Психологія особистісної амбівалентності в юнацькому віці
Бумажная книга | Код товара 1207141
Yakaboo 4.5/5
Автор
Т. Зелинская
Издательство
Університетська книга
Язык
Украинский
Год издания
2013
Количество страниц
432
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
145х200 мм
Переплет
Твердый

Все о книге Психологія особистісної амбівалентності в юнацькому віці

У монографії розкриваються закономірності процесу розвитку амбівалентності як властивості внутрішнього світу юнацького віку. Висвітлюються теоретико-методологічні основи та обґрунтовуються принципи авторської особистісно-інтегративної концепції амбівалентності, її структурно-динамічна модель, психологічні механізми, її рівні, форми, типи. Наведені експериментальні дані розвитку особистісної амбівалентності в юнацькому віці. Підтверджується наявність особистісної амбівалентності як самостійної психологічної реальності. Формувальна стратегія здійснена шляхом створення умов розвитку особистісної амбівалентності під час переходу студентів до ранньої дорослості в процесі психологічного консультування.
Для психологів, соціальних педагогів, аспірантів, студентів, педагогів ВНЗ.

Характеристики
Автор
Т. Зелинская
Издательство
Університетська книга
Язык
Украинский
Год издания
2013
Количество страниц
432
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
145х200 мм
Переплет
Твердый
Рецензии
  •  
    Коли дитина стає дорослою
    Одразу варто зазначити, що книга скоріше чисто наука, ніж практична. Я обирала її і розраховувала на поради щодо підліткового віку, стосунків між дитиною і мамою/татом. Але це було хибне уявлення. З одного боку - це добре, з іншого - звісно, що нічого поганого, але хочеться щоб книга охоплювала найпоширеніші запити читачів, а не давала тільки науковий зріз.
    Крім цього невеликого нюансу - враження від "Психологія особистісної амбівалентності в юнацькому віці" доволі хороші.
    Перевага книги, на мою думку, у двох головних аспектах: зміст і обрані теми та стиль подання інформації.
    Якщо говорити про зміст і теми - то в книзі все абсолютно наукове і необхідне. Наприклад, є чисто статистичний розділ з дослідженнями психологів і біологів. Також є окремий розділ щодо психології амбівалентності, психології виховання і психології гармонізації особистості. Для мене тут найцікавішим було розкрите питання щодо процесу дорослішання. Я зрозуміла всі основні моменти, які показують, що дитина - вже не дитина.
    Якщо ж говорити про другу перевагу - це стиль написання. Дуже легкий і приємний темп опису.
    Можна сміливо радити цю книжку!
  •  
    В першу чергу - для науковців та тих, хто займається психологією на практиці
    Відразу зверну вашу увагу на те, що перед нами монографія наукової роботи, а ні в якому разі не науково-популярне видання на тему психологічних особливостей підлітково-юнацького віку. Тому, людям, котрі шукають легке і зрозуміле популярне видання з метою, як покращити стосунки з власною дитиною та допомогти їй знайти себе в житті, самоактуалізуватися, наробивши якомога менше помилок – краще продовжити вибір, оминувши цю книгу.
    В тому ж разі, якщо ви шукаєте, щось більше, аніж банальне видання з психологічними та, "близько психологічними" порадами для юнаків – зверніть увагу на цю книгу.
    Звісно, в ній ви теж знайдете корисні поради про те, як пройти становлення особистості у найпродуктивнішому для цього віковому періоді, довідаєтеся про найпоширеніші "пастки", в які можуть потрапити як самі юнаки, так і їхні батьки та інші люди з близького оточення. Ну і, звісно, виходячи з обраної автором теми, ви маєте шанс дізнатися усе про таку особливість психічного розвитку особистості як амбівалентність, котра найбільше проявляється в юнацькому віці, впливаючи в подальшому на продуктивність та становлення всієї особистості.
    Тут варто зазначити, що автором, і справді проведено грандіозну науково-дослідницьку роботу, саме тому – я і порекомендую це видання, в першу чергу, молодим науковцям. Особливо це стосується тих, хто також, обрав психологію, та займається вивченням психологічних особливостей юнацького віку. З одного боку – ви побачите як слід писати наукові роботи та проводити справжні дослідження, з іншого – можливо, запозичите у автора щось собі, звісно, заздалегідь зазначивши це у своїй роботі.
    Тож, ще раз зверну вашу увагу на те, що книга є результатом багаторічної науково-дослідницької роботи у сфері підлітково-юнацької психології, зокрема, впливу амбівалентності на розвиток особистості. Видання не є типовим представником популярної літератури з психології, до яких, можливо, більшість з читачів звикли – перед нами монографія в чистому вигляді. І, скоріш за все, вона буде цікавою таким же науковцям, чи, можливо, викладачам і, окремим студентам, котрі вже вирішили для себе – чим будуть займатися після отримання диплому.
    Для пересічного читача, книга, скоріш за все – буде не зовсім зрозумілою, місцями складною та, не цікавою. Загалом, це не погано – адже писалася вона не для них. Кожна книга – має своїх читачів. В даному випадку – книга розрахована на тих, хто, або вже займається науковою роботою, або має такий намір. В будь-якому разі, я рекомендую цю монографію всім, кого вона зацікавила, – при справжньому бажанні розібратися в темі – вона здатна багато чого вам дати.
Купить - Психологія особистісної амбівалентності в юнацькому віці
Психологія особистісної амбівалентності в юнацькому віці
285 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Психологія особистісної амбівалентності в юнацькому віці

