Электронная книга Корпоративні комунікації. Свіжий погляд

Категория
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

Корпоративні комунікації — це відгалуження паблік рилейшнз, і ширше — мистецтво правильного поводження та ефективного спілкування бізнес-організацій у соціумі. Представлена монографія — перше в Україні науково-популярне видання і практичний путівник, що комплексно і всебічно розглядає теоретичні й прикладні аспекти корпоративних комунікацій. Її автори — фахівець-практик у галузі управління репутацією Євген Загорулько, який має багаторічний досвід розвитку корпоративних комунікацій у великих компаніях, та доктор наук, професор Навчально-наукового інституту журналістики КНУ ім. Т. Шевченка Дмитро Олтаржевський — провели серйозну дослідницьку роботу. Монографія містить близько 560-ти посилань на переважно закордонні наукові праці, а також ключові визначення, авторські моделі і найцікавіші світові репутаційні кейси. Її мета — не лише сприяти переосмисленню засад і методів сучасних корпоративних комунікацій. Це спроба популяризувати міжнародні стандарти та досвід управління репутацією, гармонізації відносин між компаніями й суспільством. Особливий акцент зроблено на практиці корпоративної соціальної відповідальності, яка стає новітньою ідеологією бізнесу. Багатий, добре структурований матеріал, легкий стиль викладу й образна мова книжки приваблять науковців, представників бізнесу, досвідчених практиків у галузі корпоративних комунікацій, паблік рилейшнз і студентів, початківців, фахівців, які прагнуть розширити професійний світогляд.

Книжка доступна у додатку Yakaboo для безкоштовного читання у бібліотеці "ПриватБанк".

Код товара
1437779
Где читать книгу?
icon
Читайте и слушайте книги в мобильном приложении
или скачайте
epub
Подходит для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
fb2
Подходит для эл. книг и других устройств
mobi
Подходит для электронных книг Amazon Kindle
pdf
Открывается в Adobe Reader или браузере
Описание книги

Корпоративні комунікації — це відгалуження паблік рилейшнз, і ширше — мистецтво правильного поводження та ефективного спілкування бізнес-організацій у соціумі. Представлена монографія — перше в Україні науково-популярне видання і практичний путівник, що комплексно і всебічно розглядає теоретичні й прикладні аспекти корпоративних комунікацій. Її автори — фахівець-практик у галузі управління репутацією Євген Загорулько, який має багаторічний досвід розвитку корпоративних комунікацій у великих компаніях, та доктор наук, професор Навчально-наукового інституту журналістики КНУ ім. Т. Шевченка Дмитро Олтаржевський — провели серйозну дослідницьку роботу. Монографія містить близько 560-ти посилань на переважно закордонні наукові праці, а також ключові визначення, авторські моделі і найцікавіші світові репутаційні кейси. Її мета — не лише сприяти переосмисленню засад і методів сучасних корпоративних комунікацій. Це спроба популяризувати міжнародні стандарти та досвід управління репутацією, гармонізації відносин між компаніями й суспільством. Особливий акцент зроблено на практиці корпоративної соціальної відповідальності, яка стає новітньою ідеологією бізнесу. Багатий, добре структурований матеріал, легкий стиль викладу й образна мова книжки приваблять науковців, представників бізнесу, досвідчених практиків у галузі корпоративних комунікацій, паблік рилейшнз і студентів, початківців, фахівців, які прагнуть розширити професійний світогляд.

Книжка доступна у додатку Yakaboo для безкоштовного читання у бібліотеці "ПриватБанк".

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
200 грн
icon-digital Электронная книга
mono-logo
Покупка по частям от 1000 грн
От 3-6 платежей Monobank