IT-цунамі. Як бізнесу вижити в третій хвилі інтернету
Бумажная книга | Код товара 749408
Автор
Стив Кейс
Издательство
K.Fund
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Ю. Максименко
Количество страниц
192
Иллюстрации
Черно-белые, Таблицы
Формат
165х240 мм

Все о книге  IT-цунамі. Як бізнесу вижити в третій хвилі інтернету

Предлагаем вашему вниманию книгу Стива Кейси «IT-цунамі. Як бізнесу вижити в третій хвилі інтернету» на украинском языке от издательства «K.Fund»!

О книге:

Стив Кейс начинал свою работу у истоков того, что мы сейчас знаем под современным интернетом. Но это было только начало. Уже сейчас интернет поглощает всё больше и больше повседневных забот, которые можно решить всего несколькими кликами мышки. Грядет Третья волна — новый виток в развитии технологий, которые навсегда изменят нашу жизнь.

Благодаря книге «IT-цунамі» читатель узнает:

  • чего стоит ожидать от технологических изменений
  • как отразились первые две волны развития интернета на нашей жизни
  • с какими трудностями пришлось столкнуться бизнесу в 2000-е
  • что даст Третья волна миру

… и многое другое!

Для кого:

Книга будет интересна в первую очередь предпринимателям, которые хотят строить и развивать бизнес в ногу со временем, а также тем, кто имеет отношение к развитию IT-технологий.

Почему стоит купить книгу «IT-цунамі. Як бізнесу вижити в третій хвилі інтернету» Стиве Кейса?

«IT-цунамі» — книга, из которой читатель узнает о биографии одного из пионеров интернета, а также о том, как технологии изменяют нашу жизнь и как использовать их для собственной пользы.

Предисловие для издания подготовил Уолтер Айзексон — писатель, автор биографий Стива Джобса, Бенджамина Франклина, Альберта Эйнштейна, а также книги «Инноваторы».

Отзывы о книге «IT-цунамі. Як бізнесу вижити в третій хвилі інтернету»:

«Кейс... показывает, как существующие технологии можно использовать гораздо шире...»

Financial Times

«... Нет никаких сомнений в том, что идеи Кейса имеют для нас большое значение».

The Washington Post

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Стив Кейс
Издательство
K.Fund
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Ю. Максименко
Количество страниц
192
Иллюстрации
Черно-белые, Таблицы
Формат
165х240 мм
Рецензии
  • Коля Казанцев
    18 мая 2018 г.
    Пізнавально і мотивуюче:Фундаментальний погляд бізнесмена-практика на те, з чого почався інтернет-бум і до чого все це призведе у майбутньому.
    Дана книга написана дуже чіткою та зрозумілою мовою. Автор природжений бізнесмен, який здатен надихати і це відчувається, після завершення книги в голові залишається великий потік ідей та натхнення.
    Тут описано все на власному досвіді та на власному баченні того, як кожна технологія змінила та змінює світ, як кожна зміна породжує безліч можливостей. Досить цікаво розписано прогноз розвитку суспільства та основні тренди майбутнього. Деурбанізація - це тренд майбутнього, який прогнозує автор, центри інновацій будуть переміщуватись туди, де менше можливостей, але більше простору для інновацій.
    Також наведено багато фактів з того періоду, коли все починалося і коли ніхто ще не уявляв, куди вони прийдуть, але всі відчували, що роблять щось неймовірне. Історія AOL компанії, яка не досягла величини Google чи Apple, але створила передумови для того, щоб вони мали можливість стати тим ким вони є. Зараз для кожного з нас така річ як e-mail виглядає буденністю, але саме дана технологія відкрила новий етап розвитку технологій. Досить цікаво читати про те, як сприймалось це все тоді. Автор відкриває очі на непопулярні речі із світу бізнесу та стартапів, які відбуваються в радах директорів при формуванні компанії.
    Сам Стівен Кейсі людина не така медійно розкручена, але при цьому його внесок у розвиток технології важко переоцінити. Описано власне ставлення автора до такого інституту як уряд і його ролі для бізнесу. Його бачення освіти та медицини майбутнього є досить цікавим. Не знаю, чи ставив автор це собі за мету, але ця книга вчить бачити можливості і це дуже цінно.
    Останні сторінки взагалі варто школярам та студентам під час випускної промови слухати.
    Книга не попсова розповідь про успіх чи падіння, а свідома спроба автора передати читачеві власне бачення майбутнього \та надихнути робити фундаментальні зміни в світі не для багатства чи піару, а задля отримання відчуття , що те ,що ти робиш, змінить світ на краще і це буде найбільшою нагородою для сміливців.
Купить - IT-цунамі. Як бізнесу вижити в третій хвилі інтернету
IT-цунамі. Як бізнесу вижити в третій хвилі інтернету
289 грн
Есть в наличии
 

Рецензии  IT-цунамі. Як бізнесу вижити в третій хвилі інтернету

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  • Коля Казанцев
    18 мая 2018 г.
    Пізнавально і мотивуюче:Фундаментальний погляд бізнесмена-практика на те, з чого почався інтернет-бум і до чого все це призведе у майбутньому.
    Дана книга написана дуже чіткою та зрозумілою мовою. Автор природжений бізнесмен, який здатен надихати і це відчувається, після завершення книги в голові залишається великий потік ідей та натхнення.
    Тут описано все на власному досвіді та на власному баченні того, як кожна технологія змінила та змінює світ, як кожна зміна породжує безліч можливостей. Досить цікаво розписано прогноз розвитку суспільства та основні тренди майбутнього. Деурбанізація - це тренд майбутнього, який прогнозує автор, центри інновацій будуть переміщуватись туди, де менше можливостей, але більше простору для інновацій.
    Також наведено багато фактів з того періоду, коли все починалося і коли ніхто ще не уявляв, куди вони прийдуть, але всі відчували, що роблять щось неймовірне. Історія AOL компанії, яка не досягла величини Google чи Apple, але створила передумови для того, щоб вони мали можливість стати тим ким вони є. Зараз для кожного з нас така річ як e-mail виглядає буденністю, але саме дана технологія відкрила новий етап розвитку технологій. Досить цікаво читати про те, як сприймалось це все тоді. Автор відкриває очі на непопулярні речі із світу бізнесу та стартапів, які відбуваються в радах директорів при формуванні компанії.
    Сам Стівен Кейсі людина не така медійно розкручена, але при цьому його внесок у розвиток технології важко переоцінити. Описано власне ставлення автора до такого інституту як уряд і його ролі для бізнесу. Його бачення освіти та медицини майбутнього є досить цікавим. Не знаю, чи ставив автор це собі за мету, але ця книга вчить бачити можливості і це дуже цінно.
    Останні сторінки взагалі варто школярам та студентам під час випускної промови слухати.
    Книга не попсова розповідь про успіх чи падіння, а свідома спроба автора передати читачеві власне бачення майбутнього \та надихнути робити фундаментальні зміни в світі не для багатства чи піару, а задля отримання відчуття , що те ,що ти робиш, змінить світ на краще і це буде найбільшою нагородою для сміливців.
 

Характеристики  IT-цунамі. Як бізнесу вижити в третій хвилі інтернету

Автор
Стив Кейс
Издательство
K.Fund
Язык
Украинский
Год издания
2017
Переводчик
Ю. Максименко
Количество страниц
192
Иллюстрации
Черно-белые, Таблицы
Формат
165х240 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Тираж
1500
ISBN
978-966-136-425-6
Вес
490 гр.
Тип
Бумажная