Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового
Бумажная книга | Код товара 860947
Yakaboo 5/5
Автор
Филип Котлер, Гермаван Катарджая, Иван Сетьяван
Издательство
КМ-БУКС
Серия книг
Бізнес
Язык
Украинский
Год издания
2018
Год первого издания
2017
Переводчик
Клавдия Куницкая, Елена Замаевая
Количество страниц
208

Все о книге Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового

Кожні кілька років постає яка-небудь "нова" течія маркетингу. Але цього разу досвідчені маркето-логи та маркетологині знають, що змінилися не просто правила гри - змінилися самі клієнти. Через інформаційну перенасиченість покупці не мають змоги присвятити достатньо часу одному бренду - а конкурентів за їхню увагу виникає все більше. "Маркетинг 4.0" містить ґрунтовні та детальні поради, як створити месидж, який почують, як завоювати довіру клієнтів і як схилити їх до поширення позитивної пропаганди про ваш бренд. Філіп Котлер, всесвітньовідомий батько-засновник маркетингу як дисципліни, пропонує досвідченим спеціалістам серйозну розмову про те, якими покупці є зараз та якими вони будуть завтра - у світі, де стрімко зростає взаємо-пов'язаність спільнот та постають нові технології.

Характеристики
Автор
Филип Котлер, Гермаван Катарджая, Иван Сетьяван
Издательство
КМ-БУКС
Серия книг
Бізнес
Язык
Украинский
Год издания
2018
Год первого издания
2017
Переводчик
Клавдия Куницкая, Елена Замаевая
Количество страниц
208
Рецензии
  •  
    Світ змін 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Як змінюється наш світ під впливом технологій?
    На це та на багато інших питань дасть відповідь Філіп Котлер. Людина, яка перевернула медіа-світ своїм книжковим хітом.
    Я ні секунди не сумнівалась у тому, що поставити книзі найвищий бал. Стильна та гарна книга, яка варта того, щоб її прочитати.
    Особливо запам'ятався уривок про сучасну інформаційну перенасиченість інформацією. Не знала, що від інформації можна страждати і що наші діти просто заручники сучасної тенденції бути онлайн 24/7.
    Для себе взяла багато уроків про те, що не можна бути доступною для колег та завдань в поза робочий час. Багато наслідків такої часової щедрості впливають на якість життя. Однозначно взяла з книги поради щодо того, як користуватись медіа маркетингом на свою користь. Щоб, наприклад, успішно продавати свої проекти, не виходячи з дома і платити при цьому тільки за те, щоб інтернет дома був.
    Пов'язаність книги з реальним життям відчувається. Це не вода, а реальний текст, який може принести в життя багато покращень.
Купить - Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового
Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового
130 грн
Нет в наличии
 
Информация об авторе
Филип Котлер
Филип Котлер

Имя Филипа Котлера известно как в научных кругах, так и среди студентов экономических специальностей всего мира. Ведь именно его труды являются основой в изучении маркетинга. Книгами Котлера пользуются как основополагающими учебными пособиями во многих престижных и уважаемых ВУЗах мира. Его считают основоположником науки маркетинга, и тем, кто выделил ее в отдельную дисциплину. На его счету бол...

Подробнее

Рецензии Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового

  •  
    Світ змін 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Як змінюється наш світ під впливом технологій?
    На це та на багато інших питань дасть відповідь Філіп Котлер. Людина, яка перевернула медіа-світ своїм книжковим хітом.
    Я ні секунди не сумнівалась у тому, що поставити книзі найвищий бал. Стильна та гарна книга, яка варта того, щоб її прочитати.
    Особливо запам'ятався уривок про сучасну інформаційну перенасиченість інформацією. Не знала, що від інформації можна страждати і що наші діти просто заручники сучасної тенденції бути онлайн 24/7.
    Для себе взяла багато уроків про те, що не можна бути доступною для колег та завдань в поза робочий час. Багато наслідків такої часової щедрості впливають на якість життя. Однозначно взяла з книги поради щодо того, як користуватись медіа маркетингом на свою користь. Щоб, наприклад, успішно продавати свої проекти, не виходячи з дома і платити при цьому тільки за те, щоб інтернет дома був.
    Пов'язаність книги з реальним життям відчувається. Це не вода, а реальний текст, який може принести в життя багато покращень.
 
Характеристики Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового
Автор
Филип Котлер, Гермаван Катарджая, Иван Сетьяван
Издательство
КМ-БУКС
Серия книг
Бізнес
Язык
Украинский
Год издания
2018
Год первого издания
2017
Переводчик
Клавдия Куницкая, Елена Замаевая
Количество страниц
208
Иллюстрации
Схемы
Формат
145х215 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Тираж
2500
ISBN
978-966-948-009-5
Вес
250 гр.
Тип
Бумажная
 

Об авторе Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового