Книга Заразливий

12 Відгуків
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

По суті, своєю книгою Іона Бергер у популярній формі розповідає про результати власних багаторічних досліджень, наводячи вагомі факти щодо того, чому деякі ідеї, товари, новини отримали визнання і вірусне поширення, більшість же - ні. Для пояснень американський вчений залучає добре знайомі сучасному інтернет-користувачеві ролики «Wassup», «Dove Evolution», «Will it Blend», звертається до матеріалів рекламних кампаній таких гігантів промисловості, як BMW, Apple, а також ініціатив дрібних американських підприємців.

Протягом всієї книги Бергер намагається відшукати пояснення шістьом принципам, на яких тримається успішне поширення будь-яких ідей. Кожен з них проілюстровано великою кількістю реальних прикладів зі сфери бізнесу, політики, громадського активізму. Ви знаєте, чому більшість майстрів манікюру в США - в'єтнамського походження? А як вуса допомагають збирати сотні мільйонів доларів на боротьбу з раком? Або як космічні подорожі можуть підняти продажі шоколадних батончиків і чому? Ці та багато інших питань у вичерпній формі отримують свою відповідь в книзі «Заразливий», чия дражлива назва так і спонукає купити видання, доводячи тим самим слушність та дієвість наведених автором маркетингових методик.

«Всіма видами соціальних епідемій керують одні й ті ж ключові фактори. Неважливо, мовиться про економне використання паперу, перегляд документального фільму, пропозицію послуг або виборчу кампанію», - запевняє Йона Бергер. Видання має цікаву манеру подачі, стане в нагоді всім, хто займається просуванням товарів і послуг в Києві або інших місцях.

Продавець товару
Код товару
547112
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Опис книги

По суті, своєю книгою Іона Бергер у популярній формі розповідає про результати власних багаторічних досліджень, наводячи вагомі факти щодо того, чому деякі ідеї, товари, новини отримали визнання і вірусне поширення, більшість же - ні. Для пояснень американський вчений залучає добре знайомі сучасному інтернет-користувачеві ролики «Wassup», «Dove Evolution», «Will it Blend», звертається до матеріалів рекламних кампаній таких гігантів промисловості, як BMW, Apple, а також ініціатив дрібних американських підприємців.

Протягом всієї книги Бергер намагається відшукати пояснення шістьом принципам, на яких тримається успішне поширення будь-яких ідей. Кожен з них проілюстровано великою кількістю реальних прикладів зі сфери бізнесу, політики, громадського активізму. Ви знаєте, чому більшість майстрів манікюру в США - в'єтнамського походження? А як вуса допомагають збирати сотні мільйонів доларів на боротьбу з раком? Або як космічні подорожі можуть підняти продажі шоколадних батончиків і чому? Ці та багато інших питань у вичерпній формі отримують свою відповідь в книзі «Заразливий», чия дражлива назва так і спонукає купити видання, доводячи тим самим слушність та дієвість наведених автором маркетингових методик.

«Всіма видами соціальних епідемій керують одні й ті ж ключові фактори. Неважливо, мовиться про економне використання паперу, перегляд документального фільму, пропозицію послуг або виборчу кампанію», - запевняє Йона Бергер. Видання має цікаву манеру подачі, стане в нагоді всім, хто займається просуванням товарів і послуг в Києві або інших місцях.

