Психологія інновацій та реклами
Бумажная книга | Код товара 1202205
Yakaboo 5/5
Автор
Неонила Партико, Галина Закалык
Издательство
Львівська політехніка
Язык
Украинский
Год издания
2019
Количество страниц
248
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
150х205 мм
Переплет
Твердый

Все о книге Психологія інновацій та реклами

Висвітлено психологію інновацій, проблеми психологічного сприйняття нововведень у суспільстві, форми та методи управління інноваційною діяльністю; викладено теоретичні аспекти психології реклами, зокрема радіореклами тощо.

Для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 “Психологія”, а також для аспірантів, викладачів та широкого кола читачів, котрим потрібні у роботі соціально-психологічні знання щодо інновацій та реклами.

Характеристики
Автор
Неонила Партико, Галина Закалык
Издательство
Львівська політехніка
Язык
Украинский
Год издания
2019
Количество страниц
248
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
150х205 мм
Переплет
Твердый
Рецензии
  •  
    Невеликий, але досить інформативний підручник - рекомендую.
    Цей підручник, умовно, складається з двох взаємодоповнюючих частин. В першій частині, автори познайомлять вас з механізмом та особливостями такого важливого процесу як інновації.
    Варто зазначити, що впровадження інновацій в будь-якій сфері людської діяльності досить важлива річ, котра, в останні десятиліття набула масштабного значення та, має досить серйозний вплив як на суспільство, так, і на кожну окрему особистість. Тому, до впровадження будь-яких інноваційних технологій, систем, наук, способів чи методів варто ставитися продумано та відповідально, усвідомлюючи що і чому, з якою метою ми хочемо впровадити, і як наслідок – який отримати результат.
    А от у впровадженні та якісному просуванні будь-якої абстрактної інновації, звісно, нам може допомогти реклама. Цікава, креативна, така, що привертає нашу увагу та не набридає. Створення реклами, на сьогоднішній день, вже давно стало окремим видом мультимедійного мистецтва, яка вимагає від її творців творчого, креативного підходу, нестандартного бачення та, вміння зацікавити споживачів абсолютно різних психологічних типів і соціального статусу.
    Робота менеджера з реклами, копірайтера чи піарщика вимагає нестандартного мислення, комунікативних здібностей та глибинних знань, особливо з психології та соціології. І якщо щодо першого та другого, я вважаю, що потрібно мати вроджену схильність, то, оволодіти знаннями з психології вам допоможе цей підручник.
    Автори відповідально поставилися до написання книги: висвітлили усі аспекти просування інновацій; зосередились на помилках, які можуть бути як у новачків, так і в досвідчених спеціалістів; описали фактори та види психологічних бар’єрів, що перешкоджають сприйняттю нововведень.
    Окремий розділ присвячено ролі творчості у просуванні нововведень, яку важко переоцінити.
    У тій частині, що стосується психології реклами ви довідаєтесь про роль психологічних процесів в рекламі, моделі поведінки споживачів, про психолінгвістичні аспекти реклами.
    Цікавим та інформативним розділом я вважаю, розділ про рекламу як засіб психологічного впливу, що, по суті, завжди ним і було, навіть в ті часи, коли і терміну такого як реклама – ще не існувало.
    Можливо, комусь буде цікаво прочитати невеликий розділ присвячений історії радіо реклами. На його прикладі автори показують нам, як протягом певного часового періоду змінювалися прийоми реклами, як вони трансформувалися та видозмінювалися.
    Отже, може книга і не є найінформативнішою з усіх, що присвячені психології реклами, але, вона точно посідає впевнене місце серед аналогів, і я, можу рекомендувати її вам, в тому разі, якщо ви вирішили будувати свою кар’єру в даному напрямку чи схожих сферах. Звісно, вона не зробить вас справжнім фахівцем у створенні реклами та просуванні інновацій – мистецтву створення реклами також потрібно довго і сумлінно навчатися – але, основу, базис розуміння механізму реклами вона вам дасть. З цієї книги можна сміливо починати, тим паче, що автори сумлінно поставилися до її написання, доповнивши чималим списком допоміжної літератури, яка стане вам у пораді та кількома цікавими додатками.
Купить - Психологія інновацій та реклами
Психологія інновацій та реклами

