Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
Бумажная книга | Код товара 689904
Издательство
Університетська книга
Язык
Украинский
Год издания
2008
Под редакцией
Сергей Ильяшенко
Количество страниц
616
Иллюстрации
Таблицы, Схемы
Формат
60х84/16 (~150х215 мм)
Переплет
Твердый

Все о книге Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу

У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційної діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок.

Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на засадах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційної діяльності.

Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Характеристики
Издательство
Університетська книга
Язык
Украинский
Год издания
2008
Под редакцией
Сергей Ильяшенко
Количество страниц
616
Иллюстрации
Таблицы, Схемы
Формат
60х84/16 (~150х215 мм)
Переплет
Твердый
Купить - Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
50 грн
Нет в наличии
 
Характеристики Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
Издательство
Університетська книга
Язык
Украинский
Год издания
2008
Под редакцией
Сергей Ильяшенко
Количество страниц
616
Иллюстрации
Таблицы, Схемы
Формат
60х84/16 (~150х215 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Шрифт
Скулбук
Тираж
500
ISBN
978-966-680-403-0
Вес
650 гр.
Тип
Бумажная