Як музика стала вільною. Цифрова революція та перемога піратства
Бумажная книга | Код товара 913486
Yakaboo 4.4/5
Автор
Стивен Витт
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2018
Год первого издания
2015
Переводчик
Юрий Семенов
Количество страниц
360
Иллюстрации
Нет иллюстраций

Все о книге Як музика стала вільною. Цифрова революція та перемога піратства

Незабутня книга за версією Washington Post (2015).

Тематика

Музика, історія культури, цифрові технології.

Про книжку

«Як музика стала вільною» - це приголомшлива історія про масове божевілля, музику, злочинність і великі гроші. Це опис життя провидців і аферистів, магнатів і технічно підкутих підлітків. Американський журналіст Стівен Вітт розповідає про найбільшого музичного пірата в історії, найпотужнішого керівника музичного бізнесу, революційний технологічний винахід і нелегальний веб-сайт, який учетверо перевершив обсяг музичного онлайн-магазину iTunes Music Store. Це книжка про унікальний історичний момент, коли звичайне життя назавжди поєдналося зі світом інтернету, а вся музика, записана на звуконосіях, раптом стала доступною та безкоштовною для всіх.

Для кого книжка

Рекомендовано всім, хто цікавиться цифровими технологіями, музикою, культурою та історією.

Чому ця книжка

З розвитком інтернету й одночасним падінням вартості його обслуговування людство занурилося у світ музики формату mp3. Але як було придумано цей формат? І звідки вся ця музика з'являлася в інтернеті? Стівен Вітт поставив перед собою мету докопатися до першоджерел. Витративши на пошуки п'ять років, він написав справжній детектив, зумів розібратися в хитросплетіннях «Сцени», секретної мережі піратських груп, простежити історію великого музичного бізнесу. А найголовніше, йому вдалося знайти людину, яку він сам називає «найвидатнішим музичним піратом в історії». Ця людина злила в мережу понад 2000 альбомів, і, найімовірніше, на вашому айподі чи жорсткому диску знайдеться який-небудь музичний файл, «ріпнутий» саме цим піратом - нульовим пацієнтом музичного піратства.

Про автора

Стівен Вітт - американський журналіст, випускник Чиказького університету й Вищої школи журналістики Колумбійського університету в Нью-Йорку. Автор статей у журналі New Yorker. На написання книжки «Як музика стала вільною» Вітт поклав п'ять років.

Відгуки про книжку

«Вітт прийшов зі світу фінансів і своїм фінансовим старомодним методом поєднав "усі точки звітності" в абсолют. Він не цікавиться моральними аспектами музичного піратства, він просто подає історію виникнення вільної глобальної музичної бібліотеки».
New York Times

«"Як музика стала вільною" сконцентрована на детальному дослідженні історії формату mp3. Вона розповідає про трьох людей, які стикаються із цифровою технологією стиснення та її широкими можливості. Завдяки Вітту ці три досі невідомі світу одиниці стали знані як глиби, що зумовили тектонічні зрушення в музичній індустрії за останні кілька десятиліть. Ці зрушення, у свою чергу, дали нам музику, яку ми нині слухаємо. Ця книжка розповідає про фантастичні інновації, а також про наполегливість і фанатичність. І хоча тріо основних персонажів книжки ніколи насправді не перетиналися в реальному житті, дуже цікаво поглянути на те, як вони одночасно зробили цифрову революцію».
Pitchfork.com

«Неймовірна історія… Чарівна… Дуже цікава… Сповнена сюрпризів».
The Guardian

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Стивен Витт
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2018
Год первого издания
2015
Переводчик
Юрий Семенов
Количество страниц
360
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Рецензии
  •  
    Музыкальная революция
    Мы все привыкли скачивать музыку, хотя сейчас люди все больше осознают, что музыку бесплатно скачивать нельзя, тогда в самом начале музыкально пиратства получать гигабайты бесплатной музыки было настоящей радостью. Но мало кто задумывался, как вообще музыка попадала к вам в плеер. Пиратство зародилось в эру CD дисков, и кто-то должен был иметь к ним доступ. Вот именно о таких людях и говорится в этой книге. Главный герой о котором рассказывает автор, работал на одном из заводов, где производили диски с самыми популярными исполнителями, от 50 Cent до Канье Уэст. Ему приходилось обходить строгие правила завода, чтобы добывать диски, заливать в сеть и давать бесплатный доступ к музыке миллионам людей по всему миру. Более того, он даже мог влиять на продажи дисков разных исполнителей, выбирая в какой именно день давать доступ к музыке пользователям торрентов. Помимо этого, в книге ведется параллельный рассказ о главах музыкальной индустрии и том, как они и ФБР боролись с этим явлением.
    В общем, книга очень интересная. Местами даже похожа на детектив, так как никто долгое время не мог понять кто же стоит за пиратством. Такие книги дают лучшее понимание окружающего нас мира, в данном случае музыкального. Революции бывают разные, но музыкальная одна из самых интересных, ведь не было людей имеющих доступ к сети, которые бы не скачивали музыку бесплатно, хотя бы один раз. Как итог, книгу читать определенно стоит.
  •  
    Интересное журналистское расследование
    Почему купил
    Прежде всего мне, как меломану, была интересна книга о музыкальной индустрии. А обложка сыграла роль весомого аргумента - она получилась яркой. Если вы увидите оригинальную красную обложку, то поймете что переиздание 2018 года выглядит интереснее.
    Что внутри
    Книга - это новелизированное журналистское расследование. Главные герои - музыкальные пираты на стыке эры дисков и пиратских музыкальных баз, создатели формата мп3, владельцы музыкального бизнеса. Эта книга расскажет как музыкальное пиратство чуть не уничтожило индустрию, почему мп3 стал доминирующим форматом начала 21 века, или как людям удавалось качать альбомы исполнителей до их официального релиза.
    Резюме
    Книга на твердую четверку. Да, это не лауреат пулицеровской премии, но написана она хорошо и в ней можно почерпнуть много интересных нюансов о том как работает музыкальный бизнес. Но есть и огромный минус - это перевод. Он не выдерживает никакой критики: множество ошибок, смысловых и механических, неуместные слова. Это здорово портит впечатление о неплохой книге. В моем понимании, выпустить книгу в такой редакции должно быть стыдно. А в данном случае - перевыпустить, так как это уже переиздание.
Купить - Як музика стала вільною. Цифрова революція та перемога піратства
Як музика стала вільною. Цифрова революція та перемога піратства
195 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Як музика стала вільною. Цифрова революція та перемога піратства

4.4/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Музыкальная революция
    Мы все привыкли скачивать музыку, хотя сейчас люди все больше осознают, что музыку бесплатно скачивать нельзя, тогда в самом начале музыкально пиратства получать гигабайты бесплатной музыки было настоящей радостью. Но мало кто задумывался, как вообще музыка попадала к вам в плеер. Пиратство зародилось в эру CD дисков, и кто-то должен был иметь к ним доступ. Вот именно о таких людях и говорится в этой книге. Главный герой о котором рассказывает автор, работал на одном из заводов, где производили диски с самыми популярными исполнителями, от 50 Cent до Канье Уэст. Ему приходилось обходить строгие правила завода, чтобы добывать диски, заливать в сеть и давать бесплатный доступ к музыке миллионам людей по всему миру. Более того, он даже мог влиять на продажи дисков разных исполнителей, выбирая в какой именно день давать доступ к музыке пользователям торрентов. Помимо этого, в книге ведется параллельный рассказ о главах музыкальной индустрии и том, как они и ФБР боролись с этим явлением.
    В общем, книга очень интересная. Местами даже похожа на детектив, так как никто долгое время не мог понять кто же стоит за пиратством. Такие книги дают лучшее понимание окружающего нас мира, в данном случае музыкального. Революции бывают разные, но музыкальная одна из самых интересных, ведь не было людей имеющих доступ к сети, которые бы не скачивали музыку бесплатно, хотя бы один раз. Как итог, книгу читать определенно стоит.
  •  
    Интересное журналистское расследование
    Почему купил
    Прежде всего мне, как меломану, была интересна книга о музыкальной индустрии. А обложка сыграла роль весомого аргумента - она получилась яркой. Если вы увидите оригинальную красную обложку, то поймете что переиздание 2018 года выглядит интереснее.
    Что внутри
    Книга - это новелизированное журналистское расследование. Главные герои - музыкальные пираты на стыке эры дисков и пиратских музыкальных баз, создатели формата мп3, владельцы музыкального бизнеса. Эта книга расскажет как музыкальное пиратство чуть не уничтожило индустрию, почему мп3 стал доминирующим форматом начала 21 века, или как людям удавалось качать альбомы исполнителей до их официального релиза.
    Резюме
    Книга на твердую четверку. Да, это не лауреат пулицеровской премии, но написана она хорошо и в ней можно почерпнуть много интересных нюансов о том как работает музыкальный бизнес. Но есть и огромный минус - это перевод. Он не выдерживает никакой критики: множество ошибок, смысловых и механических, неуместные слова. Это здорово портит впечатление о неплохой книге. В моем понимании, выпустить книгу в такой редакции должно быть стыдно. А в данном случае - перевыпустить, так как это уже переиздание.
  •  
    Про стосунки між людьми і не тільки
    Ця книга - розповідь про стартапи і новинки, що змінили світ. Досить типова для тих книг, які випускає "Наш формат". Мені було складнувато її читати саме через те, що тут наведено багато фактажу: імена, дати, місця і міста, пісні. Складно орієнтуватися в американських реаліях. Проте беззаперечно це цікаво. Тут і про зради, про натхнення, про відчай і про дружбу. Звісно книга буде справжньою знахідкою для меломанів, тих, хто створює музику і монетизує її. Адже тут йдеться про величезні махінації, піратство, яке принесло шалений успіх і гроші. Тут і ФБР, переслідування - все як у трушному американському серіалі, від якого складно відірватися.
    Чому ще було складно читати? Через верстку. У книзі мало діалогів, які оформлені так, як ми звикли: з тире, кожна фраза з нового рядка. Тому вона трохи виглядає як такий собі "талмуд" - кожна сторінка повністю усіяна текстом.
    До речі, під час читання можна гуглити і відкривати для себе нові пісні, виконавців. Завдяки бекграунду, який наведено у книжці, можна краще розібратися у кейсі успішності того чи іншого виконавця, або його хіта.
  •  
    Про музичних піратів
    Обираючи цю книгу, я чекала історію про музику. Натомість отримала історію музичного формату MP3 та музичного піратства. Тож всі, хто хоче читати про музику - то точно не ця книга вам потрібна.
    Насправді книга досить цікава, хоча місцями й нуднувата (але це побічні результати нон-фікшину). Початок розповідає про зародження нового формату MP3 та постійне його цькування іншими музичними форматами. Про довгу боротьбу аби посісти гідне місце серед споживачів музики.
    Паралельно розповідається про зародження піратства на музичній ниві, про простих людей, які завдяки своїй кмітливості та заповзятості знайшли можливість представляти світові нові музичні сингли задовго до їхнього офіційного релізу. І як цьому всьому допоміг Інтернет. Звичайно, частину ключових музичних піратів вдалося розсекретити, проте справжньої міри покарання вони так і не отримали: одних виправдали, іншим провини так і не довели, а ще інші відсиділи мінімум.
    Пізнавально для тих, хто цікавиться історією піратства у музичній сфері і не тільки.
  •  
    Як музика стала вільною
    Стівен у своїй книзі описує проблему піратства з усіх сторін, дозволяючи читачу на основі фактів скласти власну думку про це явище.
    Ви дізнаєтеся про 'виживання' формату mp3, якому передбачали загибель через непрактичність, про чоловіка, який вплинув на поширення піратської музики та про успішного бізнесмена найприбутковіших студій звукозапису. Прекрасна книга про історію музичних файлів і не тільки.
    Єдиний мінус — трохи бісили назви деяких іноземних виконавців українською літерацією.
    Але не можу не зазначити, як мені сподобався стиль Вітта. Це не сухий журналістський виклад думок, а щось наближене до художнього. Завдяки цьому читалося швидко та захопливо. ⠀
    Якщо ви обожнюєте музику, цікавитеся її становленням та правом інтелектуальної власності — прочитайте цю книгу.
 
Характеристики Як музика стала вільною. Цифрова революція та перемога піратства
Автор
Стивен Витт
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2018
Год первого издания
2015
Переводчик
Юрий Семенов
Количество страниц
360
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60х90/16 (~145х215 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Издание
2-е
Тираж
1500
ISBN
978-617-7682-41-6
Вес
400 гр.
Тип
Бумажная