Зона прибутку. Стратегічна бізнес-модель як запорука завтрашніх прибутків
Паперова книга | Код товару 720076
Автор
Адріан Сливоцький, Девід Дж. Моррісон
Видавництво
Видавництво УКУ
Мова
Українська
Рік видання
2016
Перекладач
Роман Скакун
Кількість сторінок
432
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140х215 мм

Усе про книжку Зона прибутку. Стратегічна бізнес-модель як запорука завтрашніх прибутків

У «Зоні прибутку» – праці, що вже встигла стати класикою, – відомий американський бізнес-консультант Адріан Сливоцький задумується над тими механізмами й моделями прибутковості, які працюють у сучасному високотехнологічному бізнесі. Чому певні компанії рік за роком генерують стабільний прибуток? Чому вони незмінно випереджають своїх конкурентів у виявленні мінливих і рухливих зон прибутку? Чому інші компанії занепадають, спостерігаючи, як їх традиційний бізнес перетворюється на безприбуткову зону? Відповіді на всі ці питання можна знайти в пропонованій читачеві книжці. Це блискучий, оригінальний і, головне, практично корисний порадник про те, як і звідки беруться великі прибутки.

Характеристики
Автор
Адріан Сливоцький, Девід Дж. Моррісон
Видавництво
Видавництво УКУ
Мова
Українська
Рік видання
2016
Перекладач
Роман Скакун
Кількість сторінок
432
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140х215 мм
Купити - Зона прибутку. Стратегічна бізнес-модель як запорука завтрашніх прибутків
Зона прибутку. Стратегічна бізнес-модель як запорука завтрашніх прибутків
300 грн
Немає в наявності
 
Характеристики Зона прибутку. Стратегічна бізнес-модель як запорука завтрашніх прибутків
Автор
Адріан Сливоцький, Девід Дж. Моррісон
Видавництво
Видавництво УКУ
Мова
Українська
Рік видання
2016
Перекладач
Роман Скакун
Кількість сторінок
432
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140х215 мм
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
ISBN
978-966-2778-61-8
Тип
Паперова