Книга присвячена аналізу виховної можливості гри – одному з улюбле- них і органічних видів діяльності та спілкування дітей дошкільного та мо- лодшого шкільного віку.
Автор розглядає дитячу гру як ефективний діагностичний, корекцій- ний, розвиваючий і виховний засіб, який дозволяє дорослим не тільки знайти шлях до душі дитини, допомогти їй відкрити красу навколишнього світу і людських відносин, а й самим відчути радість від ігрового спілкування з дитиною.
Охарактеризовані показники ефективності застосування ігрових процедур, чітко прописані діагностичні критерії ігрової поведінки і переживань дітей. Грунтуючись на фундаментальних уявленнях видатних дослідників, автор враховує багато нюансів (особливості віку дитини, проблеми її розвитку, поведінки, реакції дорослих), вимоги до створення ігрового се- редовища вдома і поза ним, передбачаючи багато питань, які можуть викикнути у дорослих читачів.
Адресується дорослим-вихователям, педагогам, практичним психологам, дослідникам-початківцям, а також всім, у кого є діти.