Книга Засіло в голові. Наука успішного навчання

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Дієві поради та практичні стратегії навчання, які можна застосувати одразу.

Тематика:

Популярна психологія, педагогіка, мотиваційна література.

Про книжку:

Вважається, що для ефективного навчання потрібна практика і ще раз практика. Багато хто переконаний: якщо багато повторювати, то можна надовго запам'ятати. Але насправді це не так. Дослідження доводять, що повторення не сприяють засвоєнню матеріалу, на відміну від деяких порівняно простих методик. Наприклад, краще переказувати інформацію, ніж просто перечитувати, знання ліпше засвоюються, якщо розглянути їх у ширшому контексті, а об'єднання знань у так звані ментальні моделі спрощують запам'ятовування складного матеріалу.

Для кого книжка:

Книжка для студентів і викладачів, бізнес-коучів, а також для всіх, хто практикує освіту впродовж всього життя.

Чому ця книжка:

У цій книжці когнітивні психологи Генрі Редіґер і Марк Макденіел у співпраці з письменником Пітером Брауном описують практичні стратегії, які допоможуть краще вчитися, довше пам'ятати вивчене, а головне — добре засвоїти тему, а не отримати ілюзію знання.

Про авторів:

Генрі Редіґер — американський психолог, дослідник механізмів навчання та пам'яті. Викладав в Університеті Вашингтона в Сент-Луїсі. Був головою Американської асоціації психологів.

Марк Макденіел — дослідник когнітивних здібностей і пам'яті. Професор кафедри психології в Університеті Вашингтона в Сент-Луїсі.

Пітер Браун — письменник, журналіст.

Книжки на схожу тематику:

«Навчитися вчитися. Як запустити свій мозок на повну» Барбара Оклі, «Наш формат», 2018 рік
«Мистецтво навчати. Як підготувати дитину до реального життя» Тоні Вагнер, Тед Дінтерсміт, «Наш формат», 2017 рік

Відгуки:

«Важливі відкриття, описані в цій книжці, допоможуть покращити наше навчання та викладання».
Роберт Бйорк, викладач кафедри психології Каліфорнійського університету

«Ця книжка глибоко занурить у науку навчання».
Business Insider

Цитати:

Про шкідливість перечитування
Години, відведені на вдумливе перечитування, створюють враження великих старань, хоч насправді кількість часу, витраченого на навчання, не є мірилом майстерності. Перечитати текст один раз доцільно за умови певного інтервалу між першим і другим прочитанням, а от читати багато разів поспіль означає марнувати час заради мізерних здобутків і не зосереджуватися на значно дієвіших стратегіях, що вимагають менше часу.

Про тестування як інструмент навчання
Активний видобуток інформації, тобто тестування, поліпшує пам'ять, і що більше зусиль вимагає видобуток, то більше користі. Діставання інформації з пам'яті має дві великі переваги. По-перше, учень перевіряє, що знає і чого не знає, а отже, розуміє, у яких темах «кульгає» і мусить підтягнутися. По-друге, пригадує вивчене, і мозок зводить докупи відкладену в пам'яті інформацію, тож зміцнюються зв'язки між новими і раніше відомими знаннями і в майбутньому легше згадують потрібні відомості. Виходить, що діставання інформації, чи то пак тести, не дає забувати матеріал.

Продавець товару
Код товару
967088
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Тираж
2500
Опис книги

Дієві поради та практичні стратегії навчання, які можна застосувати одразу.

Тематика:

Популярна психологія, педагогіка, мотиваційна література.

Про книжку:

Вважається, що для ефективного навчання потрібна практика і ще раз практика. Багато хто переконаний: якщо багато повторювати, то можна надовго запам'ятати. Але насправді це не так. Дослідження доводять, що повторення не сприяють засвоєнню матеріалу, на відміну від деяких порівняно простих методик. Наприклад, краще переказувати інформацію, ніж просто перечитувати, знання ліпше засвоюються, якщо розглянути їх у ширшому контексті, а об'єднання знань у так звані ментальні моделі спрощують запам'ятовування складного матеріалу.

