Менеджмент та маркетинг інновацій. Монографія
Бумажная книга | Код товара 1221188
Издательство
Університетська книга
Язык
Украинский
Год издания
2015
Под редакцией
Сергей Илляшенко
Количество страниц
616
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
145x200 мм
Переплет
Мягкий

Все о книге Менеджмент та маркетинг інновацій. Монографія

У монографії розглядаються теоретико-метологічні проблеми управління на макро- та мікро рівнях процесами інноваційного розвитку суб’єктів господарської діяльності. Досліджуються теоретичні та прикладні аспекти менеджменту та маркетингу інновацій, екологічного маркетингу, управління ризиками інновацій, мотивації інноваційної діяльності, ролі інновацій у забезпеченні економічної безпеки підприємства, раціоналізації вибору напрямків інноваційного розвитку. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Характеристики
Издательство
Університетська книга
Язык
Украинский
Год издания
2015
Под редакцией
Сергей Илляшенко
Количество страниц
616
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
145x200 мм
Переплет
Мягкий
Рецензии
Купить - Менеджмент та маркетинг інновацій. Монографія
Менеджмент та маркетинг інновацій. Монографія
310 грн
Отправка с
19.11.2020
 

Рецензии Менеджмент та маркетинг інновацій. Монографія

 
Характеристики Менеджмент та маркетинг інновацій. Монографія
Издательство
Університетська книга
Язык
Украинский
Год издания
2015
Под редакцией
Сергей Илляшенко
Количество страниц
616
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
145x200 мм
Переплет
Мягкий
ISBN
978-966-680-128-0
Тип
Бумажная