Маркетингова цінова політика
Фото - Маркетингова цінова політика
Бумажная книга | Код товара 85685
Автор
И. Лошенюк, А. Гуменюк, Ю. Чаплинский
Издательство
КНТ, Дакор
Язык
Украинский
Год издания
2008
Количество страниц
184 стр.
Формат
60х84/16 (~145х200 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Газетная

Все о книге Маркетингова цінова політика

От издателя:

У період ринкової розбудови в Україні важливим фактором сприйняття товару споживачами є ціна, яка повинна не тільки відображати та компенсувати витрати на виробництво, розподіл та споживання товару, але й впливати на попит з метою його зростання. Ціна також входить із важливих елементів комплексу маркетингу. Авторами навчального посібника «Маркетингова цінова політика» викладені основи застосування ціни як інструменту підвищення ефективності діяльності підприємства в сучасних умовах, розкрито методи формування цін на товари та послуги, визначено вплив різних факторів на процес встановлення ціни. Особливу увагу приділено впровадженню сучасних підходів до ціноутворення, розробці цінової політики та цінової стратегії підприємства. В навчальному посібнику пропонуються практичні ситуації, пов’язані з маркетинговою ціновою політикою, а також контролюючі тести за кожною темою курсу. Навчальний посібник дає можливість отримання знань з практичного використання цінової політики для підвищення ефективності діяльності підприємства.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
И. Лошенюк, А. Гуменюк, Ю. Чаплинский
Издательство
КНТ, Дакор
Язык
Украинский
Год издания
2008
Количество страниц
184 стр.
Формат
60х84/16 (~145х200 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Газетная
Купить - Маркетингова цінова політика
Маркетингова цінова політика
47 грн
Нет в наличии
 

Характеристики Маркетингова цінова політика

Автор
И. Лошенюк, А. Гуменюк, Ю. Чаплинский
Издательство
КНТ, Дакор
Язык
Украинский
Год издания
2008
Количество страниц
184 стр.
Формат
60х84/16 (~145х200 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Газетная
Шрифт
SchoolBookAС
Тираж
1000
ISBN
978-966-8379-44-4#978-966-373-404-0
Вес
180 гр.
Тип
Бумажная