Відгуки
12 Відгуків
Владислава Бушкевич
1 грудня 2024 р
5 балів
Рекомендую
Ця книга професора Вортонської школи бізнесу Йони Берґера досліджує феномен успіху брендів і компаній. Чому один продукт стає популярним і “тригерним”, а інший — приносить збитки? Автор детально розкриває питання побудови рекламних кампаній, презентації брендів і поширення їхніх ідей у суспільстві. Берґер логічно й послідовно аналізує поведінку споживачів, використовуючи науковий підхід. Чим ця книга може зацікавити? - Цікавими дослідженнями. - Реальними кейсами відомих компаній (Dove, Cheerios, BMW). - Використанням статистичних даних і конкретних прикладів. Аудиторія: маркетологи, соціологи, власники бізнесу, SMM- та PR-спеціалісти, бренд-менеджери. Книга написана простою мовою і не перевантажена термінологією, що робить її доступною навіть для широкого кола читачів. Мені сподобалася ця книга своєю інформативністю. Вона буде корисною як для фахівців вузького профілю, так і для тих, хто хоче краще розуміти маркетингові стратегії.
Ігор Ігор
31 січня 2020 р
5 балів
Допомога в просуванні ідеї
Книга про одну дуже важливу деталь, котра забезпечує поширення вашої ідеї в соціальних масах. А саме про "заразливість" популярності для більшого поширення вашого проєкту. Як загалом ми можемо бачити, це підходить для людей з сфери маркетингу і піару. Але застосувати поради з книги можна легко і в ширшому колі напрямів. Будь де, де нам потрібно поширити свій товар чи бренд. Як я сам помічав, багато з людей не звертають увагу на деякі деталі в просуванні своєї справи. На емоційний чи наявність історії в проєкті аспекти. Не виділяючи зусиль на такі речі, отримують не зовсім очікувані результати. Тому авторка книги описує різні поняття, важливі як тепер ми знаємо, потрібні для успіху вашої ідеї. Обрано було і поділено книгу на шість понять, розділів. Гадаю декілька з них всім і так були відомі, але детальніше навряд. А от інші, гадаю і справді будуть новими і корисними, в сучасному світі вони можливо навіть актуальніші і більш ефективні, ніж усталені. І ці поняття підкріпляються прикладами для кращого розуміння.
Дианочка Трачук
23 серпня 2019 р
5 балів
Неймовірно захоплююча книга
«Остання ремарка. Найкращим у STEPPS є їхня доступність для кожного. Не потрібно величезного рекламного бюджету, генія маркетингу чи надприродного креативного хисту. Звісно, вірусні відео та заразливий контент, що ми їх обговорювали, створено певними людьми, та не всі з них були знамениті чи мали тисячі прихильників на Twitter. Вони поклалися на один чи кілька ключових чинників, і це зробило їхні товари та ідеї заразливими» STEPPS – це засоби, які можуть допомогти вам у розвитку вашого бізнесу. Автор буде детально розповідати про соціальні валюти, тригери, емоції, суспільство, практичні цінності та історії. Але давайте коротенько пройдемося по самій книжці і познайомимося з автором. Йона Берґер – американський письменник та доктор філософії з галузі маркетингу. Займає посаду у департаменті маркетингу «Школи бізнесу Уортона» Пенсильванського університету, однієї з найпрестижніших і найвідоміших бізнес-шкіл світу. Саме завдяки цій людині ми маємо змогу прочитати чудову книгу під назвою «Заразливий. Психологія вірусного впливу". Якщо ви боїтеся, що дана тематика буде вам незрозуміла через ваш гуманітарний склад розуму, то ви глибоко помиляєтеся. Книга розрахована на широку аудиторію і навчить вас секретам вірусного впливу реклами. «Заразливий. Психологія вірусного впливу» - неймовірна книга. Вона мене повністю захопила і я не могла від неї відірватися. Як же було дивно і водночас смішно спостерігати на яку рекламу ми ведемося. Ось, наприклад, дуже цікава історія з життя автора: «Різниця між привілеями власників статусів «Прем’єр» і «Прем’єр плюс» дуже незначна. Я міг віддати на огляд до трьох валіз безкоштовно, отримував доступ до особливого залу очікування, якщо летів міжнародним авіарейсом, і сісти на літак на кілька секунд раніше, ніж робив перед тим. Нічого особливого. Але я був так близько. І у мене залишалося лише кілька днів, щоби налітати необхідні милі. Подорож до Сан-Франциско була моїм останнім шансом. І я зробив те, що роблять усі люди, які за крок до мети втрачають здоровий глузд: я заплатив більше за переліт із пересадками. Замість того, щоби летіти прямим рейсом, я полетів манівцями, з двогодинним очікуванням у Бостоні, задля необхідної кількості миль.» Також у книзі присутні поради, які допоможуть збільшити продажі бажаного товару: «Одного дня вони вмикали французькі мотиви, іншого дня — німецькі; це була музика, яку ви очікуєте почути на терасі бістро на березі Сени або на Октоберфесті. Потім дослідники оцінювали, яке вино люди купували. Коли лунала французька музика, більшість клієнтів купували французькі вина, а коли німецька — німецькі. Спонукаючи споживачів думати про певні країни, музика впливає на рівень продажів. Під упливом музики у клієнтів виникали думки, які впливали на поведінку.» У мене було відчуття, ніби я виділяю просто всю книгу. Вона просто була настільки інформативна, що мені потрібен був час, щоб переосмислити всю отриману інформацію. Тому можу без роздумів порекомендувати її будь-якому читачу, незалежно від віку та захоплень.
Виникли запитання? 0-800-335-425
175 грн
Немає в наявності
Паперова книга