Книга Менеджмент і маркетинг у фармації

Категория
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

Навчальний посібник створений на основі освітньо-квалі фікаційної характеристики та освітньо-професійної програми Державного галузевого стандарту вищої освіти України. У посібнику стисло викладено теоретичний матеріал з менеджменту та маркетингу, зокрема: поняття менеджменту та управління, поняття про підприємницьку діяльність фармацевтичних організацій, висвітлено трудові відносини, базові засади маркетингу, цінову і збутову політику підприємств. До кожного розділу додаються контрольні і тестові питання та завдання, виконання яких сприятиме визначенню напрямів ефективної практичної реалізації теоретичних засад з дисципліни у фармацевтичній галузі майбутніми фахівцями. Для студентів вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів І—ІІІ рівнів акредитації.

Продавец товара
Код товара
464287
Описание книги

Навчальний посібник створений на основі освітньо-квалі фікаційної характеристики та освітньо-професійної програми Державного галузевого стандарту вищої освіти України. У посібнику стисло викладено теоретичний матеріал з менеджменту та маркетингу, зокрема: поняття менеджменту та управління, поняття про підприємницьку діяльність фармацевтичних організацій, висвітлено трудові відносини, базові засади маркетингу, цінову і збутову політику підприємств. До кожного розділу додаються контрольні і тестові питання та завдання, виконання яких сприятиме визначенню напрямів ефективної практичної реалізації теоретичних засад з дисципліни у фармацевтичній галузі майбутніми фахівцями. Для студентів вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів І—ІІІ рівнів акредитації.

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
72 грн
Нет в наличии
Бумажная книга