Книга Політика дизайну. (Не зовсім) глобальний довідник із візуальної комунікації

Книга Політика дизайну. (Не зовсім) глобальний довідник із візуальної комунікації

2 Отзывы
Категория
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

Дизайнерські рішення, які з’являються в сучасному суспільстві, будуть спрямовані до аудиторії багатьох різних культур та мов. Але з початком візуальної комунікації приходить і відповідальність; чи обізнані дизайнери про значення та вплив своєї роботи? Зображення чи символ, прийнятний в одній культурі, може бути образливим або навіть шкідливим у іншій. Використаний у макеті колір або шрифт може здатися нейтральним, але його значення завжди залежить від культури. Якщо дизайнери навчаться розуміти глобальний культурний контекст, ми можемо уникнути стереотипів і допомогти поліпшити взаєморозуміння між людьми.

«Політика дизайну» — це колекція наочних прикладів з усього світу. Використовуючи антропологічні та соціологічні ідеї, це створює глибоке розуміння сучасного візуального спілкування. Приклади стосуються повсякденної практики візуального спілкування в Інтернеті та в режимі офлайн: типографія, зображення, кольори, символи та інформація. Книга показує важливість візуальної грамотності при спілкуванні за межами наявних кордонів та культур. Вона досліджує культурне значення символів, карт, фотографії, типографії та кольорів, які використовуються щодня.

Це практичний посібник для професіоналів у галузі дизайну та комунікацій, що допоможе створювати більш ефективне та відповідальне візуальне спілкування.

Продавец товара
Код товара
1330245
Описание книги

Дизайнерські рішення, які з’являються в сучасному суспільстві, будуть спрямовані до аудиторії багатьох різних культур та мов. Але з початком візуальної комунікації приходить і відповідальність; чи обізнані дизайнери про значення та вплив своєї роботи? Зображення чи символ, прийнятний в одній культурі, може бути образливим або навіть шкідливим у іншій. Використаний у макеті колір або шрифт може здатися нейтральним, але його значення завжди залежить від культури. Якщо дизайнери навчаться розуміти глобальний культурний контекст, ми можемо уникнути стереотипів і допомогти поліпшити взаєморозуміння між людьми.

«Політика дизайну» — це колекція наочних прикладів з усього світу. Використовуючи антропологічні та соціологічні ідеї, це створює глибоке розуміння сучасного візуального спілкування. Приклади стосуються повсякденної практики візуального спілкування в Інтернеті та в режимі офлайн: типографія, зображення, кольори, символи та інформація. Книга показує важливість візуальної грамотності при спілкуванні за межами наявних кордонів та культур. Вона досліджує культурне значення символів, карт, фотографії, типографії та кольорів, які використовуються щодня.

Це практичний посібник для професіоналів у галузі дизайну та комунікацій, що допоможе створювати більш ефективне та відповідальне візуальне спілкування.

Отзывы
2 Отзывы
Нету отзывов
Возникли вопросы? 0-800-335-425
460 грн
Нет в наличии
Бумажная книга