Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
По суті, своєю книгою Іона Бергер у популярній формі розповідає про результати власних багаторічних досліджень, наводячи вагомі факти щодо того, чому деякі ідеї, товари, новини отримали визнання і вірусне поширення, більшість же - ні. Для пояснень американський вчений залучає добре знайомі сучасному інтернет-користувачеві ролики «Wassup», «Dove Evolution», «Will it Blend», звертається до матеріалів рекламних кампаній таких гігантів промисловості, як BMW, Apple, а також ініціатив дрібних американських підприємців.
Протягом всієї книги Бергер намагається відшукати пояснення шістьом принципам, на яких тримається успішне поширення будь-яких ідей. Кожен з них проілюстровано великою кількістю реальних прикладів зі сфери бізнесу, політики, громадського активізму. Ви знаєте, чому більшість майстрів манікюру в США - в'єтнамського походження? А як вуса допомагають збирати сотні мільйонів доларів на боротьбу з раком? Або як космічні подорожі можуть підняти продажі шоколадних батончиків і чому? Ці та багато інших питань у вичерпній формі отримують свою відповідь в книзі «Заразливий», чия дражлива назва так і спонукає купити видання, доводячи тим самим слушність та дієвість наведених автором маркетингових методик.
«Всіма видами соціальних епідемій керують одні й ті ж ключові фактори. Неважливо, мовиться про економне використання паперу, перегляд документального фільму, пропозицію послуг або виборчу кампанію», - запевняє Йона Бергер. Видання має цікаву манеру подачі, стане в нагоді всім, хто займається просуванням товарів і послуг в Києві або інших місцях.
По суті, своєю книгою Іона Бергер у популярній формі розповідає про результати власних багаторічних досліджень, наводячи вагомі факти щодо того, чому деякі ідеї, товари, новини отримали визнання і вірусне поширення, більшість же - ні. Для пояснень американський вчений залучає добре знайомі сучасному інтернет-користувачеві ролики «Wassup», «Dove Evolution», «Will it Blend», звертається до матеріалів рекламних кампаній таких гігантів промисловості, як BMW, Apple, а також ініціатив дрібних американських підприємців.
Протягом всієї книги Бергер намагається відшукати пояснення шістьом принципам, на яких тримається успішне поширення будь-яких ідей. Кожен з них проілюстровано великою кількістю реальних прикладів зі сфери бізнесу, політики, громадського активізму. Ви знаєте, чому більшість майстрів манікюру в США - в'єтнамського походження? А як вуса допомагають збирати сотні мільйонів доларів на боротьбу з раком? Або як космічні подорожі можуть підняти продажі шоколадних батончиків і чому? Ці та багато інших питань у вичерпній формі отримують свою відповідь в книзі «Заразливий», чия дражлива назва так і спонукає купити видання, доводячи тим самим слушність та дієвість наведених автором маркетингових методик.
«Всіма видами соціальних епідемій керують одні й ті ж ключові фактори. Неважливо, мовиться про економне використання паперу, перегляд документального фільму, пропозицію послуг або виборчу кампанію», - запевняє Йона Бергер. Видання має цікаву манеру подачі, стане в нагоді всім, хто займається просуванням товарів і послуг в Києві або інших місцях.