Для кого книжка:

Книжка для студентів і викладачів, бізнес-коучів, а також для всіх, хто практикує освіту впродовж всього життя.

Чому ця книжка:

У цій книжці когнітивні психологи Генрі Редіґер і Марк Макденіел у співпраці з письменником Пітером Брауном описують практичні стратегії, які допоможуть краще вчитися, довше пам'ятати вивчене, а головне — добре засвоїти тему, а не отримати ілюзію знання.

Про авторів:

Генрі Редіґер — американський психолог, дослідник механізмів навчання та пам'яті. Викладав в Університеті Вашингтона в Сент-Луїсі. Був головою Американської асоціації психологів.

Марк Макденіел — дослідник когнітивних здібностей і пам'яті. Професор кафедри психології в Університеті Вашингтона в Сент-Луїсі.

Пітер Браун — письменник, журналіст.

Книжки на схожу тематику:

«Навчитися вчитися. Як запустити свій мозок на повну» Барбара Оклі, «Наш формат», 2018 рік
«Мистецтво навчати. Як підготувати дитину до реального життя» Тоні Вагнер, Тед Дінтерсміт, «Наш формат», 2017 рік

Відгуки:

«Важливі відкриття, описані в цій книжці, допоможуть покращити наше навчання та викладання».
Роберт Бйорк, викладач кафедри психології Каліфорнійського університету

«Ця книжка глибоко занурить у науку навчання».
Business Insider

Цитати:

Про шкідливість перечитування
Години, відведені на вдумливе перечитування, створюють враження великих старань, хоч насправді кількість часу, витраченого на навчання, не є мірилом майстерності. Перечитати текст один раз доцільно за умови певного інтервалу між першим і другим прочитанням, а от читати багато разів поспіль означає марнувати час заради мізерних здобутків і не зосереджуватися на значно дієвіших стратегіях, що вимагають менше часу.

Про тестування як інструмент навчання
Активний видобуток інформації, тобто тестування, поліпшує пам'ять, і що більше зусиль вимагає видобуток, то більше користі. Діставання інформації з пам'яті має дві великі переваги. По-перше, учень перевіряє, що знає і чого не знає, а отже, розуміє, у яких темах «кульгає» і мусить підтягнутися. По-друге, пригадує вивчене, і мозок зводить докупи відкладену в пам'яті інформацію, тож зміцнюються зв'язки між новими і раніше відомими знаннями і в майбутньому легше згадують потрібні відомості. Виходить, що діставання інформації, чи то пак тести, не дає забувати матеріал.

Відгуки
1 Відгук
Юрій
18 лютого 2020 р
5 балів
Рецензія
Книга «Засіло в голові» є справжньою знахідкою для тих хто прагне навчатися. У ній розповідається не тільки те, як покращити свою пам’ять, але й дається методика, яка підвищить ефективність використання прочитаного матеріалу. Вона корисна не тільки для студентів, а й для всіх тих, хто прагне здобути нові знання. У книзі, на основі наукових досліджень дається інформація про найефективніші методи навчання. В ній розвінчується багато стереотипів, які присутні в сучасній системі освіти. Наприклад автори книги стверджують, що постійне перечитування матеріалу не ефективне в довгостроковій перспективі. Воно може бути корисним, якщо набуті знання потрібно терміново використати, однак в подальшому часто виявляється неможливим згадати прочитане. Одне з можливих вирішень проблеми, яке пропонується у книзі, це переказ тексту своїми словами, невдовзі після його прочитання. Для мене книга являється цінною тому, що викладені в ній ідеї пройшли перевірку різними експериментами, які доказали їхню ефективність. Також мені подобається ідея про те, що чим більше зусиль докладається для запам’ятовування матеріалу, тим краще він засвоїться. У книзі це пояснюється тим, що в наш мозок щодня потрапляє великій об’єм інформації, і він відкидає те, що на його думку не заслуговує уваги. Залишається лише те, чому приділяється найбільше зусиль.
Виникли запитання? 0-800-335-425
210 грн
Немає в наявності
Паперова книга