За лаштунками імперії Мюльє. Справжня історія сімейного клану, що створив мережу гіпермаркетів "Ашан"
Паперова книга | Код товару 850205
Yakaboo 5/5
Автор
Бертран Гобен
Видавництво
Фабула
Серія книг
Нон-фікшн ("Фабула")
Мова
Українська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2015
Перекладач
О. Чувірова
Кількість сторінок
304

Усе про книжку За лаштунками імперії Мюльє. Справжня історія сімейного клану, що створив мережу гіпермаркетів "Ашан"

Мюльє - надзвичайно заможна родина Франції, яку найчастіше ототожнюють із мережею гіпермаркетів "Ашан". Книжка Бертрана Гобена з'явилась у результаті ґрунтовного і глибокого журналістського розслідування. Читач дізнається, як було сформовано цю унікальну підприємницьку структуру, хто насправді виконував у ній ролі лідерів і що приховано за завісою таємничості, яка оточує реальне життя, діяльність та інтимну історію клану Мюльє, сповнену драматизму й гострих конфліктів.

Характеристики
Автор
Бертран Гобен
Видавництво
Фабула
Серія книг
Нон-фікшн ("Фабула")
Мова
Українська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2015
Перекладач
О. Чувірова
Кількість сторінок
304
Рецензії
  •  
    Майже вікова історія про сімейний бізнес - для тих, хто цікавиться історією рітейлу та сімейним підприємництвом 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Назва книги говорить сама за себе. Тут - сторінки історії, корпоративна культура, основні принципи та підходи до роботи сім'ї, відомої за межами Франції, зокрема в Україні, своєю мережею гіпермаркетів «Ашан». Для багатьох саме ця мережа магазинів стала місцем повсякденного відвідування. Величезний асортимент продуктів, домашні страви, мережа кав'ярень, бутиків одягу - тут є все, що завгодно. А головне - якість, компактність та зручне розташування, куди можна доїхати в будь-який час доби.
    Книга написана не нудно, добре сприймається, замість сухих цифр автор воліє оперувати образами та фактами. Наскільки це допоможе не заплутатися в більш семи сотнях родичів, аж до одинадцятого коліна однієї сім'ї (з урахуванням традиції називати дітей та онуків на честь заслужених предків) - точно не можу сказати. Але коли читав, то прямо якусь неповноцінність відчув, потребу у власному генеалогічному древі, знанні своїх пращурів.
    Що, окрім розважально-пізнавального аспекту, має ця книга? Вона відкриває завісу корпоративної структури та принципів управління конгломерату. Якщо ви захочете знайти якісь схеми мінімізації оподаткування, можливо, чим оперувалась родина Мюлье, то такої інфи тут нема. Та все ж деякі підходи, що дозволили зберегти цілісність контролю сім'ї над усім капіталом, а також, не дивлячись на сильно специфічний менеджмент - досягати хороших економічних результатів - представлені. У своїй більшості це традиційні підходи, якими керувались минулі покоління Мюлье ще на зорі 20 століття.
    Якщо ви шукаєте натхнення на прикладі сучасних діджіталізованих ринків, чи просто є постійними відвідувачами «Ашан», тоді прочитання цієї книги не пройде для вас даремно.
    p.s. Довідка про родину Мюлье. В Асоціацію сім'ї Мюлье входять засновник мережі «Ашан» 87-річний Жерар Мюлье і більше 600 його родичів. Ніхто з них не може продати свою частку в компанії комусь зі сторони, весь прибуток ділиться між членами асоціації порівну. Традиційно до цієї бізнес-імперії зараховують і деякі окремі активи сім'ї, що формально до AFM не входять. Сумарний оборот компаній Мюлье становить близько € 90 млрд., з яких € 53, 2 млрд. - виручка Auchan Group (35% від якої доводиться на Францію і 65% - на зарубіжні ринки).
    Завдяки принципу клановості, AFM багато років залишається найбільшою не публічною бізнес-структурою Франції, де про Мюлье кажуть, що якщо вони щось не продають, то здають це в оренду (натяк, наприклад, на компанію Kiloutou, засновану в 1980 році Френкі Мюлье , яка займається здачею в оренду індустріального обладнання). Окрім роздрібних брендів, Мюлье також належить фонд, який займається інвестуванням в різні галузі на ринках, що розвиваються. Нащадки Мюлье, незважаючи на всі суперечки й розбіжності, що виникають при управлінні величезним бізнесом, навчилися знаходити компроміс. «Можна завдати шкоди нашим компаніям, - говорить один з Мюлье, - але будьте впевнені в одному: з нашою сім'єю нічого не трапиться».
  •  
    Семейный клан и его бизнес
    Данная книга - результат детального и длительного журналистского расследования. Автор - Бертран Гобен - многие годы по крупицам собирал разную информацию о семье Мюлье -едва ли не самом богатом французском клане.
    Мюлье начали заниматься бизнесом более 100 лет назад, однако сначала их бизнес был связан с производством ткани, а первым из семьи Мюлье, кто заставил говорить о себе как об уважаемом предпринимателе, стал Жерар Мюлье-старший. Он всегда был готов расширять бизнес в разных сферах промышленности, а также в торговле. Жерар Мюлье-младший, его сын, выдвинул идею построения во Франции гипермаркетов самообслуживания, и этим он вывел бизнес семьи Мюлье на новый уровень, основав его и за пределами Франции и значительно увеличив доходы семьи от бизнеса.
    Не хочется пересказывать все успехи и проблемы бизнеса Мюлье, поэтому раскрою то, что поражает больше всего.
    Первое - сверхпрочные отношения между всеми родственниками Мюлье. Каждый член многочисленной семьи (а это порядка 600 человек) имеет свой процент от семейного бизнеса, а к управлению и распределению прибыли не допускается никто, кроме членов клана.
    Второе - локальные особенности деятельности гипермаркетов «АШАН» по странам мира (здесь даже есть чему улыбнуться).
    Третье - отношение к получению высшего образования. Оно не признается (с позиции Мюлье) необходимым, чтобы работать или управлять семейным бизнесом.
    Четвертое - странная, как мне кажется, работа с персоналом гипермаркетов. С одной стороны, руководители не скупятся на проведение мероприятий по сплочению персонала, занятия по повышению квалификации у известнейших во Франции консультантов в сфере организации труда. С другой же стороны, Жерар Мюлье мелочился и глупо придирался к персоналу.
    В целом же, интересное произведение. Статистики немного, и автор стремится показать не только бизнес Мюлье, но и личности ее самых известных членов и семейные связи.
Купити - За лаштунками імперії Мюльє. Справжня історія сімейного клану, що створив мережу гіпермаркетів "Ашан"
За лаштунками імперії Мюльє. Справжня історія сімейного клану, що створив мережу гіпермаркетів "Ашан"

