Время бизнес-этикета, или как монетизировать простое приветствие
Бумажная книга | Код товара 1387942
Yakaboo 5/5
Автор
Юлия Юдина
Издательство
Юлія Юдіна
Язык
Русский
Год издания
2021
Количество страниц
168
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
125х170 мм
Переплет
Твердый

Все о книге Время бизнес-этикета, или как монетизировать простое приветствие

Юлия Юдина, профессиональный управленец, автор образовательного проекта «Современное репутационное поведение», эксперт по деловому и светскому этикету, представляет свою первую книгу для тех, кто хочет освоить действенные инструменты межличностных коммуникаций и разобраться в тонкостях делового этикета.

Авторская методика формирования навыков эффективной самопрезентации, общения и влияния легко применяется в ежедневной практике и, наверное, навсегда изменит ваш взгляд на некоторые привычные модели поведения.

Книга будет полезной для предпринимателей, менеджеров высшего и среднего звена, специалистов, задействованных в переговорных процессах, сфере продаж, консультировании. В более широком смысле — для всех, кто хочет построить Личный бренд, вовремя реагирует на изменения и готов осваивать новые инструменты для достижения желаемого результата.

«Время бизнес-этикета» читается на одном дыхании, ведь написана кратко, концентрированно, живым языком и насыщенна практическими советами и примерами, которые будут понятны каждому. 

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Юлия Юдина
Издательство
Юлія Юдіна
Язык
Русский
Год издания
2021
Количество страниц
168
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
125х170 мм
Переплет
Твердый
Рецензии
  •  
    Неймовірна книга 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Неймовірна книга написана неймовірною людиною.
    Поза сумнівом, в усі часи, а особливо сьогодні людям не обійтися без етикету, адже вміння поводитися у товаристві, красиві манери, багата мова завжди високо цінувалися у суспільстві.
    Змінюються часи, змінюються й правила етикету. І власне у цій книзі зібрані воєдино усі сучасні правила та норми. Тут Ви знайдете і правила поведінки на ділових та світських міроприємствах включно з усіма нюансами, усю інформацію про тонкощі сучасної ділової переписки та особливості цифрового етикету, Ви навчитеся такому цінному сьогодні мистецтву ведення коротких розмов, Ви навчитеся бути приємним співбесідником, дізнаєтеся усі тонкощі дрес-коду, навчитеся правильно завершувати ділові зустрічі, отримаєте корисні навики для подорожей і ознайомитеся з таким чарівним етикетом квітів.
    Прочитала на одному диханні.
    Книга вражає від моменту попадання до рук - починаючи від приємної обкладинки та твердих сторінок до чіткого та ясного стилю написання.
    Неймовірна енергетика авторки передається крізь рядки.
    Дуууууже рекомендую для особистого читання, для корпоративних подарунків та щиро вважаю до обов'язкового читання в межах корпоративних книг!
  •  
    Чудова книга 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Мене вразив кожен розділ, дуже чітко і лаконічно. Книга охоплює усі сфери життя людини - і професійну і особисту. Мені була цінною кожна сторінка. Щиро рекомендую!
    Особливо хотілося б відзначити розділ присвячений соціальним мережам і цифровому етикету і табу при спілкуванні у соціальних мережах

    Щиро вважаю, що отримана інформація дозволить вибудовувати довгострокові екологічні відносини з колегами та друзями, і що найважливіше проводити результативні переговори з партнерами.

    Дуже гарно у книзі прокласифіковано дрес код, адже сьогодні дуже важливим є мати чітке розуміння щодо гардеробу та відповідності місця. Адже, діловий костюм це індикатор бізнесу.
Купить - Время бизнес-этикета, или как монетизировать простое приветствие
Время бизнес-этикета, или как монетизировать простое приветствие
290 грн
Есть в наличии
 
Информация об авторе
Юлия Юдина
Юлия Юдина

Бизнес-тренер, эксперт-Консультант светского и делового этикета, автор программ обучения. Консультант по имиджевым стратегиям позиционирования с применением психономических техник в бизнес-коммуникациях. • Автор образовательного проекта «Современное репутационное поведение». • Автор книги «Время бизнес-этикета, или как монетизировать простое приветствие». &bu...