Обычная цена: 214 грн

Особое предложение: 193 грн

Есть в наличии
 

Рецензии Психологія інновацій та реклами

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Невеликий, але досить інформативний підручник - рекомендую.
    Цей підручник, умовно, складається з двох взаємодоповнюючих частин. В першій частині, автори познайомлять вас з механізмом та особливостями такого важливого процесу як інновації.
    Варто зазначити, що впровадження інновацій в будь-якій сфері людської діяльності досить важлива річ, котра, в останні десятиліття набула масштабного значення та, має досить серйозний вплив як на суспільство, так, і на кожну окрему особистість. Тому, до впровадження будь-яких інноваційних технологій, систем, наук, способів чи методів варто ставитися продумано та відповідально, усвідомлюючи що і чому, з якою метою ми хочемо впровадити, і як наслідок – який отримати результат.
    А от у впровадженні та якісному просуванні будь-якої абстрактної інновації, звісно, нам може допомогти реклама. Цікава, креативна, така, що привертає нашу увагу та не набридає. Створення реклами, на сьогоднішній день, вже давно стало окремим видом мультимедійного мистецтва, яка вимагає від її творців творчого, креативного підходу, нестандартного бачення та, вміння зацікавити споживачів абсолютно різних психологічних типів і соціального статусу.
    Робота менеджера з реклами, копірайтера чи піарщика вимагає нестандартного мислення, комунікативних здібностей та глибинних знань, особливо з психології та соціології. І якщо щодо першого та другого, я вважаю, що потрібно мати вроджену схильність, то, оволодіти знаннями з психології вам допоможе цей підручник.
    Автори відповідально поставилися до написання книги: висвітлили усі аспекти просування інновацій; зосередились на помилках, які можуть бути як у новачків, так і в досвідчених спеціалістів; описали фактори та види психологічних бар’єрів, що перешкоджають сприйняттю нововведень.
    Окремий розділ присвячено ролі творчості у просуванні нововведень, яку важко переоцінити.
    У тій частині, що стосується психології реклами ви довідаєтесь про роль психологічних процесів в рекламі, моделі поведінки споживачів, про психолінгвістичні аспекти реклами.
    Цікавим та інформативним розділом я вважаю, розділ про рекламу як засіб психологічного впливу, що, по суті, завжди ним і було, навіть в ті часи, коли і терміну такого як реклама – ще не існувало.
    Можливо, комусь буде цікаво прочитати невеликий розділ присвячений історії радіо реклами. На його прикладі автори показують нам, як протягом певного часового періоду змінювалися прийоми реклами, як вони трансформувалися та видозмінювалися.
    Отже, може книга і не є найінформативнішою з усіх, що присвячені психології реклами, але, вона точно посідає впевнене місце серед аналогів, і я, можу рекомендувати її вам, в тому разі, якщо ви вирішили будувати свою кар’єру в даному напрямку чи схожих сферах. Звісно, вона не зробить вас справжнім фахівцем у створенні реклами та просуванні інновацій – мистецтву створення реклами також потрібно довго і сумлінно навчатися – але, основу, базис розуміння механізму реклами вона вам дасть. З цієї книги можна сміливо починати, тим паче, що автори сумлінно поставилися до її написання, доповнивши чималим списком допоміжної літератури, яка стане вам у пораді та кількома цікавими додатками.
 
Характеристики Психологія інновацій та реклами
Автор
Неонила Партико, Галина Закалык
Издательство
Львівська політехніка
Язык
Украинский
Год издания
2019
Количество страниц
248
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
150х205 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
ISBN
978-966-941-317-8
Вес
300 гр.
Тип
Бумажная