Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку
Бумажная книга | Код товара 689903
Издательство
Університетська книга
Язык
Украинский
Год издания
2006
Под редакцией
Сергей Ильяшенко
Количество страниц
736
Иллюстрации
Таблицы, Схемы
Формат
60х84/16 (~145х205 мм)
Переплет
Твердый

Все о книге Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку

Досліджуються методологічні і теоретико-методологічні проблеми управління інноваційним розвитком на макро- та мікрорівнях на засадах маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Висвітлено підходи до постановки і розв’язання проблем розвитку теорії та практики маркетингу, товарної інноваційної політики підприємств, управління потенціалом інноваційного розвитку, формування та стимулювання попиту на інновації, управління ризиками інновацій, формування теоретико-методологічних основ інноваційного економічно збалансованого розвитку.

Для фахівців з маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Характеристики
Издательство
Університетська книга
Язык
Украинский
Год издания
2006
Под редакцией
Сергей Ильяшенко
Количество страниц
736
Иллюстрации
Таблицы, Схемы
Формат
60х84/16 (~145х205 мм)
Переплет
Твердый
Рецензии
Купить - Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку
Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку
415 грн
Отправка с
19.11.2020
 

Рецензии Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку

 
Характеристики Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку
Издательство
Університетська книга
Язык
Украинский
Год издания
2006
Под редакцией
Сергей Ильяшенко
Количество страниц
736
Иллюстрации
Таблицы, Схемы
Формат
60х84/16 (~145х205 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Шрифт
Скулбук
Тираж
300
ISBN
966-680-298-8
Вес
650 гр.
Тип
Бумажная