Подробнее

Рецензии Время бизнес-этикета, или как монетизировать простое приветствие

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Неймовірна книга 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Неймовірна книга написана неймовірною людиною.
    Поза сумнівом, в усі часи, а особливо сьогодні людям не обійтися без етикету, адже вміння поводитися у товаристві, красиві манери, багата мова завжди високо цінувалися у суспільстві.
    Змінюються часи, змінюються й правила етикету. І власне у цій книзі зібрані воєдино усі сучасні правила та норми. Тут Ви знайдете і правила поведінки на ділових та світських міроприємствах включно з усіма нюансами, усю інформацію про тонкощі сучасної ділової переписки та особливості цифрового етикету, Ви навчитеся такому цінному сьогодні мистецтву ведення коротких розмов, Ви навчитеся бути приємним співбесідником, дізнаєтеся усі тонкощі дрес-коду, навчитеся правильно завершувати ділові зустрічі, отримаєте корисні навики для подорожей і ознайомитеся з таким чарівним етикетом квітів.
    Прочитала на одному диханні.
    Книга вражає від моменту попадання до рук - починаючи від приємної обкладинки та твердих сторінок до чіткого та ясного стилю написання.
    Неймовірна енергетика авторки передається крізь рядки.
    Дуууууже рекомендую для особистого читання, для корпоративних подарунків та щиро вважаю до обов'язкового читання в межах корпоративних книг!
  •  
    Чудова книга 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Мене вразив кожен розділ, дуже чітко і лаконічно. Книга охоплює усі сфери життя людини - і професійну і особисту. Мені була цінною кожна сторінка. Щиро рекомендую!
    Особливо хотілося б відзначити розділ присвячений соціальним мережам і цифровому етикету і табу при спілкуванні у соціальних мережах

    Щиро вважаю, що отримана інформація дозволить вибудовувати довгострокові екологічні відносини з колегами та друзями, і що найважливіше проводити результативні переговори з партнерами.

    Дуже гарно у книзі прокласифіковано дрес код, адже сьогодні дуже важливим є мати чітке розуміння щодо гардеробу та відповідності місця. Адже, діловий костюм це індикатор бізнесу.
  •  
    Час бізнес етикету - це зараз! 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    «Коли правитель любить справедливість, ніхто не насмілиться бути неслухняним, коли правитель любить правду, ніхто в народі не посміє бути нечесним... Коли не можеш сам себе виправити, то як же будеш виправляти інших?» Вислови великого філософа Конфуція, що стосуються етичних норм ділового спілкування, не втратили актуальності і в наші дні. Насправді, хіба може втратити актуальність той «шлях золотої середини», - шлях компромісу, який проповідував Конфуций, затверджуючи необхідність «тримати два кінці і використати середину»? Не менш актуально звучить сьогодні і його афоризм: «Слухаю слова людей і дивлюся на їх дії», що виражає необхідність дотримання єдності слова і справи, необхідність перевіряти слово справою.

    Уміння поводитися належно, дотримуватися правил етикету, стало однією з найважливіших умов і способів вирватися вперед та зберегти лідерство в бізнесі. Зараз дотримання ділового етикету - один з елементів професійної стратегії. Важливо відмітити, що в цивілізованому світі діловий етикет вважається економічною категорією. І це дійсне так. Якщо всі співробітники дотримуються ділового етикету, високих стандартів поведінки, то в колективі створюється позитивна атмосфера, поліпшується мікроклімат, менше конфліктів, вища продуктивність праці, якість рішень, що приймаються, більш раціонально використовується робочий час і інше.

    Найпростіші речі, начебто, пояснювати не доводиться: нас навчили не класти лікті на стіл в ресторані, не одягатися на роботу, як на галявник чи в спортзал. Але є багато інших правил, яких необхідно дотримуватись. Чи знаєте, як представити нового співробітника керівництву чи колективу? Як попросити підвищення зарплати? Чи варто жінці потискати руку чоловіку при знайомстві?

