Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

У виданні «Перший посібник з таргетингу» викладені теоретичні положення, методичні рекомендації і практичні підходи зі створення, налаштування, аналізу і підвищення ефективності таргетованої реклами і маркетингу у соціальних мережах.

Посібник створено для здобувачів вищої освіти, викладачів, науковців, фахівців у сфері маркетингу на основі рекомендацій компанії Meta по роботі із Business Manager (Бізнесменеджером) і Ads Manager (рекламним кабінетом).

Код товара
1489891
Характеристики
Тип обложки
Мягкий
Язык
Украинский
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки
Описание книги

У виданні «Перший посібник з таргетингу» викладені теоретичні положення, методичні рекомендації і практичні підходи зі створення, налаштування, аналізу і підвищення ефективності таргетованої реклами і маркетингу у соціальних мережах.

Посібник створено для здобувачів вищої освіти, викладачів, науковців, фахівців у сфері маркетингу на основі рекомендацій компанії Meta по роботі із Business Manager (Бізнесменеджером) і Ads Manager (рекламним кабінетом).

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
583 грн
В наличии
Бумажная книга
Оплачивайте частями
Чтобы оплатить частями: нужно иметь карты Monobank или ПриватБанка, при оформлении заказа выберите способ оплаты «Покупка частями от Monobank» или «Оплата частями от ПриватБанка».
ПриватБанк
2-4 платежа
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки