Foundations of Marketing
Бумажная книга | Код товара 287167
Автор
Джонатан Гроукат
Издательство
Macmillan Ltd
Язык
Английский
Год издания
2005
Количество страниц
288 стр.
Формат
250x189x24 мм
Переплет
Мягкий
ISBN
9781403903273

Все о книге Foundations of Marketing

От издателя:

This introductory text examines marketing within the context of a dynamic, contemporary environment. The author is really in-tune with the students, explaining theoretical concepts effectively, using a wide range of mini-cases that bring the subject alive - from Kit Kats to Harry Potter, from obesity to the rejuvenation of the Skoda brand. Groucutt's passion for the subject is clear as he offers a contemporary view of marketing, reflecting complex changes within both society and business, through a development of the marketing mix beyond the traditional 4P and 7P frameworks to encompass a new 10P framework.Concise, affordable and comprehensive in content - this text is a must for all introductory marketing courses.

Характеристики
Автор
Джонатан Гроукат
Издательство
Macmillan Ltd
Язык
Английский
Год издания
2005
Количество страниц
288 стр.
Формат
250x189x24 мм
Переплет
Мягкий
ISBN
9781403903273
Купить - Foundations of Marketing
Foundations of Marketing
823 грн
Нет в наличии
 
Характеристики Foundations of Marketing
Автор
Джонатан Гроукат
Издательство
Macmillan Ltd
Язык
Английский
Год издания
2005
Количество страниц
288 стр.
Формат
250x189x24 мм
Переплет
Мягкий
ISBN
9781403903273
Тип
Бумажная