    Сьогодні підприємці вже розуміють, що дотримання ділового етикету і етики ділового спілкування є необхідними для успішного ведення справ та є показником професіоналізму. І для ефективної комунікації та бізнесу із закордонними партнерами знання правил етикету країни походження ваших партнерів вкрай необхідне, оскільки невірний крок в розмові або при зустрічі, жест тощо можуть провально закінчитись для ділових перемовин та втратами в бізнесі.

    Чому так важливо говорити про етикет? Правила етикету, одягнуті в конкретні форми поведінки, вказують на єдність двох його сторін: морально-етичної і естетичної. Перша сторона - це вираження етичної норми: попереджувальної турботи, поваги, захисту і т. д. Друга сторона - естетична - свідчить про красу, витонченість форм поведінки. У діловій розмові треба уміти дати відповідь на будь-яке питання. Навіть на найпростіші, що задаються щодня по декілька разів «Як справи?».

    Питання ділового етикету важливі для керівника компанії, державного органу влади, оскільки професіонал - це не тільки той, хто має знання, навички та компетенції щодо спеціальності, але володіє тонкощами ділового спілкування, що виражається в умінні поважати чужу думку і бажанні зрозуміти його. Зживайте в собі внутрішнє прагнення до суперечності, прагнення знищити «противника», інакше рано або пізно знайдеться хтось, хто вимушений буде «знищити» вас. Мало просто бути ввічливою і вихованою людиною. Потрібні конкретні знання тонкості цієї області людських взаємовідносин. А їх велика безліч: як і коли сказати потрібне слово або промовчати, зробити відповідний події подарунок, як скласти корисне для справи коло спілкування, уміння організувати ділову бесіду і поводитися на ній- і все з тим прицілом, щоб ці контакти і вчинки сприятливо відбивалися на справах фірми і ваших власних.

    Правила етикету можуть різнитися в окремих фірмах і галузях виробництва. Ви зобов'язані знати ці особливості в кожному конкретному випадку. Крім того, глобальность економічних зв'язків зобов'язує людей знати правила хорошого тону інших країн. Порушення цих правил приводить до розриву ділових зв'язків і обертається втратою ринків збуту. Мало бути здібним до виконання своєї місії - треба уміти зіграти цю роль перед іншими, щоб і вони у вас повірили. Загалом, ви повинні бути спроможний поводитися так, щоб у потрібних людей склалося про вас сприятлива думка.

