Книга Стратегічне управління корпораціями

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання
У навчальному посібнику подані основні матеріали для вивчення навчальної дисципліни «Стратегічне управління корпораціями», висвітлюються питання сучасної теорії та практики стратегічного управління для запобігання кризовим ситуаціям в підприємствах виробничої сфери, торгівлі та сфери послуг, питання управління опором змінам та стратегії використання людського потенціалу. Проблеми стратегічного антикризового управління корпораціями, запобігання конфліктам, банкрутству, зменшення економічних, соціальних та моральних втрат, стратегії проведення організаційних змін та інновацій, опрацювання маркетингових стратегій для виживання на ринку, передбачення криз та управління ними, організація системи контролінгу висуваються на перший план для власників підприємств та менеджерів усіх рівнів, оскільки в жорстких ринкових умовах кризи є об‘єктивними й неминучими, вони – етапи життєвого циклу підприємства, а отже є основним завданням стратегічного корпоративного менеджменту. В додатках наведені навчальні тести, тести для контролю знань і питання до іспиту Ґрунтовний перелік основної і додаткової літератури складає 75 джерел. Навчальний посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів з економіко-підприємницьких спеціальностей, аспірантів, викладачів та менеджерів-практиків
Продавець товару
Код товару
675575
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги
У навчальному посібнику подані основні матеріали для вивчення навчальної дисципліни «Стратегічне управління корпораціями», висвітлюються питання сучасної теорії та практики стратегічного управління для запобігання кризовим ситуаціям в підприємствах виробничої сфери, торгівлі та сфери послуг, питання управління опором змінам та стратегії використання людського потенціалу. Проблеми стратегічного антикризового управління корпораціями, запобігання конфліктам, банкрутству, зменшення економічних, соціальних та моральних втрат, стратегії проведення організаційних змін та інновацій, опрацювання маркетингових стратегій для виживання на ринку, передбачення криз та управління ними, організація системи контролінгу висуваються на перший план для власників підприємств та менеджерів усіх рівнів, оскільки в жорстких ринкових умовах кризи є об‘єктивними й неминучими, вони – етапи життєвого циклу підприємства, а отже є основним завданням стратегічного корпоративного менеджменту. В додатках наведені навчальні тести, тести для контролю знань і питання до іспиту Ґрунтовний перелік основної і додаткової літератури складає 75 джерел. Навчальний посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів з економіко-підприємницьких спеціальностей, аспірантів, викладачів та менеджерів-практиків
Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
790 грн
В наявності
Паперова книга
mono-logo
Покупка частинами від 1000 грн
Від 3-6 платежів Monobank
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки