Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку
Бумажная книга | Код товара 867995
Yakaboo 4.4/5
Автор
Йона Бергер
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2018
Переводчик
Анна Иванченко
Количество страниц
240
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х210 мм

Все о книге Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку

Від автора бестселера «Заразливий. Психологія вірусного маркетингу» Йони Берґера.

Тематика

Психологія, маркетинг, соціальні процеси.

Про книжку

Що є основою наших рішень? Безумовно, індивідуальні вибір, досвід і смаки. Та є ще один потужний прихований чинник, який не варто недооцінювати, - соціальний вплив. Йона Берґер присвятив 15 років вивченню цього феномена й дійшов висновку: ця невидима сила є основою кожного нашого рішення - від роботи до сімейного життя. Навіть більше, вона впливає не лише на те, що ми робимо, а й чого уникаємо в повсякденному житті. Чому просто продати коштовний годинник, котрий не показує час? Яким чином люди несвідомо спонукають інших досягати кращих результатів й одночасно гальмують їхній успіх? Чому прагнення відрізнятися від інших - теж результат впливу соціуму?

Для кого книжка

Книжка для всіх, хто цікавиться психологією поведінки, прийняття рішень, соціальною психологією, для спеціалістів із маркетингу та реклами.

Чому ця книжка

Ця книжка допоможе комплексно поглянути на соціальні процеси, зрозуміти приховані причини людської поведінки, а також ухвалювати поміркованіші й об'єктивніші рішення.

Про автора

Йона Берґер - професор маркетингу Вортонської школи бізнесу при Пенсильванському університеті. Брав участь у рекламних кампаніях Google, General Motors, Facebook, Unilever, Estée Lauder, Microsoft та інших. За версією Американської асоціації маркетологів, Берґер входить до п'ятірки найпродуктивніших дослідників маркетингу у США. Автор книжки «Заразливий. Психологія вірусного маркетингу» («Наш формат», 2015 рік).

Книжки на схожу тематику

• «Заразливий. Психологія вірусного маркетингу», Йона Берґер, «Наш формат», 2015 рік
• «Поштовх. Як допомогти людям зробити правильний вибір», Річард Талер, Кас Санстейн, «Наш формат», 2017 рік

Відгуки

"Хоч чого ви хотіли б досягти - впливати на інших, ухвалювати розважливі рішення або краще розуміти природу людської поведінки, - ця книжка допоможе вам у цьому".
Тоні Шей, СЕО компанії Zappos

"Берґер - один із найінноваційніших дослідників психології. Його книжки не лише глибокі та контрінтуїтивні, а й надзвичайно практичні".
Раян Голідей, автор книжок «Маркетинг майбутнього» і «Напролом»

Цитати

Про ведення дискусії
Брати слово першим - теж легкий спосіб формувати напрям дискусії. Нехай із вами не всі погодяться, та все одно спрацюють закони тяжіння, які заохочуватимуть «нейтральних» стати на ваш бік.

Про популярність
Правильне поєднання знайомого й нового також зумовлює популярність. Те, що набуває популярності - у музиці, моді чи будь-якій іншій галузі, - доволі подібне до того, що вже існує, щоб викликати тепле відчуття впізнавання, але й достатньо нове, щоб не здаватися лише похідним від того, що було раніше. Подібність формує популярність, оскільки завдяки їй нові речі відчуваються, як знайомі.

Про схожість
Ми різні - але настільки, наскільки нам комфортно. Навіть атрибути, які люди обирають, щоб виокремлюватися з-поміж інших, сформовані за принципом оптимальної відмінності.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Йона Бергер
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2018
Переводчик
Анна Иванченко
Количество страниц
240
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х210 мм
Рецензии
  •  
    Рецензія на книгу "Невидимий вплив" 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Автор книги "Заразливий", яка суттєво допомогла у роботі маркетологів та піарників усього світу , написав ще одну чудову роботу. Як і в попередній книзі, автор приділяє багато уваги науковим експериментам та аналізу даних, тому що без таких серйозних аргументів важко прийняти розуміння певних тез із книги. Автор описує різні прояви соціального впливу на вибір людини - незалежно, чи це вибір супутника у житті, чи покупки продуктів на вечерю. Йона Бергер у більшості своїх розділів наводить приклади експериментів із мавпами, які допомагають розуміти ще краще поведінку людини (експериментів із людьми там також вдосталь!). Мабуть, недарма в українській мові є слово "мавпувати", тобто повторювати певні дії за кимось. До прочитання цієї книги я навіть і не усвідомлювала, скільки є у нашому повсякденному житті таких ситуації, коли ми "мавпуємо" когось. Книга точно буде корисна соціальним психологам, соціологам, маркетологам та комунікаційникам, а також усім, хто цікавиться, який же невидимий вплив є і в нашому житті.
  •  
    Що на нас впливає?
    На початку книги я думав, що це буде чергове комедійне читання з великою кількістю жартів і відсутністю серйозних думок, але я дуже помилився. Автор фактично посилається на велику кількість цікавих досліджень. Найважливіше, що він представляє концепцію соціального впливу у згуртованому вигляді, починаючи з того, чому на нас впливають інші, закінчуючи факторами, які змушують нас відхилятися від інших. Автор також описує, як різні середовища можуть бути структуровані для заохочення кращої продуктивності та ефективнішої діяльності. Бергер описує велику кількість сил, які впливають на прийняття рішень. Він підкреслює, як поп-культура може впливати на те, що нам подобається, від книг через музику до їжі. Як наше оточення може формувати наше життя. Сама присутність людей, особливо однолітків, може впливати на те, скільки зусиль ми вкладаємо в певні завдання. Книга написана досить якісно, послідовно, читати було легко та цікаво. Приклади живі і різноманітні. Оформлення, як завжди, на висоті. Дуже рекомендую всім!
Купить - Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку
Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку
185 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку

