Автор |
Энди Миллиган, Саймон Бэйли |
Издательство |
Фабула |
Серия книг |
#PROBusiness |
Язык |
Украинский |
Год издания |
2020 |
Переводчик |
Ярослава Машико |
Количество страниц |
256 |
Иллюстрации |
Нет иллюстраций |
Все о книге Міфи про брендинг
Бренди. Ми щодня з ними стикаємося, ми їх любимо, ми їм довіряємо. Однак чи багато ми про них знаємо? Хіба бренд — це не просто товар із яскравою етикеткою чи хитромудрою назвою?
Бренди та й уся сфера брендингу оповиті численними міфами. От, хоча б, що бренди — це лише спосіб стягнути з вас більше за той самий продукт і що брендами є тільки споживчі товари, що брендинг — це лишень про логотип і рекламу. Тож як розібратися, де тут правда, а де — вигадка?
Перед вами книга, написана відомими експертами з брендингу — Енді Мілліганом та Саймоном Бейлі. Вони, як ніхто інший, знають що таке бренди та в чому їхня цінність, у чому криється успіх бренду і як вдало підібрати йому назву. Вони кинуть виклик найпоширенішим помилковим твердженням про бренди та брендинг, розвінчають усталені міфи, а також розкажуть найсучасніші відомості про практичне застосування брендингу. Вони розкажуть про те, що таке хороші бренди, як вони завойовують нашу лояльність й чи завжди клієнт має рацію. Ви дізнаєтеся у чому особливість Coca-Cola, чому нам так подобається IKEA та як Бекхему вдалося створити свій власний бренд.
«Міфи про брендинг» — це книга не лише для власників брендів чи спеціалістів із брендингу, це книга для усіх, адже всі ми – споживачі брендів.
Автор |
Энди Миллиган, Саймон Бэйли |
Издательство |
Фабула |
Серия книг |
#PROBusiness |
Язык |
Украинский |
Год издания |
2020 |
Переводчик |
Ярослава Машико |
Количество страниц |
256 |
Иллюстрации |
Нет иллюстраций |
-
БрендНіколи не думала, що буду читати книгу на тему брендингу. Адже я ніяк з цим не пов'язана.
Але випадково натрапила саме на цю книжку Енді Міллігана та Саймона Бейлі і як виявилось - всі ми пов'язані із брендингом. Більше того - всі ми частково його жертви. Хоча і не все так погано. Інколи бренди стають рятівниками ситуації.
Головна ціль книги, яка на мою думку, була досягнута - показати, як же реклама і бренди впливають на нашу поведінку. Наприклад, на споживчу поведінку або на поведінку в колективі. Здається, що зв'язок очевидний, але в психології брендів все набагато складніше, ніж може здатись на перший погляд.
Я думаю, що найкраще прев'ю до книги - це один з фрагментів, який ілюструє, як гарний одяг допоміг жінці влаштуватись на роботу у преміум сегменті. Навіть саму історії та деталі розказувати не варто, бо принаймні часткова ідея цього прикладу вже показує сутність книги. Тисячі людей розкажуть вам про те, як дорогий одяг допоміг знайти кохання свого життя, а інша тисяча людей скаже, що опинилась на межі бідності, бо купили останню сумку відомого бренду.
Тож саме про цю концепцію брендинга і є ця книга. Дуже цікава та змістовна література, яка змушує поставити перед собою багато питань.

Обычная цена: 340 грн
Особое предложение: 306 грн
Рецензии Міфи про брендинг
-
БрендНіколи не думала, що буду читати книгу на тему брендингу. Адже я ніяк з цим не пов'язана.
Але випадково натрапила саме на цю книжку Енді Міллігана та Саймона Бейлі і як виявилось - всі ми пов'язані із брендингом. Більше того - всі ми частково його жертви. Хоча і не все так погано. Інколи бренди стають рятівниками ситуації.
Головна ціль книги, яка на мою думку, була досягнута - показати, як же реклама і бренди впливають на нашу поведінку. Наприклад, на споживчу поведінку або на поведінку в колективі. Здається, що зв'язок очевидний, але в психології брендів все набагато складніше, ніж може здатись на перший погляд.
Я думаю, що найкраще прев'ю до книги - це один з фрагментів, який ілюструє, як гарний одяг допоміг жінці влаштуватись на роботу у преміум сегменті. Навіть саму історії та деталі розказувати не варто, бо принаймні часткова ідея цього прикладу вже показує сутність книги. Тисячі людей розкажуть вам про те, як дорогий одяг допоміг знайти кохання свого життя, а інша тисяча людей скаже, що опинилась на межі бідності, бо купили останню сумку відомого бренду.
Тож саме про цю концепцію брендинга і є ця книга. Дуже цікава та змістовна література, яка змушує поставити перед собою багато питань.
Автор |
Энди Миллиган, Саймон Бэйли |
Издательство |
Фабула |
Серия книг |
#PROBusiness |
Язык |
Украинский |
Год издания |
2020 |
Переводчик |
Ярослава Машико |
Количество страниц |
256 |
Иллюстрации |
Нет иллюстраций |
Формат |
170х240 мм |
Переплет |
Твердый |
Бумага |
Офсетная |
ISBN |
978-617-09-6010-8 |
Вес |
400 гр. |
Тип |
Бумажная |