    Ось чому, я радо рекомендую всім сучасним амбітним, професійним, експертним людям: чи то із бізнес середовища, чи публічним управлінцям - сміливо занурьтеся у корисне чтиво. Як результат, вам будуть раді у всіх товариствах!). З повагою, Іоліта АДАМСЬКА
  •  
    Крута книга 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Цю книгу можна сміливо назвати Енциклопедією етикету. Так чітко і так експертно не зустрічав у жодному виданні прописаних норм та правил. Читається швидко, легко і захоплює з перших сторінок. Сьогодні багато, хто забув про доброзичливе та шанобливе ставлення до усіх людей незалежно від статусу людини і це напевно тому, що люди забули етикетні норми, адже ніде про них сьогодні не говорять, на телеканалах передач бракує на цю тематику і я щиро вважав, що це проблема у відсутності фахівців і о, нарешті, є! Є людина, яка видала круту книгу, яка буде цінна усім, незалежно від статусу, статі, віку чи віросповідання. Приємно було знайти в Інтернеті короткі відео ефіри від пані Юлії Юдіної, у яких вона дає експертні рекомендації з приводу правил поведінки у різних ситуаціях та місцях. Обов'язково замовимо майстер-клас для нашої компанії, адже для мене, як керівника є важливим не лише професійний, але й особистий розвиток мого персоналу.
  •  
    Книга, которая всегда рядом
    В прошлом году, Юлия читала в нашей компании несколько мастер-классов по результативной коммуникации и Новым установкам в сервисе. Это было так ярко, вдохновляюще, столько важной информации мы получили, что потом ещё долгое время обсуждали с коллегами «собственные открытия».
    Поэтому, когда я узнала, что Юлия издала книгу, сразу купила. Прочитала за выходные дни, подчеркивала правила и некоторые фразы. Для меня это практическое методическое пособие - как я могу сделать лучше свою жизнь.
    Мне нравится стиль без лишних отступлений и по существу. Мне нравятся ссылки на предисторию тех или иных правил. Мне было очень интересно прочитать о личных примерах и случаях из жизни Юлии. Мне удобно, что книгу можно взять с собой в путешествие, деловую поездку и что-то подсмотреть.
    Я бы не сказала, что эта книга только для людей бизнеса, она для всех, потому что правила общие. В книге есть информация по этикету подарков, путешествий, поведению в отеле (кстати я многое не знала!), встречам в ресторане - это о нашей каждодневной жизни!
    Книгу - рекомендую!
    Я, прочитав сама, купила ещё три и подарила своим знакомым - отзывы самые лучшие!
    Я обычно не пишу рецензии, но тут подумала, что возможно, помогу кому-то принять решение о покупке и это будет решение на 100% верное!
  •  
    Актуальная книга для каждого
    Купил книгу из любопытства, так как ранее, лет семь назад, работал вместе с Юдиной в одном из проектов. Наблюдая тогда, с какой легкостью Юлия Юрьевна коммуницирует с разными людьми и каким-то удивительным образом умеет вдохновить и влюбить каждого в себя и в проект, я думал: "Вот-бы и мне так научиться!" Много книг тогда накупил, ходил на тренинги. Что-то получалось, что-то нет. И тут вижу Юлия Юрьевна книгу издала. Купил. Прочитал.
    Инсайтов личных много, но наверное один из них самый важный - Можно иметь большое количество различной информации, однако важно понимать как ее применять и тренировать в жизни. И вот в этой книге много очень простых инструментов, которые описаны доступным языком и легки в применении. И, что для меня важно - объяснен принцип действия. Я понимаю как и почему это работает.
    Отдельное спасибо за некоторые правила поведения, я, оказывается, в этикетной сфере многое упустил. Не предполагал, что это так интересно! Буду наверстывать)
    Понравилась глава о развитии харизмы, а small talk оказался не пустой беседой, а шпионским инструментом - интересно.
    Думаю, книга будет интересна всем и полезна каждому.
  •  
    Рекомендую!
    Здравствуйте. Хочу порекомендовать очень интересную и нужную книгу, которую я прочитала с большим удовольствием, «ВРЕМЯ БИЗНЕС-ЭТИКЕТА». Благодаря этой книге я многое узнала и взяла себе в свою копилку большое количество интересного и нужного! Книга наполнена интересными историями из личного опыта Юлии. Они помогали полноценно войти в описанные Юлией ситуации. Что дало возможность точно и правильно понять, где и как мы можем ошибиться или выиграть. Почему и зачем нужно изучать этикет и все его тонкости. Книга «ВРЕМЯ БИЗНЕС-ЭТИКЕТА» написана понятным языком! Читать её было легко и интересно! Единственное меня расстраивало, что книга быстро закончилась (как и все интересные книги).
    Формат книги (размер) очень удачный! Книгу было приятно держать в руках, удобно читать. Теперь эта книга будет в списке моих любимых. Надеюсь, что в моей библиотеке количество любимых книг написанных Юлией Юдиной будет увеличиваться!
 
Характеристики Время бизнес-этикета, или как монетизировать простое приветствие
Автор
Юлия Юдина
Издательство
Юлія Юдіна
Язык
Русский
Год издания
2021
Количество страниц
168
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
125х170 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
ISBN
978-617-7652-44-0
Тип
Бумажная
 

Об авторе Время бизнес-этикета, или как монетизировать простое приветствие