Книга Маркетингова цінова політика

Формат
Язык книги
Издательство
Год издания
Категория

У підручнику запропоновано теоретичні та методичні засади маркетингової цінової політики. Сформовано методологію оцінки впливу основних чинників на процес ціноутворення. Розглянуто математичні методи, які дозволяють оптимізувати ціни, визначити еластичність попиту від ціни, виявити вплив ціни на прибуток. Розкрито прямий та непрямий вплив держаного регулювання ціноутворення. Показано значення антиінфляційної політики держави. Розглянуто світовий досвід державного регулювання ціноутворення.

Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.

Продавец товара
Код товара
1244381
Доставка, оплата и гарантия
Вказати місто доставки Чтобы видеть точные условия доставки
Описание книги

У підручнику запропоновано теоретичні та методичні засади маркетингової цінової політики. Сформовано методологію оцінки впливу основних чинників на процес ціноутворення. Розглянуто математичні методи, які дозволяють оптимізувати ціни, визначити еластичність попиту від ціни, виявити вплив ціни на прибуток. Розкрито прямий та непрямий вплив держаного регулювання ціноутворення. Показано значення антиінфляційної політики держави. Розглянуто світовий досвід державного регулювання ціноутворення.

Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.

Рецензии
Возникли вопросы? 0-800-335-425
252 грн
300 грн
- 16%
В наличии
Бумажная книга
mono-logo
Покупка по частям от 1000 грн
От 3-6 платежей Monobank
Доставка, оплата и гарантия
Вказати місто доставки Чтобы видеть точные условия доставки