Книга 1000 знаків без пробілів. Копірайтинг для бізнесу

Книга 1000 знаків без пробілів. Копірайтинг для бізнесу

Категория
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

Як ви думаєте, скільки Білу Гейтсу доведеться працювати для того, щоб купити новий Фераррі за 150.000 доларів? 10 хвилин! Адже він заробляє 250 доларів за секунду.

А як щодо того, щоб хтось за вас заробляв гроші, а ви лише користалися плодами? І цей хтось працюватиме у вихідні і не потребуватиме зарплати. Таке реально? Звичайно. Бо цей хтось – текст. Залишилося тільки написати його і помістити туди, де будуть читати. І тут дуже допоможуть знання в цій книзі.

Як писати тексти? Що таке взагалі копірайтинг? Ці та інші питання часто задають собі люди, чиє життя пов'язане з бізнесом або чий бізнес пов’язаний з творчістю. Книга дає відповіді на такі питання, тому стане у пригоді тим, у кого власний бізнес або тим, хто займається продажем, рекламою і просуванням товарів чи послуг. Книга корисна журналістам, рекламістам, менеджерам, копірайтерам, бізнесменам і всім, хто просто спілкується з партнерами, клієнтами, друзями за допомогою листування. Одним словом, це універсальна книга для всіх, хто пише.

Ви навчитеся писати текст, який працює. Або якщо самі плануєте все життя вправлятися з буквами, то, принаймі, будете розуміти, як має виглядати якісна робота копірайтера.

Колись для того, щоб щось кардинально змінити в цьому житті, необхідні були гроші, зв'язки, влада. Сьогодні для цього потрібен лише комп'ютер та інтернет. Ну, і ще хіба що трохи вміти писати. Так, скільки там треба заробляти в секунду, щоб купити новий Фераррі?

Оксана Зельман –копірайтер, директор Студії текстових технологій (prime-writer.com), політолог. Народилася і живе у Львові. Закінчила Львівський національний університет імені Івана Франка. Отримала диплом магістра політології. Знає, як писати, вміє писати і може навчити писати інших. За 10 років роботи в рекламі та продажах консультувала величезну кількість компаній Львова та Києва, найвідоміші з яких ЖБК «Ваш дім», ГалАЗ (Галицький автозавод), ПП ТД Галпідшипник, Екофлора, Люмедтрейд, Візитка. ком, Паспортно-візовий сервіс, Lemon design, Юридична компанія «Мицик та партнери», Медичний центр «Біокурс», ПриватБанк, Індустріалбанк.

P. S. Коли дана книжка готувалася до друку Оксана стала призером конкурсу з написання аналітичних статей за темою «Лови джинсу», організованим «Інститутом Масової Інформації».

Продавец товара
Код товара
478215
Описание книги

Як ви думаєте, скільки Білу Гейтсу доведеться працювати для того, щоб купити новий Фераррі за 150.000 доларів? 10 хвилин! Адже він заробляє 250 доларів за секунду.

А як щодо того, щоб хтось за вас заробляв гроші, а ви лише користалися плодами? І цей хтось працюватиме у вихідні і не потребуватиме зарплати. Таке реально? Звичайно. Бо цей хтось – текст. Залишилося тільки написати його і помістити туди, де будуть читати. І тут дуже допоможуть знання в цій книзі.

Як писати тексти? Що таке взагалі копірайтинг? Ці та інші питання часто задають собі люди, чиє життя пов'язане з бізнесом або чий бізнес пов’язаний з творчістю. Книга дає відповіді на такі питання, тому стане у пригоді тим, у кого власний бізнес або тим, хто займається продажем, рекламою і просуванням товарів чи послуг. Книга корисна журналістам, рекламістам, менеджерам, копірайтерам, бізнесменам і всім, хто просто спілкується з партнерами, клієнтами, друзями за допомогою листування. Одним словом, це універсальна книга для всіх, хто пише.

Ви навчитеся писати текст, який працює. Або якщо самі плануєте все життя вправлятися з буквами, то, принаймі, будете розуміти, як має виглядати якісна робота копірайтера.

Колись для того, щоб щось кардинально змінити в цьому житті, необхідні були гроші, зв'язки, влада. Сьогодні для цього потрібен лише комп'ютер та інтернет. Ну, і ще хіба що трохи вміти писати. Так, скільки там треба заробляти в секунду, щоб купити новий Фераррі?

Оксана Зельман –копірайтер, директор Студії текстових технологій (prime-writer.com), політолог. Народилася і живе у Львові. Закінчила Львівський національний університет імені Івана Франка. Отримала диплом магістра політології. Знає, як писати, вміє писати і може навчити писати інших. За 10 років роботи в рекламі та продажах консультувала величезну кількість компаній Львова та Києва, найвідоміші з яких ЖБК «Ваш дім», ГалАЗ (Галицький автозавод), ПП ТД Галпідшипник, Екофлора, Люмедтрейд, Візитка. ком, Паспортно-візовий сервіс, Lemon design, Юридична компанія «Мицик та партнери», Медичний центр «Біокурс», ПриватБанк, Індустріалбанк.

P. S. Коли дана книжка готувалася до друку Оксана стала призером конкурсу з написання аналітичних статей за темою «Лови джинсу», організованим «Інститутом Масової Інформації».

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
193 грн
Нет в наличии
Бумажная книга