Книга Особистості та компанії (комплект із 4 книжок)

Категория
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

До комплекту увійшли наступні книги:

Книга 1. Становлення Стіва Джобса

Стіву Джобсу присвячено чимало різноманітних публікацій, проте ця книжка є особливою. Один із співавторів, Брент Шлендер, майже 25 років досить тісно спілкувався із Джобсом, ба більше, вважався його добрим приятелем. Тож кому як не йому знати історію життя, кар'єри та стосунків знаменитого підприємця і винахідника: яким він був, чого прагнув, які переконання поділяв. У цій біографії, що змінить ваш погляд на одну з найяскравіших постатей сучасності, міститься багато нових, незнаних раніше фактів, що дають відповідь на головне питання: як настільки зухвалий і зарозумілий молодик, напівгеній і напівмерзотник, став найефективнішим та найбільш далекоглядним бізнес-лідером, як, поєднавши свою невгамовну пристрасть і зрілий підхід до менеджменту, перетворив Apple на найвизначнішу компанію у світі.

Книга 2. Принципи успіху

Один з найбагатших і найвідоміших бізнесменів світу Рей Даліо, автор бестселеру "Принципи", вирішив поділитися своїми головними принципами, які допомогли йому досягнути життєвого успіху, у зручному ілюстрованому форматі, що підійде читачам будь-якого віку. Ця книжка покаже, як ставити цілі, вчитися на помилках і співпрацювати з іншими для здобуття найкращих результатів.

Книга 3. Світанок Samsung

Книга з довгого списку "Книга року Financial Times I McKinsey Business", 2020 р. Внутрішня кухня південнокорейського гіганта, який заприсягся перемогти Apple та підкорити світ технологій!

Сорок років тому Samsung був сільськогосподарським конгломератом, що торгував цукром, папером і добривами. Та з появою персональних комп'ютерів Керманич Лі - голова правління Лі Бьон Чхоль - наважився на відчайдушний експеримент, переорієнтувавши корпорацію на новітні технології. Протягом десятиліть Samsung сприймали як наслідувачів, а не як інноваторів - але зараз компанія видерлися на вершину, захопивши чверть ринку смартфонів.

Спираючись на багаторічний досвід роботи південнокорейським кореспонден-том для видань The Economist, The Wall Street Journal і Time, а також на власні джерела всередині Samsung, Джефрі Кейн пропонує погляд за лаштунки однієї з найбільших і наймогутніших корпорацій світу.

Книга 4. Велика четвірка. Прихована ДНК Amazon, Apple, Facebook і Google

Упродовж останніх 20 років кожна з таких відомих компаній-гігантів, як Apple, Amazon, Facebook і Google, забезпечила людству більше можливостей для задоволення матеріальних потреб, спілкування, процвітання і навіть розвитку, ніж будь-яка інша подібна структура за всю історію свого існування.

Однак завдяки чому ці комерційні структури змогли стати настільки могутніми та всевладними? Яким чином їм вдалося проникнути в душі людей так глибоко, що тепер вони здатні впливати на наші рішення і визначати наші уподобання? І як такі безпрецедентні масштаби цих компаній і вплив, який вони чинять, позначаться на майбутньому світової економіки? А чи не судилося їм, так само як і бізнес-титанам, що існували раніше, розчинитися в тіні молодших і успішніших конкурентів? Чи, можливо, вони настільки добре захищені, що ніхто інший просто не має шансу на перемогу?

Намагаючись отримати відповіді на ці запитання, Скотт Гелловей аналізує притаманні компаніям ''Великої четвірки'' стратегії, дає поради щодо того, як їх можна застосовувати в різних сферах діяльності.

Продавец товара
Код товара
1388492
Описание книги

До комплекту увійшли наступні книги:

Книга 1. Становлення Стіва Джобса

Стіву Джобсу присвячено чимало різноманітних публікацій, проте ця книжка є особливою. Один із співавторів, Брент Шлендер, майже 25 років досить тісно спілкувався із Джобсом, ба більше, вважався його добрим приятелем. Тож кому як не йому знати історію життя, кар'єри та стосунків знаменитого підприємця і винахідника: яким він був, чого прагнув, які переконання поділяв. У цій біографії, що змінить ваш погляд на одну з найяскравіших постатей сучасності, міститься багато нових, незнаних раніше фактів, що дають відповідь на головне питання: як настільки зухвалий і зарозумілий молодик, напівгеній і напівмерзотник, став найефективнішим та найбільш далекоглядним бізнес-лідером, як, поєднавши свою невгамовну пристрасть і зрілий підхід до менеджменту, перетворив Apple на найвизначнішу компанію у світі.

Книга 2. Принципи успіху

Один з найбагатших і найвідоміших бізнесменів світу Рей Даліо, автор бестселеру "Принципи", вирішив поділитися своїми головними принципами, які допомогли йому досягнути життєвого успіху, у зручному ілюстрованому форматі, що підійде читачам будь-якого віку. Ця книжка покаже, як ставити цілі, вчитися на помилках і співпрацювати з іншими для здобуття найкращих результатів.

Книга 3. Світанок Samsung

Книга з довгого списку "Книга року Financial Times I McKinsey Business", 2020 р. Внутрішня кухня південнокорейського гіганта, який заприсягся перемогти Apple та підкорити світ технологій!

Сорок років тому Samsung був сільськогосподарським конгломератом, що торгував цукром, папером і добривами. Та з появою персональних комп'ютерів Керманич Лі - голова правління Лі Бьон Чхоль - наважився на відчайдушний експеримент, переорієнтувавши корпорацію на новітні технології. Протягом десятиліть Samsung сприймали як наслідувачів, а не як інноваторів - але зараз компанія видерлися на вершину, захопивши чверть ринку смартфонів.

Спираючись на багаторічний досвід роботи південнокорейським кореспонден-том для видань The Economist, The Wall Street Journal і Time, а також на власні джерела всередині Samsung, Джефрі Кейн пропонує погляд за лаштунки однієї з найбільших і наймогутніших корпорацій світу.

Книга 4. Велика четвірка. Прихована ДНК Amazon, Apple, Facebook і Google

Упродовж останніх 20 років кожна з таких відомих компаній-гігантів, як Apple, Amazon, Facebook і Google, забезпечила людству більше можливостей для задоволення матеріальних потреб, спілкування, процвітання і навіть розвитку, ніж будь-яка інша подібна структура за всю історію свого існування.

Однак завдяки чому ці комерційні структури змогли стати настільки могутніми та всевладними? Яким чином їм вдалося проникнути в душі людей так глибоко, що тепер вони здатні впливати на наші рішення і визначати наші уподобання? І як такі безпрецедентні масштаби цих компаній і вплив, який вони чинять, позначаться на майбутньому світової економіки? А чи не судилося їм, так само як і бізнес-титанам, що існували раніше, розчинитися в тіні молодших і успішніших конкурентів? Чи, можливо, вони настільки добре захищені, що ніхто інший просто не має шансу на перемогу?

Намагаючись отримати відповіді на ці запитання, Скотт Гелловей аналізує притаманні компаніям ''Великої четвірки'' стратегії, дає поради щодо того, як їх можна застосовувати в різних сферах діяльності.

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
1555 грн
Нет в наличии
Бумажная книга