Звичайна ціна: 340 грн

Спеціальна ціна: 272 грн

Є в наявності
 

Рецензії За лаштунками імперії Мюльє. Справжня історія сімейного клану, що створив мережу гіпермаркетів "Ашан"

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Майже вікова історія про сімейний бізнес - для тих, хто цікавиться історією рітейлу та сімейним підприємництвом 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Назва книги говорить сама за себе. Тут - сторінки історії, корпоративна культура, основні принципи та підходи до роботи сім'ї, відомої за межами Франції, зокрема в Україні, своєю мережею гіпермаркетів «Ашан». Для багатьох саме ця мережа магазинів стала місцем повсякденного відвідування. Величезний асортимент продуктів, домашні страви, мережа кав'ярень, бутиків одягу - тут є все, що завгодно. А головне - якість, компактність та зручне розташування, куди можна доїхати в будь-який час доби.
    Книга написана не нудно, добре сприймається, замість сухих цифр автор воліє оперувати образами та фактами. Наскільки це допоможе не заплутатися в більш семи сотнях родичів, аж до одинадцятого коліна однієї сім'ї (з урахуванням традиції називати дітей та онуків на честь заслужених предків) - точно не можу сказати. Але коли читав, то прямо якусь неповноцінність відчув, потребу у власному генеалогічному древі, знанні своїх пращурів.
    Що, окрім розважально-пізнавального аспекту, має ця книга? Вона відкриває завісу корпоративної структури та принципів управління конгломерату. Якщо ви захочете знайти якісь схеми мінімізації оподаткування, можливо, чим оперувалась родина Мюлье, то такої інфи тут нема. Та все ж деякі підходи, що дозволили зберегти цілісність контролю сім'ї над усім капіталом, а також, не дивлячись на сильно специфічний менеджмент - досягати хороших економічних результатів - представлені. У своїй більшості це традиційні підходи, якими керувались минулі покоління Мюлье ще на зорі 20 століття.
    Якщо ви шукаєте натхнення на прикладі сучасних діджіталізованих ринків, чи просто є постійними відвідувачами «Ашан», тоді прочитання цієї книги не пройде для вас даремно.
    p.s. Довідка про родину Мюлье. В Асоціацію сім'ї Мюлье входять засновник мережі «Ашан» 87-річний Жерар Мюлье і більше 600 його родичів. Ніхто з них не може продати свою частку в компанії комусь зі сторони, весь прибуток ділиться між членами асоціації порівну. Традиційно до цієї бізнес-імперії зараховують і деякі окремі активи сім'ї, що формально до AFM не входять. Сумарний оборот компаній Мюлье становить близько € 90 млрд., з яких € 53, 2 млрд. - виручка Auchan Group (35% від якої доводиться на Францію і 65% - на зарубіжні ринки).
    Завдяки принципу клановості, AFM багато років залишається найбільшою не публічною бізнес-структурою Франції, де про Мюлье кажуть, що якщо вони щось не продають, то здають це в оренду (натяк, наприклад, на компанію Kiloutou, засновану в 1980 році Френкі Мюлье , яка займається здачею в оренду індустріального обладнання). Окрім роздрібних брендів, Мюлье також належить фонд, який займається інвестуванням в різні галузі на ринках, що розвиваються. Нащадки Мюлье, незважаючи на всі суперечки й розбіжності, що виникають при управлінні величезним бізнесом, навчилися знаходити компроміс. «Можна завдати шкоди нашим компаніям, - говорить один з Мюлье, - але будьте впевнені в одному: з нашою сім'єю нічого не трапиться».
  •  
    Семейный клан и его бизнес
