Книга Гуманістична концепція споживача в маркетингу

Категория
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

От издателя:

У монографії подано результати досліджень, присвячених вивченню та систематизації здобутків наукової методології щодо розуміння та результативного прикладного використання закономірностей розвитку споживання, методичного апарату маркетингу в оптимізації параметрів і вдосконаленні економічних систем на принципах гуманізму. Призначено для фахівців у сфері маркетингу, соціології та психології, а також студентів і аспірантів, які опрацьовують проблематику особистості й поведінки людини в економіці.

Продавец товара
Код товара
174082
Описание книги

От издателя:

У монографії подано результати досліджень, присвячених вивченню та систематизації здобутків наукової методології щодо розуміння та результативного прикладного використання закономірностей розвитку споживання, методичного апарату маркетингу в оптимізації параметрів і вдосконаленні економічних систем на принципах гуманізму. Призначено для фахівців у сфері маркетингу, соціології та психології, а також студентів і аспірантів, які опрацьовують проблематику особистості й поведінки людини в економіці.

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
60 грн
Нет в наличии
Бумажная книга