4.4/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Рецензія на книгу "Невидимий вплив" 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Автор книги "Заразливий", яка суттєво допомогла у роботі маркетологів та піарників усього світу , написав ще одну чудову роботу. Як і в попередній книзі, автор приділяє багато уваги науковим експериментам та аналізу даних, тому що без таких серйозних аргументів важко прийняти розуміння певних тез із книги. Автор описує різні прояви соціального впливу на вибір людини - незалежно, чи це вибір супутника у житті, чи покупки продуктів на вечерю. Йона Бергер у більшості своїх розділів наводить приклади експериментів із мавпами, які допомагають розуміти ще краще поведінку людини (експериментів із людьми там також вдосталь!). Мабуть, недарма в українській мові є слово "мавпувати", тобто повторювати певні дії за кимось. До прочитання цієї книги я навіть і не усвідомлювала, скільки є у нашому повсякденному житті таких ситуації, коли ми "мавпуємо" когось. Книга точно буде корисна соціальним психологам, соціологам, маркетологам та комунікаційникам, а також усім, хто цікавиться, який же невидимий вплив є і в нашому житті.
  •  
    Що на нас впливає?
    На початку книги я думав, що це буде чергове комедійне читання з великою кількістю жартів і відсутністю серйозних думок, але я дуже помилився. Автор фактично посилається на велику кількість цікавих досліджень. Найважливіше, що він представляє концепцію соціального впливу у згуртованому вигляді, починаючи з того, чому на нас впливають інші, закінчуючи факторами, які змушують нас відхилятися від інших. Автор також описує, як різні середовища можуть бути структуровані для заохочення кращої продуктивності та ефективнішої діяльності. Бергер описує велику кількість сил, які впливають на прийняття рішень. Він підкреслює, як поп-культура може впливати на те, що нам подобається, від книг через музику до їжі. Як наше оточення може формувати наше життя. Сама присутність людей, особливо однолітків, може впливати на те, скільки зусиль ми вкладаємо в певні завдання. Книга написана досить якісно, послідовно, читати було легко та цікаво. Приклади живі і різноманітні. Оформлення, як завжди, на висоті. Дуже рекомендую всім!
  •  
    для новичков
    Предыдущая книга "Вирусный" была куда содержательней. Потому заслуженно стала бестселлером. В "Невидимом влиянии" достаточно много повторений, аксиом. Переиначенных и уже известных маркетологу. Примеров с линиями, законами восприятия, описанными Канеманом и не только. Такой подход к воспроизведению основ хорош скорее для учебника. Возможно, она и писалась на основе лекций для студентов.

    Если вы новичок, или хотите освежить азы психологического влияния - читайте. Идентичность и бренд, социальное одобрение, граница между любовью к привычному и принятию нового. Достаточно много практической полезной информации.

    Вместе с тем автор добавил ряд исследований, посвященных социальной психологии, психологии групп, которые имеют скорее теоретическую ценность, но малоприменимы в конкретных кейсах. опять-таки, закрадывается мысль, что это для студентов и начинающих.

    Если поискать позитивные стороны - это широкий системный подход в подаче социального влияния и его механизмов. от принципов правильного найма сотрудников, которые будут больше мотивированны до работающих способов убедить людей экономить электроэнергию.



  •  
    Любопытное чтение
    Эта книга рассказывает об интересных экспериментах и ​​примерах, объясняющих, как социальное влияние влияет на наш выбор и поведение как тонким, так и явным образом.

