10 успішних українських брендів
Бумажная книга | Код товара 744194
Yakaboo 4.8/5
Автор
Богдан Ославский
Издательство
Дискурсус
Язык
Украинский
Год издания
2017
Количество страниц
192
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60x90/16 (145х215 мм)
Переплет
Твердый

Все о книге 10 успішних українських брендів

«10 успішних українських брендів» — книжка про найкращі компанії й організації України, які задають ритм у своїх сферах. Це щирі й натхненні історії створення власного бізнесу чи ініціативи. Історії про самовіддачу, про помилки й успіх, про тяжку, але натхненну працю. Засновники брендів розкривають власні стратегії розвитку, розповідають, як вони виходили з кризових ситуацій і що дозволило їм вирізнитися з-поміж конкурентів. Історія кожного бренду супроводжується відвертим інтерв’ю із засновником, що розкриває його як особистість. Книжка «10 успішних українських брендів» стане джерелом унікального корисного досвіду й натхнення, для тих, хто хоче змінювати себе і світ навколо.

Герої книжки: !FEST; FEDORIV; Sammy Icon; SoftServe; Tabletochki; ОККО; Українська правда; Український Католицький Університет; Форум видавців; Центр сучасного мистецтва «ДАХ».

Характеристики
Автор
Богдан Ославский
Издательство
Дискурсус
Язык
Украинский
Год издания
2017
Количество страниц
192
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60x90/16 (145х215 мм)
Переплет
Твердый
Рецензии
  • Історії успіху заряджають ідеями. 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Довго хотіла прочитати цю книгу, і коли прочитала – не пошкодувала.
    Ми звикли чути скарги на владу, систему, політику, державу і все підряд. А ця книга фокусує увагу на думці: "Маєш бізнес-ідею? Візьми і зроби!"
    З усіх історій найбільше зацікавили і запам’яталися три. 1. Fedoriv hub. 2. SoftServe 3. OKKO.

    Fedoriv hub. Дуже цікава історія малого бізнесу, який злетів до вершин успіху. Етапи зростання, прийняття рішень, вміння приймати хороші поради і креативний підхід до ведення справ.

    SoftServe.Тут були дуже знайомі цікаві моменти. Історія про те, як на початку 90-х через інтернет-клуб пересилали програмні коди в Америку варта того, щоб зняти про неї фільм)))

    OKKO. Цікаве інтерв'ю із засновником ОККО про ті часи, коли він займався спортом. Думаю, спорт завжди залишає слід у характері людини, формує його. Цікаво було читати про ідею створення і просування ресторанів на ОККО.

    Думаю, було б цікаво також почитати ще том інтерв'ю успішних власників малого бізнесу в Україні.

    Рекомендую прочитати молодим і амбітним людям, які мають в голові і в блокноті купу ідей, але не впевнені, чи в Україні може з цього щось вийти.
  • Тропа возникает под ногами идущего 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Книгу заметила благодаря лаконично-красноречивой обложке на Книжном арсенале, но купила чуть позже тут, взвесив "за" и "против". В целом о покупке не жалею, хотя и отдаю себе отчет, что это одноразовое чтиво. Но за эффект "волшебного пенделя" я могу это простить :)

    А теперь по порядку. Странный выбор брендов, мне были хорошо знакомы 5 из 10, что-то где-то слышала о трех и впервые услышала о двух. Т.е. понятие "успешность" довольно субъективное.

    Стиль изложения очень напоминает газетный - это и плюс, и минус. С одной стороны, автор и герои интервью ощущаются на расстоянии вытянутой руки, с другой - временами чувствуется натянутость и скомканность. И ещё - как для книги - многовато опечаток.

    А вот истории становления брендов вдохновляют! Начинаешь понимать, что такое на самом деле настойчивость и целеустремленность, что ограничения порой только в нашей голове, что нужно быть очень смелым и честным с самим собой, чтоб достичь небывалых высот. И даже после этого не почивать на лаврах, а продолжать идти в ногу со временем, достойно принимая его вызовы.
Купить - 10 успішних українських брендів
10 успішних українських брендів
138 грн
Есть в наличии
 

Рецензии 10 успішних українських брендів

4.8/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  • Історії успіху заряджають ідеями. 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Довго хотіла прочитати цю книгу, і коли прочитала – не пошкодувала.
    Ми звикли чути скарги на владу, систему, політику, державу і все підряд. А ця книга фокусує увагу на думці: "Маєш бізнес-ідею? Візьми і зроби!"
    З усіх історій найбільше зацікавили і запам’яталися три. 1. Fedoriv hub. 2. SoftServe 3. OKKO.

    Fedoriv hub. Дуже цікава історія малого бізнесу, який злетів до вершин успіху. Етапи зростання, прийняття рішень, вміння приймати хороші поради і креативний підхід до ведення справ.

    SoftServe.Тут були дуже знайомі цікаві моменти. Історія про те, як на початку 90-х через інтернет-клуб пересилали програмні коди в Америку варта того, щоб зняти про неї фільм)))

    OKKO. Цікаве інтерв'ю із засновником ОККО про ті часи, коли він займався спортом. Думаю, спорт завжди залишає слід у характері людини, формує його. Цікаво було читати про ідею створення і просування ресторанів на ОККО.

    Думаю, було б цікаво також почитати ще том інтерв'ю успішних власників малого бізнесу в Україні.

    Рекомендую прочитати молодим і амбітним людям, які мають в голові і в блокноті купу ідей, але не впевнені, чи в Україні може з цього щось вийти.
  • Тропа возникает под ногами идущего 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Книгу заметила благодаря лаконично-красноречивой обложке на Книжном арсенале, но купила чуть позже тут, взвесив "за" и "против". В целом о покупке не жалею, хотя и отдаю себе отчет, что это одноразовое чтиво. Но за эффект "волшебного пенделя" я могу это простить :)

    А теперь по порядку. Странный выбор брендов, мне были хорошо знакомы 5 из 10, что-то где-то слышала о трех и впервые услышала о двух. Т.е. понятие "успешность" довольно субъективное.

    Стиль изложения очень напоминает газетный - это и плюс, и минус. С одной стороны, автор и герои интервью ощущаются на расстоянии вытянутой руки, с другой - временами чувствуется натянутость и скомканность. И ещё - как для книги - многовато опечаток.

    А вот истории становления брендов вдохновляют! Начинаешь понимать, что такое на самом деле настойчивость и целеустремленность, что ограничения порой только в нашей голове, что нужно быть очень смелым и честным с самим собой, чтоб достичь небывалых высот. И даже после этого не почивать на лаврах, а продолжать идти в ногу со временем, достойно принимая его вызовы.
  • Нам є ким пишатись і з кого брати приклад 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Книга привертає увагу одразу: стильною чорною обкладинкою з логотопипами та мінімалістичним дизайном. І той радісний факт, що нарешті є змога почитати не тільки про славнозвісні американські та європейські бренди, а й про наші реалії та досягнення співгромадян, остаточно переконує не пройти повз неї.

    Скажу чесно, не всі бренди і організації із запропонованого переліку були мені відомі, але вважаю це особистим мінусом, а не недоліком книги. Мені однаково було цікаво читати як про компанії, послугами яких я сама користуюсь, так і про нові для мене імена та сфери, повні незнайомих термінів та спонукань розширити свої знання. Плюсом є те, що компанії автор обрав дуже різні, але умовно, в своїй голові, я поділила цей список навпіл: на бізнесово-розважальні та мистецько-суспільні організації. Хоча так однозначно провести межу складно, адже обом сторонам притаманні і протилежні риси, що й робить їх унікальними в своїх сферах.