4.5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Коли дитина стає дорослою
    Одразу варто зазначити, що книга скоріше чисто наука, ніж практична. Я обирала її і розраховувала на поради щодо підліткового віку, стосунків між дитиною і мамою/татом. Але це було хибне уявлення. З одного боку - це добре, з іншого - звісно, що нічого поганого, але хочеться щоб книга охоплювала найпоширеніші запити читачів, а не давала тільки науковий зріз.
    Крім цього невеликого нюансу - враження від "Психологія особистісної амбівалентності в юнацькому віці" доволі хороші.
    Перевага книги, на мою думку, у двох головних аспектах: зміст і обрані теми та стиль подання інформації.
    Якщо говорити про зміст і теми - то в книзі все абсолютно наукове і необхідне. Наприклад, є чисто статистичний розділ з дослідженнями психологів і біологів. Також є окремий розділ щодо психології амбівалентності, психології виховання і психології гармонізації особистості. Для мене тут найцікавішим було розкрите питання щодо процесу дорослішання. Я зрозуміла всі основні моменти, які показують, що дитина - вже не дитина.
    Якщо ж говорити про другу перевагу - це стиль написання. Дуже легкий і приємний темп опису.
    Можна сміливо радити цю книжку!
  •  
    В першу чергу - для науковців та тих, хто займається психологією на практиці
    Відразу зверну вашу увагу на те, що перед нами монографія наукової роботи, а ні в якому разі не науково-популярне видання на тему психологічних особливостей підлітково-юнацького віку. Тому, людям, котрі шукають легке і зрозуміле популярне видання з метою, як покращити стосунки з власною дитиною та допомогти їй знайти себе в житті, самоактуалізуватися, наробивши якомога менше помилок – краще продовжити вибір, оминувши цю книгу.
    В тому ж разі, якщо ви шукаєте, щось більше, аніж банальне видання з психологічними та, "близько психологічними" порадами для юнаків – зверніть увагу на цю книгу.
    Звісно, в ній ви теж знайдете корисні поради про те, як пройти становлення особистості у найпродуктивнішому для цього віковому періоді, довідаєтеся про найпоширеніші "пастки", в які можуть потрапити як самі юнаки, так і їхні батьки та інші люди з близького оточення. Ну і, звісно, виходячи з обраної автором теми, ви маєте шанс дізнатися усе про таку особливість психічного розвитку особистості як амбівалентність, котра найбільше проявляється в юнацькому віці, впливаючи в подальшому на продуктивність та становлення всієї особистості.
    Тут варто зазначити, що автором, і справді проведено грандіозну науково-дослідницьку роботу, саме тому – я і порекомендую це видання, в першу чергу, молодим науковцям. Особливо це стосується тих, хто також, обрав психологію, та займається вивченням психологічних особливостей юнацького віку. З одного боку – ви побачите як слід писати наукові роботи та проводити справжні дослідження, з іншого – можливо, запозичите у автора щось собі, звісно, заздалегідь зазначивши це у своїй роботі.
    Тож, ще раз зверну вашу увагу на те, що книга є результатом багаторічної науково-дослідницької роботи у сфері підлітково-юнацької психології, зокрема, впливу амбівалентності на розвиток особистості. Видання не є типовим представником популярної літератури з психології, до яких, можливо, більшість з читачів звикли – перед нами монографія в чистому вигляді. І, скоріш за все, вона буде цікавою таким же науковцям, чи, можливо, викладачам і, окремим студентам, котрі вже вирішили для себе – чим будуть займатися після отримання диплому.
    Для пересічного читача, книга, скоріш за все – буде не зовсім зрозумілою, місцями складною та, не цікавою. Загалом, це не погано – адже писалася вона не для них. Кожна книга – має своїх читачів. В даному випадку – книга розрахована на тих, хто, або вже займається науковою роботою, або має такий намір. В будь-якому разі, я рекомендую цю монографію всім, кого вона зацікавила, – при справжньому бажанні розібратися в темі – вона здатна багато чого вам дати.
 
Характеристики Психологія особистісної амбівалентності в юнацькому віці
Автор
Т. Зелинская
Издательство
Університетська книга
Язык
Украинский
Год издания
2013
Количество страниц
432
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
145х200 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
ISBN
978-966-680-681-2
Тип
Бумажная