Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки компетентнісно орієнтованих уроків курсу «Основи здоров’я» у 4 класі, складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2016 р.) за підручником О. В. Гнатюк.
Зміст конспектів уроків дібраний з метою:
- формування здоров’я-збережувальної компетентності учнів як ключової на основі опанування ними знань про здоров’я та безпеку, практичні навички здорового способу життя і безпечної поведінки;
- формування в них ціннісного ставлення до життя та здоров’я, сприяння їхньому фізичному, психічному, соціальному і духовному розвитку (формування в учнів знань про здоров’я, здоровий спосіб життя, безпечну поведінку, взаємозв’язок організму людини з природним, техногенним і соціальним оточенням;
- розвитку в учнів мотивації дбайливого ставлення до власного здоров’я;
- удосконалення фізичних, соціальних, психічних і духовних його чинників;
- виховання в учнів потреби у здоров’ї, що є важливою життєвою цінністю, свідомого прагнення до ведення здорового способу життя;
- набуття учнями власного здоров’язбережувального досвіду з урахуванням стану здоров’я;
- розгортання у повсякденному житті практичної діяльності задля збереження власного здоров’я та здоров’я інших людей;
- формування в учнів соціальної та життєвої компетентності на основі засвоєння ними соціальних норм;
- розвиток навичок взаємодії у сім’ї, школі, колективі, громадянському суспільстві;
- формування в учнів основ споживчої культури, умінь ухвалювати рішення щодо власної поведінки у різноманітних життєвих ситуаціях;
- опанування учнями моделей поведінки і способів діяльності, що відповідають українському законодавству).
Задля зручності використання всі розробки розміщено на окремих аркушах. Поля для записів дають змогу творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсу.
Для вчителів початкової школи.