Категория
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

От издателя:

У посібнику розглядається сучасна теорія і практика менеджменту і маркетингу туризму, доповнюючи небагаточисельні навчальні видання в Україні за даною тематикою. Зроблена спроба у стислій формі одночасно висвітлити основні питання менеджменту і маркетингу в туристичній діяльності. Посібник складається зі вступу, двох частин, і списку літературних джерел з менеджменту і маркетингу в туристичній діяльносгі. Матеріал посібника охоплює основні теми освітньо-професійних програм з менеджменту і маркетингу туризму. Після кожного розділу наводяться запитання до самоконтролю знань. Перша частина «Менеджмент туризму» присвячена розгляду питань з еволюції менеджменту, функціям менеджменту з урахуванням специфіки туристичної діяльності та іншим актуальним напрямкам в практичній діяльності сучасного менеджера в індустрії туризму. Частина 1 укладена О.Є. Лугініним, О.В. Булюк, Ю.В. Панченко, Н.В. Федотовою. У другій частині «Маркетинг туризму» розглянуті основні напрямки маркетингових досліджень, комунікацій і посередницької діяльності в туризмі, сучасні маркетингові стратегії і підходи до цінової політики в туристичній діяльності. Частина 2 укладена Т.М. Афонченковою, Б.П. Масенко. Видання призначено для студентів ВНЗ, викладачів і фахівців з напрямку туристичної діяльності.

Продавец товара
Код товара
443797
Описание книги

От издателя:

У посібнику розглядається сучасна теорія і практика менеджменту і маркетингу туризму, доповнюючи небагаточисельні навчальні видання в Україні за даною тематикою. Зроблена спроба у стислій формі одночасно висвітлити основні питання менеджменту і маркетингу в туристичній діяльності. Посібник складається зі вступу, двох частин, і списку літературних джерел з менеджменту і маркетингу в туристичній діяльносгі. Матеріал посібника охоплює основні теми освітньо-професійних програм з менеджменту і маркетингу туризму. Після кожного розділу наводяться запитання до самоконтролю знань. Перша частина «Менеджмент туризму» присвячена розгляду питань з еволюції менеджменту, функціям менеджменту з урахуванням специфіки туристичної діяльності та іншим актуальним напрямкам в практичній діяльності сучасного менеджера в індустрії туризму. Частина 1 укладена О.Є. Лугініним, О.В. Булюк, Ю.В. Панченко, Н.В. Федотовою. У другій частині «Маркетинг туризму» розглянуті основні напрямки маркетингових досліджень, комунікацій і посередницької діяльності в туризмі, сучасні маркетингові стратегії і підходи до цінової політики в туристичній діяльності. Частина 2 укладена Т.М. Афонченковою, Б.П. Масенко. Видання призначено для студентів ВНЗ, викладачів і фахівців з напрямку туристичної діяльності.

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
187 грн
Нет в наличии
Бумажная книга