    На перший погляд, побудова книги дещо дивна: ні тобі вступу, ні висновків, а відразу напрацьований матеріал про кожну з організацій та інтерв’ю одного із засновників. Але в процесі читання, ти починаєш розуміти, що такий спосіб обрано авторами книги не випадково. Так вони змогли мінімізувати свою роль посередників, даючи нам можливість спостерігати за шляхом становлення компаній, їх помилками і здобутками, падіннями та злетами, і робити власні висновки, а не просто вислуховувати повчання інших. Адже результат можливий тільки тоді, коли ти сам, без нав’язування, прагнутимеш чогось навчитись. Хоча все-таки мені не вистачило вступу, адже цікаво було б дізнатись чому саме ці бренди та види діялності обрав автор, чим керувався та що ставив собі за мету.

    Загалом, книга читається швидко і з великим задоволенням, всі герої надзвичайно цікаві, неординарні особистості, щирі і відкриті до слухачів, готові ділитись особистим досвідом та розвивати нашу державу. І після занурення в "кухню" кожної з організацій, ти починаєш іншими очима дивитись на чужу працю, краще розумієш їх цілі та ідеї.

    Для себе зауважила спільні риси, характерні кожному з брендів, що стали своєрідними секретами успіху: бажання творити, а не споживати; непохитна віра у свою ідею; відкритість до новаторства. Книга надихає та заставляє переосмислити свої страхи в професійні сфері, спонукає до дій, тому рекомендую до прочитання усім, особливо молоді, яка бажає рухатись вперед.
  • Історії, які викликають гордість та бажання діяти
    Про ці всі українські бренди ви точно чули і не раз, але от настільки відверті інтерв'ю із людьми, причетними до їх створення, ви навряд чи десь ще знайдете. Це вже не перша книга, в якій описуються історії українських брендів через інтерв'ю із підприємцями. Але у цій книзі мені сподобалось те, що автор не акцентує увагу на якихось технічних моментах, про які ми можемо і так дізнатись із інтернету. Він розповідає про людей, таких, як ми: зі своїми мріями, помилками і т. п. Що відрізняє їх від інших? Бажання діяти і не зупинятись. Ця книга може бути близькою українському читачу, тому що у ній розповідаються українські, а не закордонні, реалії. Головні герої - це здебільшого ті, хто вставав "на ноги" у непростий період для економіки та бізнесу - 90-ті роки. Таким чином, вони надихають, мотивують і говорять, що у найскладніших часах ховаються найпрекрасніші можливості. Не важливо, чи це Андрій Худо чи Борис Гудзяк - якщо у вас є мрія, за якою ви готові йти, то все обов'язково вдасться. Вдячна автору за те, що показав через інтерв'ю своїх героїв не такими, як їх усі звикли бачити у публічні площині.
  • Історії українців, що надихають
    Всі люблять історії успіху відомих підприємців, адже вони дають певний ковток натхнення та віри в себе, але ще більше надихають ті історії, які відбуваються буквально за сусідніми дверима. Ця книга якраз розповідає про тих, кого ми бачимо і чиїми послугами користуємось фактично щодня.

    Беззаперечно, всі бренди варті уваги і часу потраченого на знайомство з історією. На мою суб'єктивну думку, тут зібрані найкращі в своїй сфері приклади. Найбільші враження залишив Український католицький університет - надсучасний, який переслідує глобальну ціль та робить кожного кращим. Перший в історії університет, створений шляхом фандрейзингу. За такими освітніми закладами майбутнє. Також, не залишає байдужим і IFest, адже будучи у Львові кожен був принаймні в одному закладі мережі, навіть не підозрюючи цього. Глобальна мета засновника - зробити Львів привабливим для туристів, адже яка б не була старовинна архітектура, люди прагнуть хліба та видовищ. І їм це вдалось! Львів став єдиним українським містом, що увійшов до топ-100 найпопулярніших міст світу!

