Маркетинг
Бумажная книга | Код товара 451226
Автор
П. Орлов, С. Косенков
Издательство
Инжэк
Язык
Украинский
Год издания
2012
Количество страниц
528 стр.
Формат
60х84/16 (~145х200 мм)
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная

Все о книге Маркетинг

От издателя:

У навчальному посібнику розглядаються сутність, завдання та особливості провадження маркетнгової діяльності на різних видах ринку. Розглянуто стратегічні аспекти маркетингової діяльності підприємств, а також особливості провадження комплексу оперативного маркетингу на ринку. Досліджуються перспективи провадження маркетингової діяльності мережі Інтернет. Пропонуються підходи до здійснення ефективної сегментації ринку. Особлива увага приділяється питанням реалізації концепції соціально відповідального маркетингу. Теоретичні положення доповнені статистичними даними, схемами та рисунками, що сприяє більш ефективному розумінню основних положень маткетингу. Навчальний посібник підготовлено для студентів, викладачів та фахівців, які займаються маркетинговою діяльністю.

Характеристики
Автор
П. Орлов, С. Косенков
Издательство
Инжэк
Язык
Украинский
Год издания
2012
Количество страниц
528 стр.
Формат
60х84/16 (~145х200 мм)
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная
Купить - Маркетинг
Маркетинг
200 грн
Нет в наличии
 
Характеристики Маркетинг
Автор
П. Орлов, С. Косенков
Издательство
Инжэк
Язык
Украинский
Год издания
2012
Количество страниц
528 стр.
Формат
60х84/16 (~145х200 мм)
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная
Тираж
300
ISBN
978-966-392-370-3
Вес
500 гр.
Тип
Бумажная