Книга Путівник із маркетингу

Категория
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

У навчальному посібнику стисло охарактеризовано концептуальні, теоретичні та методичні положення сучасного маркетингу та зміст його основних складових. Описано проблеми і тенденції маркетингових процесів відповідно до системного та ситуаційного підходів і виокремлено ключові системотворчі фактори для визначення переваг і недоліків застосування різних інструментів та важелів маркетингового управління.

Для науковців, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей та всіх, хто прагне оволодіти теоретичними та практичними аспектами маркетингу.

Продавец товара
Код товара
964453
Описание книги

У навчальному посібнику стисло охарактеризовано концептуальні, теоретичні та методичні положення сучасного маркетингу та зміст його основних складових. Описано проблеми і тенденції маркетингових процесів відповідно до системного та ситуаційного підходів і виокремлено ключові системотворчі фактори для визначення переваг і недоліків застосування різних інструментів та важелів маркетингового управління.

Для науковців, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей та всіх, хто прагне оволодіти теоретичними та практичними аспектами маркетингу.

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
173 грн
Нет в наличии
Бумажная книга