Marketing 3. 0: From Products To Customers To The Human Spirit
Фото - Marketing 3. 0: From Products To Customers To The Human Spirit
Бумажная книга | Код товара 287274
Yakaboo 5/5
Автор
Филип Котлер
Издательство
Wiley. John Wiley & Sons, LTD
Язык
Английский
Год издания
2010
Количество страниц
256 стр.
Формат
160x235 мм
Переплет
Твердый
ISBN
9780470598825

Все о книге Marketing 3. 0: From Products To Customers To The Human Spirit

От издателя:

The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism.

In Marketing 3.0, world-leading marketing guru Philip Kotler explains why the future of marketing lies in creating products, services, and company cultures that inspire, include, and reflect the values of target customers.

• Explains the future of marketing, along with why most marketers are stuck in the past.

• Examines companies that are ahead of the curve, such as S. C. Johnson.

• Kotler is one of the most highly recognized marketing gurus, famous for his "4 P's of Marketing".

In an age of highly aware customers, companies must demonstrate their relevance to customers at the level of basic values. Marketing 3.0 is the unmatched guide to getting out front of this new tide sweeping through the nature of marketing.

Характеристики
Автор
Филип Котлер
Издательство
Wiley. John Wiley & Sons, LTD
Язык
Английский
Год издания
2010
Количество страниц
256 стр.
Формат
160x235 мм
Переплет
Твердый
ISBN
9780470598825
Купить - Marketing 3. 0: From Products To Customers To The Human Spirit
Marketing 3. 0: From Products To Customers To The Human Spirit
769 грн
Нет в наличии
 
Информация об авторе
Филип Котлер
Филип Котлер

Имя Филипа Котлера известно как в научных кругах, так и среди студентов экономических специальностей всего мира. Ведь именно его труды являются основой в изучении маркетинга. Книгами Котлера пользуются как основополагающими учебными пособиями во многих престижных и уважаемых ВУЗах мира. Его считают основоположником науки маркетинга, и тем, кто выделил ее в отдельную дисциплину. На его счету бол...

Подробнее

Характеристики Marketing 3. 0: From Products To Customers To The Human Spirit
Автор
Филип Котлер
Издательство
Wiley. John Wiley & Sons, LTD
Язык
Английский
Год издания
2010
Количество страниц
256 стр.
Формат
160x235 мм
Переплет
Твердый
ISBN
9780470598825
Вес
394 гр.
Тип
Бумажная
 

Об авторе Marketing 3. 0: From Products To Customers To The Human Spirit