Книга Журнал спостережень за динамікою зростання рівня особистісних і навчальних досягнень учнів 2 класу

Книга Журнал спостережень за динамікою зростання рівня особистісних і навчальних досягнень учнів 2 класу

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Журнал допомагає вчителю здійснювати та фіксувати рівень розвитку учнів, динаміку формування певних навичок та особистих досягнень учнів 2 класу.

Журнал допоможе:

  • вчасно виявити проблеми учня й запобігти їхньому нашаруванню;
  • побачити, коли дитина вже досягла визначеному результату;
  • здійсніти корегування освітнього процессу на різних етапах;
  • порівняти досягнення учня з попередніми його результатами;
  • надати батькам більш певну картину опису навчальних досягнень учнів;
  • оперативно заповнити “Свідоцтва досягнень”

Фіксувати рівень досягнень кожного учня учитель може в довільній формі. Враховуючи запропоновану чотирирівневу систему, пропонується фіксувати досягнення за допомогою цифр.

1 – “потребує уваги і допомоги”
2 – “досягає результату за допомоги дорослих”
3 – “демонструє помітний прогрес”
4 – “має значні успіхи”

Учитель може фіксувати результати кілька разів на місяць,або рідше одного разу на місяць. Здійснювати контроль допоможуть методичні матеріали, розміщені в кінці журналу.

Продавець товару
Код товару
1264991
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

Журнал допомагає вчителю здійснювати та фіксувати рівень розвитку учнів, динаміку формування певних навичок та особистих досягнень учнів 2 класу.

Журнал допоможе:

  • вчасно виявити проблеми учня й запобігти їхньому нашаруванню;
  • побачити, коли дитина вже досягла визначеному результату;
  • здійсніти корегування освітнього процессу на різних етапах;
  • порівняти досягнення учня з попередніми його результатами;
  • надати батькам більш певну картину опису навчальних досягнень учнів;
  • оперативно заповнити “Свідоцтва досягнень”

Фіксувати рівень досягнень кожного учня учитель може в довільній формі. Враховуючи запропоновану чотирирівневу систему, пропонується фіксувати досягнення за допомогою цифр.

1 – “потребує уваги і допомоги”
2 – “досягає результату за допомоги дорослих”
3 – “демонструє помітний прогрес”
4 – “має значні успіхи”

Учитель може фіксувати результати кілька разів на місяць,або рідше одного разу на місяць. Здійснювати контроль допоможуть методичні матеріали, розміщені в кінці журналу.

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
25 грн
В наявності
Паперова книга
mono-logo
Покупка частинами від 1000 грн
Від 3-6 платежів Monobank
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки