Заразливий
Електронна книга | Код товару 749224
Yakaboo 4/5 1 відгук
Автор
Йона Бергер
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2015
ISBN
9786177279128
Тип
Електронна

Все про електронну книгу Заразливий

По суті, своєю книгою Іона Бергер у популярній формі розповідає про результати власних багаторічних досліджень, наводячи вагомі факти щодо того, чому деякі ідеї, товари, новини отримали визнання і вірусне поширення, більшість же - ні. Для пояснень американський вчений залучає добре знайомі сучасному інтернет-користувачеві ролики «Wassup», «Dove Evolution», «Will it Blend», звертається до матеріалів рекламних кампаній таких гігантів промисловості, як BMW, Apple, а також ініціатив дрібних американських підприємців.

Протягом всієї книги Бергер намагається відшукати пояснення шістьом принципам, на яких тримається успішне поширення будь-яких ідей. Кожен з них проілюстровано великою кількістю реальних прикладів зі сфери бізнесу, політики, громадського активізму. Ви знаєте, чому більшість майстрів манікюру в США - в'єтнамського походження? А як вуса допомагають збирати сотні мільйонів доларів на боротьбу з раком? Або як космічні подорожі можуть підняти продажі шоколадних батончиків і чому? Ці та багато інших питань у вичерпній формі отримують свою відповідь в книзі «Заразливий», чия дражлива назва так і спонукає купити видання, доводячи тим самим слушність та дієвість наведених автором маркетингових методик.

«Всіма видами соціальних епідемій керують одні й ті ж ключові фактори. Неважливо, мовиться про економне використання паперу, перегляд документального фільму, пропозицію послуг або виборчу кампанію», - запевняє Йона Бергер. Видання має цікаву манеру подачі, стане в нагоді всім, хто займається просуванням товарів і послуг в Києві або інших місцях.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Йона Бергер
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2015
ISBN
9786177279128
Тип
Електронна
Рецензії
  •  
    Книжка цікава, але термінологія в перекладі не зовсім точна.
    Книжка Йоги Берґера - обов'язкова для прочитання всім тим, хто планує пов'язати життя з маркетингом, замислюється як і чому речі набувають популярності, як виникають мода і тренди. Одним словом, це своєрідна "біблія маркетингу".
    ОДНАК: саме в українському виданні спершу ніщо не віщувало біди. Текст начебто рівний і читати його нормально, але особисто мене насторожувала та "Соціальна валюта". Все не міг зрозуміти, що то за валюта така. Аж тоді мені до рук потрапив оригінал. І справді, автор, наводячи свої STEPPS, говорить про "Social Currency". І слово "Currency" дійсно означає валюту. Одначе, якщо заглянути у словник, то воно має ще й значення обіг, поширення тощо. А якщо ще й контекст взяти до уваги, то найкращий відповідник "Суспільне/Соціальне ВИЗНАННЯ". Те саме стосується й четвертого кроку "Public", який перекладено як "Суспільство". Хоч такий переклад і має право на життя, одначе контекст підказує, що йдеться не про суспільство, а про те, щоб якась річ була в людей перед очима, щоб вони постійно її бачили й обговорювали. Так до неї прийде слава. Тобто четвертий крок "Public" варто би було перекласти як "Публічність".
    Тобто загалом - переклад непоганий, добре вичитаний, але видавництво мало б давати його ще й науковому редактору, який би перевіряв термінологію, щоб її не перекладали дослівно.
    Сподіваюся, книжка буде й надалі популярною і витримає не одне перевидання.
Купити - Заразливий
Заразливий
 
Книга недоступна для купівлі
 

Рецензії Заразливий

4/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Книжка цікава, але термінологія в перекладі не зовсім точна.
    Книжка Йоги Берґера - обов'язкова для прочитання всім тим, хто планує пов'язати життя з маркетингом, замислюється як і чому речі набувають популярності, як виникають мода і тренди. Одним словом, це своєрідна "біблія маркетингу".
    ОДНАК: саме в українському виданні спершу ніщо не віщувало біди. Текст начебто рівний і читати його нормально, але особисто мене насторожувала та "Соціальна валюта". Все не міг зрозуміти, що то за валюта така. Аж тоді мені до рук потрапив оригінал. І справді, автор, наводячи свої STEPPS, говорить про "Social Currency". І слово "Currency" дійсно означає валюту. Одначе, якщо заглянути у словник, то воно має ще й значення обіг, поширення тощо. А якщо ще й контекст взяти до уваги, то найкращий відповідник "Суспільне/Соціальне ВИЗНАННЯ". Те саме стосується й четвертого кроку "Public", який перекладено як "Суспільство". Хоч такий переклад і має право на життя, одначе контекст підказує, що йдеться не про суспільство, а про те, щоб якась річ була в людей перед очима, щоб вони постійно її бачили й обговорювали. Так до неї прийде слава. Тобто четвертий крок "Public" варто би було перекласти як "Публічність".
    Тобто загалом - переклад непоганий, добре вичитаний, але видавництво мало б давати його ще й науковому редактору, який би перевіряв термінологію, щоб її не перекладали дослівно.
    Сподіваюся, книжка буде й надалі популярною і витримає не одне перевидання.
 
Характеристики Заразливий
Автор
Йона Бергер
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2015
ISBN
9786177279128
Тип
Електронна