    Книга начинается с объяснения того, что мы не видим, как социальное влияние влияет на наше поведение, потому что общество говорит нам, что влияние - это плохо. Книга описывает науку о социальном влиянии и полна интересных идей и наблюдений. Некоторые из инсайтов из книги следующие:
    1. Больше контактов с человеком приводит к большему количеству знакомств, которое делает человека более привлекательным. Это причина, почему так много людей находят своих родственных душ на работе или в школе, где они проводят большую часть своего времени.
    2. При парковке автомобилей люди, как правило, ищут места, где все припарковались. Если в районе нет припаркованных автомобилей, люди чувствуют беспокойство и избегают таких мест для парковки.
    3. Женатые люди выглядят очень похожими после долгих лет совместной жизни. Это потому, что, во-первых, люди ищут похожих друг на друга родственных душ. Во-вторых, они годами делают одно и то же выражение в одно и то же время, оставляя похожие следы на лицах.
    4. Во время переговоров и социальных взаимодействий, которые предполагают убеждение, мимика помогает наладить отношения с другим человеком. Это потому, что когда кто-то ведет себя так же, как мы, мы начинаем видеть себя более взаимосвязанными, более близкими и более взаимозависимыми.
    5. Официанты в ресторанах, скорее всего, получат на 70% больше чаевых, если будут повторять заказы нам слово в слово. Подражание языку и манерам помогает увеличить принадлежность и симпатию с клиентами.
  •  
    Невидимий вплив
    Якщо ви читали книгу Канемана, то інформація із книги Бергер для вас не буде суперновою. Але в цій книзі все круто систематизовано і є круті практичні кейси, які будуть корисні маркетологам, продакт-менеджерам, бренд-менеджерам та ін.

    Особисто мене дуже вразив той факт, що інші люди формують 99,9% наших рішень. Зрозуміло, що інші на нас впливають, але ніколи не думала, що настільки.

    Ще цікавий факт із книги: що частіше ми щось бачимо, то сильніше воно нам подобається. Причина в тому, що мозку легше опрацьовувати сигнал від об’єкту, який ви вже бачили раніше, йому не потрібні зусилля. Хоча контакт зі знайомим завжди приємний, люди також мають конкурентний потяг до нового. Існує вбудоване прагнення до стимуляції - вибір чогось свіжого, оригінального чи невідомого. Поєднання схожості і відмінності вкрай важливе під час запровадження інновацій, адже щось кардинально нове людям не подобається. Потрібно шукати золоту середину.

    Бергер також пояснює, чому деяких людей ми наслідуємо і намагаємося навіть бути на них схожими, тоді як з іншими не хочемо мати нічого спільного. Причина в тому, що люди тягнуться до схвалення, нам подобається подобатися, бо ми хочемо, щоб нас прийняли в певну групу. Водночас ми прагнемо до інакшості і хочемо відрізнятися від інших, щоби підкреслити свою унікальність. Цю суперечність ми, люди, вирішуємо помірною подібністю. Наприклад, носимо речі відомих брендів, як і наші друзі, але інших стилів.

    Ще дуже цікаво було дізнатися, як присутність інших людей поруч впливає на нашу мотивацію та ефективність. В деяких випадках присутність інших йде нам на користь і ми демонструємо кращі результати, але так відбувається лише за певних обставин. Від чого це залежить описано в книзі. Не буду спойлерити, а раджу прочитати.
  •  
    Ох, уж это влияние
    В самом начале книги автор предупреждает, что некоторые вещи будет читать неприятно, узнавая себя. И что не нужно смеяться над поведением других, будучи уверенным в том, что "я уж точно не подвергаюсь такому очевидному влиянию извне". Ещё как все подвергаются и подвергают других (первого, конечно же, гораздо больше в нашей жизни).

    Книга интересна и с позиции маркетинга, и с позиции социологии, и с позиции личного развития. Все наблюдения имеют научное обоснование.
    Да, иногда несколько неприятно осознавать, что являешься винтиком в системе, что бОльшая часть вроде бы твоих инсайтов и решений обусловлена внешними факторами: обстоятельствами и людьми.

    Но такова жизнь и наше человеческое устройство - биологическое и социальное. Не стоит печалиться по этому поводу. А вот знать все эти механизмы очень даже нужно. И не только с целью управлять кем-то (хотя для маркетологов ценность книги в первую очередь состоит именно в этом), но также понимать свои внутренние потребности и отделять их от навязанного влияния извне.
 
Характеристики Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку
Автор
Йона Бергер
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2018
Переводчик
Анна Иванченко
Количество страниц
240
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х210 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
ISBN
978-617-7552-22-1
Тип
Бумажная