Десять смертних гріхів маркетингу. Ознаки і методи вирішення
Бумажная книга | Код товара 476145
Автор
Филип Котлер
Издательство
Києво-Могилянська академія
Серия книг
Надихаюче читання від kmbs (Києво-Могилянська Бізнес-Школа)
Язык
Украинский
Год издания
2006
Переводчик
И. Гусак, А. Гусак
Количество страниц
144 стр.
Формат
60х90/16 (~145х215 мм)

Все о книге  Десять смертних гріхів маркетингу. Ознаки і методи вирішення

Чому маркетинг не завжди працює? Філіп Котлер, книжки якого відомі в усьому світі, визначив і описав десять найбільш типових недоліків, яких припускаються в сучасній практиці маркетингу. Спочатку визначені ознаки, за якими можна зрозуміти, чи ваша компанія має такі проблеми чи ні; потім пропонуються основні шляхи вдосконалення маркетингової практики. Котлер розробив не окремі прийоми часткового покращення діяльності компанії, а методи вирішення проблем, розраховані на тривалий термін. Десять маркетингових гріхів – методологія побудови ефективних маркетингових практик на усіх рівнях компанії для досягнення результату та отримання прибутку.

Характеристики
Автор
Филип Котлер
Издательство
Києво-Могилянська академія
Серия книг
Надихаюче читання від kmbs (Києво-Могилянська Бізнес-Школа)
Язык
Украинский
Год издания
2006
Переводчик
И. Гусак, А. Гусак
Количество страниц
144 стр.
Формат
60х90/16 (~145х215 мм)
Рецензии
Купить - Десять смертних гріхів маркетингу. Ознаки і методи вирішення
Десять смертних гріхів маркетингу. Ознаки і методи вирішення
119 грн
Есть в наличии
 
Информация об авторе
Филип Котлер
Филип Котлер

Имя Филипа Котлера известно как в научных кругах, так и среди студентов экономических специальностей всего мира. Ведь именно его труды являются основой в изучении маркетинга. Книгами Котлера пользуются как основопо?

Подробнее

Рецензии  Десять смертних гріхів маркетингу. Ознаки і методи вирішення

 

Характеристики  Десять смертних гріхів маркетингу. Ознаки і методи вирішення

Автор
Филип Котлер
Издательство
Києво-Могилянська академія
Серия книг
Надихаюче читання від kmbs (Києво-Могилянська Бізнес-Школа)
Язык
Украинский
Год издания
2006
Переводчик
И. Гусак, А. Гусак
Количество страниц
144 стр.
Формат
60х90/16 (~145х215 мм)
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная
Шрифт
Warnock Pro
Тираж
3000
ISBN
966-518-358-3
Вес
260 гр.
Тип
Бумажная
 
Об авторе  Десять смертних гріхів маркетингу. Ознаки і методи вирішення