Міфи про брендинг
Бумажная книга | Код товара 1140051
Yakaboo 5/5
Автор
Энди Миллиган, Саймон Бэйли
Издательство
Фабула
Серия книг
#PROBusiness
Язык
Украинский
Год издания
2020
Переводчик
Ярослава Машико
Количество страниц
256
Иллюстрации
Нет иллюстраций

Все о книге Міфи про брендинг

Бренди. Ми щодня з ними стикаємося, ми їх любимо, ми їм довіряємо. Однак чи багато ми про них знаємо? Хіба бренд — це не просто товар із яскравою етикеткою чи хитромудрою назвою?

Бренди та й уся сфера брендингу оповиті численними міфами. От, хоча б, що бренди — це лише спосіб стягнути з вас більше за той самий продукт і що брендами є тільки споживчі товари, що брендинг — це лишень про логотип і рекламу. Тож як розібратися, де тут правда, а де — вигадка?

Перед вами книга, написана відомими експертами з брендингу — Енді Мілліганом та Саймоном Бейлі. Вони, як ніхто інший, знають що таке бренди та в чому їхня цінність, у чому криється успіх бренду і як вдало підібрати йому назву. Вони кинуть виклик найпоширенішим помилковим твердженням про бренди та брендинг, розвінчають усталені міфи, а також розкажуть найсучасніші відомості про практичне застосування брендингу. Вони розкажуть про те, що таке хороші бренди, як вони завойовують нашу лояльність й чи завжди клієнт має рацію. Ви дізнаєтеся у чому особливість Coca-Cola, чому нам так подобається IKEA та як Бекхему вдалося створити свій власний бренд.

«Міфи про брендинг» — це книга не лише для власників брендів чи спеціалістів із брендингу, це книга для усіх, адже всі ми – споживачі брендів.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Энди Миллиган, Саймон Бэйли
Издательство
Фабула
Серия книг
#PROBusiness
Язык
Украинский
Год издания
2020
Переводчик
Ярослава Машико
Количество страниц
256
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Рецензии
  •  
    Бренд 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Ніколи не думала, що буду читати книгу на тему брендингу. Адже я ніяк з цим не пов'язана.
    Але випадково натрапила саме на цю книжку Енді Міллігана та Саймона Бейлі і як виявилось - всі ми пов'язані із брендингом. Більше того - всі ми частково його жертви. Хоча і не все так погано. Інколи бренди стають рятівниками ситуації.
    Головна ціль книги, яка на мою думку, була досягнута - показати, як же реклама і бренди впливають на нашу поведінку. Наприклад, на споживчу поведінку або на поведінку в колективі. Здається, що зв'язок очевидний, але в психології брендів все набагато складніше, ніж може здатись на перший погляд.
    Я думаю, що найкраще прев'ю до книги - це один з фрагментів, який ілюструє, як гарний одяг допоміг жінці влаштуватись на роботу у преміум сегменті. Навіть саму історії та деталі розказувати не варто, бо принаймні часткова ідея цього прикладу вже показує сутність книги. Тисячі людей розкажуть вам про те, як дорогий одяг допоміг знайти кохання свого життя, а інша тисяча людей скаже, що опинилась на межі бідності, бо купили останню сумку відомого бренду.
    Тож саме про цю концепцію брендинга і є ця книга. Дуже цікава та змістовна література, яка змушує поставити перед собою багато питань.
Купить - Міфи про брендинг
Міфи про брендинг
280 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Міфи про брендинг

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Бренд 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Ніколи не думала, що буду читати книгу на тему брендингу. Адже я ніяк з цим не пов'язана.
    Але випадково натрапила саме на цю книжку Енді Міллігана та Саймона Бейлі і як виявилось - всі ми пов'язані із брендингом. Більше того - всі ми частково його жертви. Хоча і не все так погано. Інколи бренди стають рятівниками ситуації.
    Головна ціль книги, яка на мою думку, була досягнута - показати, як же реклама і бренди впливають на нашу поведінку. Наприклад, на споживчу поведінку або на поведінку в колективі. Здається, що зв'язок очевидний, але в психології брендів все набагато складніше, ніж може здатись на перший погляд.
    Я думаю, що найкраще прев'ю до книги - це один з фрагментів, який ілюструє, як гарний одяг допоміг жінці влаштуватись на роботу у преміум сегменті. Навіть саму історії та деталі розказувати не варто, бо принаймні часткова ідея цього прикладу вже показує сутність книги. Тисячі людей розкажуть вам про те, як дорогий одяг допоміг знайти кохання свого життя, а інша тисяча людей скаже, що опинилась на межі бідності, бо купили останню сумку відомого бренду.
    Тож саме про цю концепцію брендинга і є ця книга. Дуже цікава та змістовна література, яка змушує поставити перед собою багато питань.
 
Характеристики Міфи про брендинг
Автор
Энди Миллиган, Саймон Бэйли
Издательство
Фабула
Серия книг
#PROBusiness
Язык
Украинский
Год издания
2020
Переводчик
Ярослава Машико
Количество страниц
256
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
170х240 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
ISBN
978-617-09-6010-8
Вес
400 гр.
Тип
Бумажная