    Ця книга надає віру в себе, адже коли ти читаєш про успіх заокеанських компаній, які створювались в зовсім іншому суспільстві, залишається сумнів, що в нас так не вийде. Проте, ця книга заставляє подивитись на оточуюче середовище зовсім по-іншому і за декілька хвилин ти уже бачиш не десять, а десятки успішних українських кейсів.
  • найкращі та найцікавіші
    Книга «10 українських успішних брендів» упорядкована таким чином, що про кожний з десяти брендів ми дізнаємося в двох сегментах: перша частина - це розповідь про виникнення проектів, про успіхи, провали або просто щасливі моменти, а друга надає коротке інтерв’ю з відомим керівними персонами кожної з організацій. Проаналізувавши всю книгу складається враження, що більшість українських відомих компаній були засновані в західній Україні. Дуже цікавим є те, що книга деталізовано описує специфіку роботи кожного підприємства. У книзі описані як громадські фонди, так і інтернет-ресурси, компанії по розробці програмного забезпечення чи нафтопереробне підприємство. Кожний бренд користувач оцінює по-своєму, але спільним є їхня загальна визначність та популярність. Книга мотивує, надихає, виховує патріотичні почуття і віру в краще майбутнє. Інтерв’ю з провідними керівниками компаній вийшли дуже живими та цікавими. Усі вони сильні, харизматичні особистості, які розкривають перед читачами всі особливості української бізнес-кухні. Оформлення книги якісне та стильне, читається вона легко та досить швидко. Вважаю, що книга зацікавить більшість читачів, а я рекомендую її всім, хто хоче розпочати власну справу в Україні.
  • Ті, хто роблять Україну кращою
    Зараз виходить багато книг про різні відомі фірми та компанії, в яких описується їхня історія успіху. І дуже цікаво було дізнатися і про українські бренди, як вони розвивалися і як досягли своїх висот.

    Ми часто захоплюємося іноземним брендами, але тепер з упевненістю можемо пишатися своїми.

    В цій книжці зібрано 10 найуспішніших українських марок. Тут розповідається про те, як вони починали, які труднощі ставали на їхньому шляху. Про їхній успіхи та невдачі.

    Керівники цих компаній досить різні люди, вони займаються різними справами та по-своєму будують власний бізнес. Але всі вони люблять свою роботу і чітко розуміють для чого це роблять. Вони люблять свою країну та не бачать свого життя де-інде. І роблять все для того, щоб розвивати Україну, робити її кращою і ставати кращими самими.

    Книжка дуже пізнавальна та цікава. Тут можна дізнатися про специфіку роботи кожної компанії. Про людей, які попри все ішли до своєї мети і не зупиняються на досягнутому. В цій книжці можна почерпнути ідеї для себе і надихнутися.
  • "10 успішних українських брендів"
    Начувана, що в багатьох постає запитання щодо доцільності вибору саме цих десятьох брендів. Варто зазначити, що деякі з них, зокрема, згадувана на сторінках цієї книги організація, що займається ребрендингом, є на слуху хіба поміж загалу замовників. Проте, в заголовку чітко зафіксовано, що ці бренди просто "успішні", а не "найуспішніші". Тому цей перелік є просто вибіркою поміж загалу найменувань успішно втілених проектів.

    Книгу подано в форматі інтерв'ю з очільниками та натхненниками зазначених на обкладинці успішних брендів.

    Якщо ви хочете успішно побудувати бізнес на теренах нашої держави, настійно радитиму ознайомитися з цією книжкою. Деякі поради однозначно варто брати на озброєння.

    Загалом, також достатно зручним є і сам формат викладу. Кожній з тематичних добірок інтерв'ю, що стосується конкретного бренду, передує лаконічний інформативний текст, що знайомить читача зі специфікою бренду, про який йтиметься по ходу однієї з десятьох рубрик.

    Книга є досить мотивуючою. Навіть якщо власна справа Вас наразі і не цікавить - все одно варто почитати, яким чином люди стають успішними, переймати та застосовуввати позитивний досвід щодо інших аспектів власного життя.
 

Характеристики 10 успішних українських брендів

Автор
Богдан Ославский
Издательство
Дискурсус
Язык
Украинский
Год издания
2017
Количество страниц
192
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
60x90/16 (145х215 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Шрифт
PT Serif, PT Sans
Тираж
2000
ISBN
978-617-7411-00-9
Вес
350 гр.
Тип
Бумажная