Про рекламу
Бумажная книга | Код товара 979474
Yakaboo 5/5
Автор
Дэвид Огилви
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2019
Переводчик
Дмитрий Шостак
Количество страниц
288
Иллюстрации
Цветные
Формат
150x220 мм

Все о книге Про рекламу

Насправді ви нічого не знаєте про рекламу. Але реклама знає все про нас. Якою зубною щіткою ліпше користуватися і який гаджет варто придбати, чому одні джинси кращі за інші й чому оцей пластир урятує вас не лише від подряпини, а ще й підлатає ваше життя… Так, реклама знає про нас усе. Тож час дізнатися все про неї. 

Ця книжка — не для читачів, які вважають себе знавцями реклами. Вона для молодих і перспективних — а також для бувалих, які й досі шукають способів удосконалити рівень своїх продажів. Імідж бренда, культ креативності, секрети успішної B2B-реклами, реклама для топ-менеджменту, маркетинг у період економічного спаду, шаблони та стереотипи, тексти, що чіпляють, та ілюстрації, які заманюють, і ще купа всього. Для кожного, хто працює у сфері просування. Тепер вашу рекламу побачить увесь світ!

Характеристики
Автор
Дэвид Огилви
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2019
Переводчик
Дмитрий Шостак
Количество страниц
288
Иллюстрации
Цветные
Формат
150x220 мм
Рецензии
  •  
    Біблія рекламіста 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Видатна книга, яка містить прості істини реклами!

    Не розумію, як взагалі можна було займатися рекламою до її прочитання. Олігві - видатна людина, ба, недарма він "батько реклами", розповідає надзвичайно цікаво про свою кар'єру та свої спостереження. Харизматична розповідь не дає Вам відірватися. Безліч кейсів, згадок про інших видатних рекламістів дозволяє Вам відчути приналежність до цього чудесного світу реклами.

    Не буду згадувати, про правила і лайфхаки, які ви знайдете на сторінках цієї книги. Бо це не настільки важливо.
    Ця книга дозволяє нам особисто познайомитися з видатною людиною, її думками та способом мислення. Після прочитання у мене відкрилося друге дихання.

    Попри захват текстом, у мене дещо негативні враження від видавництва та якості друку:

    - безліч ілюстрацій, які мали б тішити око, є нечитабельними. Навіщо давати вирізки макетів з газет, якщо там неможливо розібрати розмитий текст??
    - Глянцевий папір має неприємний запах та є важким. Повірте, після кількох годин читання, тверда обкладинка залишає відтиск на долонях. - і не думайте, я не "ніжинка".
    - обкладинка, попри дбайливе користування, вже вся у подряпинах(.


    Але звичайно ставлю 5, бо гріх поставити іншу оцінку біблії рекламіста!
Купить - Про рекламу
Про рекламу
400 грн
Есть в наличии
 
Информация об авторе
Дэвид Огилви
Дэвид Огилви

Этого человека по праву называют «отцом рекламы», и «патриархом рекламной индустрии». Дэвид Огилви, родился в Англии, в 1911 году, в большой семье, где уже было четыре ребенка. Первые годы своей жизни он провел в небольшой деревне Суррей. Но война, начавшаяся в 1914 году, заставила их семью перебраться в Лондон. Он был примерным ребенком и хорошо учился. После школы Дэви...

Подробнее

Рецензии Про рекламу

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Біблія рекламіста 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Видатна книга, яка містить прості істини реклами!

    Не розумію, як взагалі можна було займатися рекламою до її прочитання. Олігві - видатна людина, ба, недарма він "батько реклами", розповідає надзвичайно цікаво про свою кар'єру та свої спостереження. Харизматична розповідь не дає Вам відірватися. Безліч кейсів, згадок про інших видатних рекламістів дозволяє Вам відчути приналежність до цього чудесного світу реклами.

    Не буду згадувати, про правила і лайфхаки, які ви знайдете на сторінках цієї книги. Бо це не настільки важливо.
    Ця книга дозволяє нам особисто познайомитися з видатною людиною, її думками та способом мислення. Після прочитання у мене відкрилося друге дихання.

    Попри захват текстом, у мене дещо негативні враження від видавництва та якості друку:

    - безліч ілюстрацій, які мали б тішити око, є нечитабельними. Навіщо давати вирізки макетів з газет, якщо там неможливо розібрати розмитий текст??
    - Глянцевий папір має неприємний запах та є важким. Повірте, після кількох годин читання, тверда обкладинка залишає відтиск на долонях. - і не думайте, я не "ніжинка".
    - обкладинка, попри дбайливе користування, вже вся у подряпинах(.


    Але звичайно ставлю 5, бо гріх поставити іншу оцінку біблії рекламіста!
 
Характеристики Про рекламу
Автор
Дэвид Огилви
Издательство
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Язык
Украинский
Год издания
2019
Переводчик
Дмитрий Шостак
Количество страниц
288
Иллюстрации
Цветные
Формат
150x220 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Мелованная
ISBN
978-617-12-5423-7
Вес
626 гр.
Тип
Бумажная
 

Об авторе Про рекламу