Книга Маркетинг. Навчальний посібник

Категория
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

У навчальному посібнику подано в систематизованому вигляді програмний матеріал дисципліни «Маркетинг». Послідовно викладено систему теоретичного, методологічного та практичного забезпечення дисципліни «Маркетинг». До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, питання для самоконтролю знань, тестові та практичні завдання, список рекомендованої літератури. Запропонований підручник відповідає вимогам організації навчального процесу. Рекомендується для студентів закладів вищої освіти, які навчаються за спеціальностями 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування».

Для формування необхідних навичок запропоновано практичні завдання.

Продавец товара
Код товара
1296074
Описание книги

У навчальному посібнику подано в систематизованому вигляді програмний матеріал дисципліни «Маркетинг». Послідовно викладено систему теоретичного, методологічного та практичного забезпечення дисципліни «Маркетинг». До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, питання для самоконтролю знань, тестові та практичні завдання, список рекомендованої літератури. Запропонований підручник відповідає вимогам організації навчального процесу. Рекомендується для студентів закладів вищої освіти, які навчаються за спеціальностями 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування».

Для формування необхідних навичок запропоновано практичні завдання.

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
628 грн
Нет в наличии
Бумажная книга