Основи менеджменту і маркетингу у фармації
Бумажная книга | Код товара 847837
Издательство
Медицина
Язык
Украинский
Год издания
2018
Количество страниц
49
Иллюстрации
Таблицы
Формат
205х290 мм
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная

Все о книге  Основи менеджменту і маркетингу у фармації

Навчально-методичний посібник з основ менеджменту та маркетингу у фармації призначений для підготовки та проведення практичних занять. Він складений відповідно до чинної навчальної програми з основ менеджменту та маркетингу у фармації для вищих медичних, фармацевтичних навчальних закладів за спеціальністю 226 «Фармація», затвердженої МОЗ України; є логічним доповненням навчального посібника «Менеджмент і маркетинг у фармації»: навч. посіб. / Л.А. Дмитренко, Н.П. Завадська, Н.М. Косяченко. — К.: ВСВ «Медицина», 2010.
Основи менеджменту і маркетингу у фармації є дисципліною професійно-практичного циклу підготовки молодших спеціалістів.
Підґрунтям для засвоєння навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу у фармації» є знання, отримані при вивченні професійних дисциплін — організації та економіки фармації, фармакології, технології ліків, а також суспільних дисциплін — соціології, економічної теорії.
Навчально-методичний посібник розроблено відповідно до змісту навчальної програми та навчального плану. Він ведеться індивідуально кожним студентом під час практичного заняття.
Це видання представлено двома розділами: «Основи менеджменту у фармації» та «Основи маркетингу у фармації», які містять теми практичних занять у відповідній послідовності всього курсу вивчення навчальної дисципліни. Кожна тема містить інформацію стосовно мети заняття, його плану, ходу практичної роботи. Практичні заняття побудовані у формі моделювання господарських ситуацій, які наштовхують на роздуми, дискусії, структурування та аналізу інформації і, відповідно, подачі результатів роботи у вигляді таблиць, структурно-логічних схем, графіків тощо.
Посібник допоможе студентам навчальних закладів — училищ, коледжів, академії, інститутів медсестринства опанувати сучасні процеси ринкового механізму господарювання під час вивчення цієї навчальної дисципліни.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Издательство
Медицина
Язык
Украинский
Год издания
2018
Количество страниц
49
Иллюстрации
Таблицы
Формат
205х290 мм
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная
Рецензии
Купить - Основи менеджменту і маркетингу у фармації
Основи менеджменту і маркетингу у фармації
72 грн
Есть в наличии
 

Рецензии  Основи менеджменту і маркетингу у фармації

 

Характеристики  Основи менеджменту і маркетингу у фармації

Издательство
Медицина
Язык
Украинский
Год издания
2018
Количество страниц
49
Иллюстрации
Таблицы
Формат
205х290 мм
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная
ISBN
978-617-505-474-1
Тип
Бумажная