Теорія і практика розвивально-корекційної роботи психолога
У навчальному посібнику розглянуто поняття і задачі розвивально-корекційної психології, розкрито теоретичні основи й прикладні питання розвивально-корекційної роботи з дітьми на різних етапах їх соціалізації.
Проаналізовано психологічні особливості розвитку і корекції спілкування, діяльності, пізнавальних й емоційно-вольових процесів, а також особливості дитини у системі дошкільної та шкільної освіти. Зміст посібника складається з текстів лекцій, практичних завдань, додатків та списку літератури.
Навчальний посібник рекомендується студентам закладів вищої освіти, що спеціалізуються у галузі психології та педагогіки; може використовуватись викладачами психолого-педагогічних дисциплін; працівниками закладів дошкільної й шкільної ланок освіти.
У навчальному посібнику розглянуто поняття і задачі розвивально-корекційної психології, розкрито теоретичні основи й прикладні питання розвивально-корекційної роботи з дітьми на різних етапах їх соціалізації.
Проаналізовано психологічні особливості розвитку і корекції спілкування, діяльності, пізнавальних й емоційно-вольових процесів, а також особливості дитини у системі дошкільної та шкільної освіти. Зміст посібника складається з текстів лекцій, практичних завдань, додатків та списку літератури.
Навчальний посібник рекомендується студентам закладів вищої освіти, що спеціалізуються у галузі психології та педагогіки; може використовуватись викладачами психолого-педагогічних дисциплін; працівниками закладів дошкільної й шкільної ланок освіти.