Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором
Бумажная книга | Код товара 805589
Yakaboo 3.7/5
Автор
Джордж Акерлоф, Роберт Шиллер
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2017
Количество страниц
278
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х210 мм
Переплет
Твердый

Все о книге Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором

Предлагаем вашему вниманию книгу Джорджа Акерлофа и Роберта Шиллера «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» на украинском языке от издательства «Наш формат»!

О книге:

Экономическая теория Адама Смита убеждала нас в том, что свободный рынок принесет обществу благо. Но пока компании могут обогатиться за счет потребителей, они будут использовать все возможные уловки.

Книга «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» нобелевских лауреатов Роберта Шиллера и Джорджа Акерлофа расскажет о манипуляциях, используемых для получения выгоды.

Благодаря книге «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» читатели узнают:

  • что такое «фишинг»
  • каким образом фишинг помогает справиться с экономическими кризисами
  • о роли денег в политике
  • почему так сложно противиться рекламе
  • как лекарства попадают на рынок
  • кто помогает обществу делать осознанный выбор

… и многое другое!

Почему стоит купить книгу «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» Джорджа Акерлофа и Роберта Шиллера?

«Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» — бестселлер, попавший в списки лучших книг международных изданий и ресурсов. Это радикально новый взгляд на экономику свободного рынка и культуру потребления.

Отзывы о книге «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором»:

«Вне всяких сомнений, «Фішинг» — смелая и важная книга».

Fortune

«Акерлоф и Шиллер дают вполне убедительные доказательства того, как табачные, фармацевтические и алкогольные компании, а также политики, злоупотребляют рекламой и красивыми историями... вселяя веру в чудеса».

Barnes&Noble Review

«Увлекательная, интересная и провокационная работа».

London Review of Books

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Джордж Акерлоф, Роберт Шиллер
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2017
Количество страниц
278
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х210 мм
Переплет
Твердый
Рецензии
  •  
    Не переконливо
    Видавництво "Наш формат", яке позиціонує себе, як якісного постачальника літератури в жанрі нон-фікшн, рідко, але також робить промахи. Перед нами книга з жанру маркетингових стратегій для маніпуляцій з метою збагачення. Багато книг цього видавництва наповнені конкретикою, прикладами, механізмами дії різних маркетингових і психологічних засобів, але не "Фішинг". Ця книга скоріше написана з точки зору економіки ніж психології чи маркетингу. Дуже багато в ній води і дуже мало по суті. Конкретика, яка дає якісь інструменти для вдосконалення навичок маркетингового маніпулювання, майже відсутня. Натомість перед нами наративний підхід до опису подій що стались у США в галузі Світової фінансової кризи, політики, фармацевтики,продуктами харчування, махінацій з грошима тощо. Нічого такого, що приголомшує і змушує замислитися і вдосконалитись, ви на жаль тут не знайдете. З позитивного хіба що якість самого видання, папір, обкладинка, але не суть книги. Для кого ця книга? Можливо економістам варто почитати для накопичення додаткового досвіду, але під сумнівом, що для широкого загалу.
  •  
    Чому нас дурять і що з цим робити?
    Самого початку хочу сказати, що ця книгу не можна відносити до психології, перш за все це книга котра розкриває питання поведінкової економіки, тому якщо вам нецікава економіка книга вам буде нецікава.

    У книзі запозичується термін "фішинг" з інтернет-жаргону. Фішинг в ІТ - це сайт копія, що створений шахраями з метою введення в оману споживачів (крадіжка особистості, банківських карток і т.д.). В свою чергу автори під фішингом розуміють спроби змусити споживачів купувати речі, які вони насправді не хочуть або приносять їм шкоду.

    Автори відкидають базові економічні закони, які нам пояснювали в університеті на перших курсах, що вільні ринки на 100%-во ефективні та вигідні. Шилер та Акерлоф зазначають, що завжди є заповзятливі душі, які шукають способів заробити гроші, навіть незважаючи на те, що завдають шкоди своїм клієнтам. Для прикладу завжди можна згадати тютюнові та алкогольні компанії, політичні партії та особливо фінансову галузь у рамках подій іпотечної кризи (всі ми пам'ятаємо оцінки рейтингових агентств по субстандартних кредитах).
    Без сумніву більшість з цього загальновідома територія, але автори пропонують психологічні пояснення, чому ми підпадаємо під ці хитрощі.

    Автори підтримують концепцію державного регулювання та втручання в кращих засадах кейнсіанства. Вони стверджують, що державне втручання унеможливила кризу іпотечного кредитування в 2008 р. та навіть запобігла би велику депресію 1930-х років.

    Книга мені сподобалася, проте непідготовленому читачу буде складно іти за ходом думок авторів, тому рекомендую тільки тим хто проходив курс економічної теорії в університеті.
Купить - Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором
Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором
175 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором

3.7/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Не переконливо
    Видавництво "Наш формат", яке позиціонує себе, як якісного постачальника літератури в жанрі нон-фікшн, рідко, але також робить промахи. Перед нами книга з жанру маркетингових стратегій для маніпуляцій з метою збагачення. Багато книг цього видавництва наповнені конкретикою, прикладами, механізмами дії різних маркетингових і психологічних засобів, але не "Фішинг". Ця книга скоріше написана з точки зору економіки ніж психології чи маркетингу. Дуже багато в ній води і дуже мало по суті. Конкретика, яка дає якісь інструменти для вдосконалення навичок маркетингового маніпулювання, майже відсутня. Натомість перед нами наративний підхід до опису подій що стались у США в галузі Світової фінансової кризи, політики, фармацевтики,продуктами харчування, махінацій з грошима тощо. Нічого такого, що приголомшує і змушує замислитися і вдосконалитись, ви на жаль тут не знайдете. З позитивного хіба що якість самого видання, папір, обкладинка, але не суть книги. Для кого ця книга? Можливо економістам варто почитати для накопичення додаткового досвіду, але під сумнівом, що для широкого загалу.
  •  
    Чому нас дурять і що з цим робити?
    Самого початку хочу сказати, що ця книгу не можна відносити до психології, перш за все це книга котра розкриває питання поведінкової економіки, тому якщо вам нецікава економіка книга вам буде нецікава.

    У книзі запозичується термін "фішинг" з інтернет-жаргону. Фішинг в ІТ - це сайт копія, що створений шахраями з метою введення в оману споживачів (крадіжка особистості, банківських карток і т.д.). В свою чергу автори під фішингом розуміють спроби змусити споживачів купувати речі, які вони насправді не хочуть або приносять їм шкоду.

    Автори відкидають базові економічні закони, які нам пояснювали в університеті на перших курсах, що вільні ринки на 100%-во ефективні та вигідні. Шилер та Акерлоф зазначають, що завжди є заповзятливі душі, які шукають способів заробити гроші, навіть незважаючи на те, що завдають шкоди своїм клієнтам. Для прикладу завжди можна згадати тютюнові та алкогольні компанії, політичні партії та особливо фінансову галузь у рамках подій іпотечної кризи (всі ми пам'ятаємо оцінки рейтингових агентств по субстандартних кредитах).
    Без сумніву більшість з цього загальновідома територія, але автори пропонують психологічні пояснення, чому ми підпадаємо під ці хитрощі.

    Автори підтримують концепцію державного регулювання та втручання в кращих засадах кейнсіанства. Вони стверджують, що державне втручання унеможливила кризу іпотечного кредитування в 2008 р. та навіть запобігла би велику депресію 1930-х років.

    Книга мені сподобалася, проте непідготовленому читачу буде складно іти за ходом думок авторів, тому рекомендую тільки тим хто проходив курс економічної теорії в університеті.
  •  
    А вы на крючке?
    За этой книгой стоит разумная концепция, но, на мой взгляд, она плохо выполнена. Авторы не дают четкого представления о том, почему они пишут книгу до самого конца. Чтобы дать мое собственное резюме с наилучшим возможным поворотом, авторы (два очень выдающихся экономиста) заинтересованы в увязке результатов поведенческой экономики с микроэкономикой частичного равновесия (и, возможно, общего равновесия). В целом, дисциплина поведенческой экономики была сосредоточена на особых случаях и экспериментальных данных. Конечно, такие авторы, как Канеман и Тверский, разработали таксономии известных "эвристик и предубеждений", но они, как правило, не разрабатываются для более широких последствий для очистки рынка и экономики благосостояния. Вот что хотели бы видеть Акерлоф и Шиллер. Книга очень нетехническая и только жесты в этом направлении, но, как правило, авторы создают микроэкономическую картину, в которой слабости и предубеждения отдельных людей играют более или менее важную роль в технологическом развитии и инвестициях на данном рынке, чем отдельные люди. «истинные» предпочтения (подробнее об этих пугающих цитатах ниже). Предположительно, это может даже привести к последствиям в отношении совокупных инвестиций и роста производительности. На этой картинке слабости и предубеждения - не любопытные исключения, а нечто более близкое к правилу. Трудно взглянуть на эволюцию пищевой промышленности и сомневаюсь, что в этом взгляде есть доля правды.
 
Характеристики Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором
Автор
Джордж Акерлоф, Роберт Шиллер
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2017
Количество страниц
278
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х210 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
ISBN
978-617-7388-80-6
Вес
350 гр.
Тип
Бумажная