    Данная книга - результат детального и длительного журналистского расследования. Автор - Бертран Гобен - многие годы по крупицам собирал разную информацию о семье Мюлье -едва ли не самом богатом французском клане.
    Мюлье начали заниматься бизнесом более 100 лет назад, однако сначала их бизнес был связан с производством ткани, а первым из семьи Мюлье, кто заставил говорить о себе как об уважаемом предпринимателе, стал Жерар Мюлье-старший. Он всегда был готов расширять бизнес в разных сферах промышленности, а также в торговле. Жерар Мюлье-младший, его сын, выдвинул идею построения во Франции гипермаркетов самообслуживания, и этим он вывел бизнес семьи Мюлье на новый уровень, основав его и за пределами Франции и значительно увеличив доходы семьи от бизнеса.
    Не хочется пересказывать все успехи и проблемы бизнеса Мюлье, поэтому раскрою то, что поражает больше всего.
    Первое - сверхпрочные отношения между всеми родственниками Мюлье. Каждый член многочисленной семьи (а это порядка 600 человек) имеет свой процент от семейного бизнеса, а к управлению и распределению прибыли не допускается никто, кроме членов клана.
    Второе - локальные особенности деятельности гипермаркетов «АШАН» по странам мира (здесь даже есть чему улыбнуться).
    Третье - отношение к получению высшего образования. Оно не признается (с позиции Мюлье) необходимым, чтобы работать или управлять семейным бизнесом.
    Четвертое - странная, как мне кажется, работа с персоналом гипермаркетов. С одной стороны, руководители не скупятся на проведение мероприятий по сплочению персонала, занятия по повышению квалификации у известнейших во Франции консультантов в сфере организации труда. С другой же стороны, Жерар Мюлье мелочился и глупо придирался к персоналу.
    В целом же, интересное произведение. Статистики немного, и автор стремится показать не только бизнес Мюлье, но и личности ее самых известных членов и семейные связи.
  •  
    Увлекательная история семейного бизнеса
    Прочитав эту книгу, я поняла, что семья Мюлье и организация их семейного бизнеса - отличный образец для подражания. Они прошли все ступени бизнеса, начиная с мелких заказов и заканчивая всемирной сетью супермаркетов. И их опытом действительно можно восхищаться.
    Данная книга - журналистское расследование, полностью посвященное бизнесу семьи Мюлье. Она описывает почти 100-летнюю историю семейного бизнеса. Удивительный факт - Мюлье не допускают никого со стороны к управлению делами своей бизнес-империи, при этом дают шанс молодым наследникам самим выбирать свой путь. Но они выбрали работу в семейном бизнесе, то сразу начинают с руководящих постов. Сейчас семейный клан Мюлье насчитывает порядка 600 членов, и каждый имеет долю и доход от семейного бизнеса, даже если никак с ним не связан. Это действительно достойное распределение прибыли от семейного бизнеса.
    Немного удивляет работа с персоналом у Мюлье. Мне она показалась не всегда обдуманной и импульсивной, не всегда логичной.
    Книга очень стоящая, особенно для тех, что на самом деле заботится о своем бизнесе.
 
Характеристики За лаштунками імперії Мюльє. Справжня історія сімейного клану, що створив мережу гіпермаркетів "Ашан"
Автор
Бертран Гобен
Видавництво
Фабула
Серія книг
Нон-фікшн ("Фабула")
Мова
Українська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2015
Перекладач
О. Чувірова
Кількість сторінок
304
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
70х100/16 (~170х240 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Шрифт
Minion
ISBN
978-617-09-3521-2
Вага
680 гр.
Тип
Паперова