Книга Заразливий

11 Відгуків
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання
Категорія

По суті, своєю книгою Іона Бергер у популярній формі розповідає про результати власних багаторічних досліджень, наводячи вагомі факти щодо того, чому деякі ідеї, товари, новини отримали визнання і вірусне поширення, більшість же - ні. Для пояснень американський вчений залучає добре знайомі сучасному інтернет-користувачеві ролики «Wassup», «Dove Evolution», «Will it Blend», звертається до матеріалів рекламних кампаній таких гігантів промисловості, як BMW, Apple, а також ініціатив дрібних американських підприємців.

Протягом всієї книги Бергер намагається відшукати пояснення шістьом принципам, на яких тримається успішне поширення будь-яких ідей. Кожен з них проілюстровано великою кількістю реальних прикладів зі сфери бізнесу, політики, громадського активізму. Ви знаєте, чому більшість майстрів манікюру в США - в'єтнамського походження? А як вуса допомагають збирати сотні мільйонів доларів на боротьбу з раком? Або як космічні подорожі можуть підняти продажі шоколадних батончиків і чому? Ці та багато інших питань у вичерпній формі отримують свою відповідь в книзі «Заразливий», чия дражлива назва так і спонукає купити видання, доводячи тим самим слушність та дієвість наведених автором маркетингових методик.

«Всіма видами соціальних епідемій керують одні й ті ж ключові фактори. Неважливо, мовиться про економне використання паперу, перегляд документального фільму, пропозицію послуг або виборчу кампанію», - запевняє Йона Бергер. Видання має цікаву манеру подачі, стане в нагоді всім, хто займається просуванням товарів і послуг в Києві або інших місцях.

Продавець товару
Код товару
547112
Опис книги

По суті, своєю книгою Іона Бергер у популярній формі розповідає про результати власних багаторічних досліджень, наводячи вагомі факти щодо того, чому деякі ідеї, товари, новини отримали визнання і вірусне поширення, більшість же - ні. Для пояснень американський вчений залучає добре знайомі сучасному інтернет-користувачеві ролики «Wassup», «Dove Evolution», «Will it Blend», звертається до матеріалів рекламних кампаній таких гігантів промисловості, як BMW, Apple, а також ініціатив дрібних американських підприємців.

Протягом всієї книги Бергер намагається відшукати пояснення шістьом принципам, на яких тримається успішне поширення будь-яких ідей. Кожен з них проілюстровано великою кількістю реальних прикладів зі сфери бізнесу, політики, громадського активізму. Ви знаєте, чому більшість майстрів манікюру в США - в'єтнамського походження? А як вуса допомагають збирати сотні мільйонів доларів на боротьбу з раком? Або як космічні подорожі можуть підняти продажі шоколадних батончиків і чому? Ці та багато інших питань у вичерпній формі отримують свою відповідь в книзі «Заразливий», чия дражлива назва так і спонукає купити видання, доводячи тим самим слушність та дієвість наведених автором маркетингових методик.

«Всіма видами соціальних епідемій керують одні й ті ж ключові фактори. Неважливо, мовиться про економне використання паперу, перегляд документального фільму, пропозицію послуг або виборчу кампанію», - запевняє Йона Бергер. Видання має цікаву манеру подачі, стане в нагоді всім, хто займається просуванням товарів і послуг в Києві або інших місцях.

Відгуки
11 Відгуків
Ігор Ігор
31 січня 2020 р
5 балів
Допомога в просуванні ідеї
Книга про одну дуже важливу деталь, котра забезпечує поширення вашої ідеї в соціальних масах. А саме про "заразливість" популярності для більшого поширення вашого проєкту. Як за...
icon-like
Дианочка Трачук
23 серпня 2019 р
5 балів
Неймовірно захоплююча книга
«Остання ремарка. Найкращим у STEPPS є їхня доступність для кожного. Не потрібно величезного рекламного бюджету, генія маркетингу чи надприродного креативного хисту. Звісно, вір...
icon-like
Жанна Зюбровская
21 серпня 2019 р
5 балів
Все о вирусности
Для Бергера есть шесть важных факторов, которые способствуют заразительным идеям: воспринимайте их как ШАГИ, чтобы ваши идеи завоевали популярность. Не все элементы необходимы д...
icon-like
Виникли запитання? 0-800-335-425
175 грн
Немає в наявності
Паперова книга