За кулисами империи Мюлье. Подлинная история семейного клана, создавшего сеть гипермаркетов "Ашан"
Паперова книга | Код товару 850206
Yakaboo 5/5
Автор
Бертран Гобен
Видавництво
Фабула
Серія книг
Нон-фікшн ("Фабула")
Мова
Російська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2015
Перекладач
О. Чувірова
Кількість сторінок
304

Усе про книжку За кулисами империи Мюлье. Подлинная история семейного клана, создавшего сеть гипермаркетов "Ашан"

Мюлье - богатейшая семья Франции, которую чаще всего отождествляют с сетью гипермаркетов "Ашан". Книга Бертрана Гобэна появилась в результате обстоятельного и глубокого журналисткого расследования. Читателю предстоит узнать, как сформировалась эта уникальная предпринимательская структура, кто на самом деле играл в ней роли лидеров и что скрывается за завесой таинственности, окружающей реальную жизнь, деятельность и интимную историю клана Мюлье, полную драматизма и острых конфликтов.

Характеристики
Автор
Бертран Гобен
Видавництво
Фабула
Серія книг
Нон-фікшн ("Фабула")
Мова
Російська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2015
Перекладач
О. Чувірова
Кількість сторінок
304
Рецензії
  •  
    Майже вікова історія про сімейний бізнес - для тих, хто цікавиться історією рітейлу та сімейним підприємництвом
    Назва книги говорить сама за себе. Тут - сторінки історії, корпоративна культура, основні принципи та підходи до роботи сім'ї, відомої за межами Франції, зокрема в Україні, своєю мережею гіпермаркетів «Ашан». Для багатьох саме ця мережа магазинів стала місцем повсякденного відвідування. Величезний асортимент продуктів, домашні страви, мережа кав'ярень, бутиків одягу - тут є все, що завгодно. А головне - якість, компактність та зручне розташування, куди можна доїхати в будь-який час доби.
    Книга написана не нудно, добре сприймається, замість сухих цифр автор воліє оперувати образами та фактами. Наскільки це допоможе не заплутатися в більш семи сотнях родичів, аж до одинадцятого коліна однієї сім'ї (з урахуванням традиції називати дітей та онуків на честь заслужених предків) - точно не можу сказати. Але коли читав, то прямо якусь неповноцінність відчув, потребу у власному генеалогічному древі, знанні своїх пращурів.
    Що, окрім розважально-пізнавального аспекту, має ця книга? Вона відкриває завісу корпоративної структури та принципів управління конгломерату. Якщо ви захочете знайти якісь схеми мінімізації оподаткування, можливо, чим оперувалась родина Мюлье, то такої інфи тут нема. Та все ж деякі підходи, що дозволили зберегти цілісність контролю сім'ї над усім капіталом, а також, не дивлячись на сильно специфічний менеджмент - досягати хороших економічних результатів - представлені. У своїй більшості це традиційні підходи, якими керувались минулі покоління Мюлье ще на зорі 20 століття.
    Якщо ви шукаєте натхнення на прикладі сучасних діджіталізованих ринків, чи просто є постійними відвідувачами «Ашан», тоді прочитання цієї книги не пройде для вас даремно.
    p.s. Довідка про родину Мюлье. В Асоціацію сім'ї Мюлье входять засновник мережі «Ашан» 87-річний Жерар Мюлье і більше 600 його родичів. Ніхто з них не може продати свою частку в компанії комусь зі сторони, весь прибуток ділиться між членами асоціації порівну. Традиційно до цієї бізнес-імперії зараховують і деякі окремі активи сім'ї, що формально до AFM не входять. Сумарний оборот компаній Мюлье становить близько € 90 млрд., з яких € 53, 2 млрд. - виручка Auchan Group (35% від якої доводиться на Францію і 65% - на зарубіжні ринки).
    Завдяки принципу клановості, AFM багато років залишається найбільшою не публічною бізнес-структурою Франції, де про Мюлье кажуть, що якщо вони щось не продають, то здають це в оренду (натяк, наприклад, на компанію Kiloutou, засновану в 1980 році Френкі Мюлье , яка займається здачею в оренду індустріального обладнання). Окрім роздрібних брендів, Мюлье також належить фонд, який займається інвестуванням в різні галузі на ринках, що розвиваються. Нащадки Мюлье, незважаючи на всі суперечки й розбіжності, що виникають при управлінні величезним бізнесом, навчилися знаходити компроміс. «Можна завдати шкоди нашим компаніям, - говорить один з Мюлье, - але будьте впевнені в одному: з нашою сім'єю нічого не трапиться».
  •  
    Журналістське розслідування історії успіху бізнесу Мюльє
    Ця книга є результатом тривалого і дуже детального журналістського розслідування. Бертран Гобен десятиліттями збирав по крихтам інформацію про членів родини Мюльє, які є чи на найзаможнішим французьким кланом.
    Займатися бізнесом Мюльє почали ще століття тому, але спочатку їхня діяльність була пов’язана з текстильним виробництвом, а першим із сім’ї, хто змусив про себе говорити як про поважного підприємця був Жерар Мюльє-старший. Утім, він завжди був готовий до розширення свого бізнесу і в інших сферах промисловості й торгівлі. Його син, Жерар Мюльє-молодший, став тим, хто започаткував ідею гіпермаркетів самообслуговування у Франції і тим самим вивів сімейний бізнес на новий рівень, поширивши його за межами країни і значно збільшивши сімейні статки.
    Не буду переказувати всі особливості, успіхи й негаразди бізнесу сім’ї Мюльє, а зупинюся на тому, що мене вразило.
    Перше – це надміцні родинні стосунки. Кожен член дуже чисельної родини Мюльє (а зараз це понад 600 чоловік) має відсотки із сімейного бізнесу, до керування і розподілу прибутків з якого не допускається ніхто «зі сторони», лише члени клану.
    Друге – це локальні особливості роботи гіпермаркетів «АШАН» у різних країнах світу (тут є навіть над чим посміятися).
    Третє – це ставлення до вищої освіти. Її здобуття не визнається необхідною, з точки зору Мюльє, для роботи або керування в сімейному бізнесі. Проте ті з членів, хто таки здобував вищу освіту, відразу ж посідали високі посади в родинній справі.
    Четверте – це дивна, на мій погляд, робота з персоналом. З одного боку, керівництво не скупилося на проведення різноманітних заходів зі згуртування персоналу, а також заняття з підвищення кваліфікації персоналу гіпермаркетів у найвідомішого у Франції консультанта в галузі організації праці, професора Бруно Люссато. Але з іншого боку, Жерар Мюльє розмінювався на дрібниці і безглуздо прискіпувався до персоналу.
    Цікавий твір. Багато вражаючих деталей. Статистики зовсім небагато, і мені здалося, що автор прагнув показати не стільки бізнес родини Мюльє, скільки особистість найпомітніших її членів та їхні сімейні зв’язки.
Купити - За кулисами империи Мюлье. Подлинная история семейного клана, создавшего сеть гипермаркетов "Ашан"
За кулисами империи Мюлье. Подлинная история семейного клана, создавшего сеть гипермаркетов "Ашан"
320 грн
Є в наявності
 

Рецензії За кулисами империи Мюлье. Подлинная история семейного клана, создавшего сеть гипермаркетов "Ашан"

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Майже вікова історія про сімейний бізнес - для тих, хто цікавиться історією рітейлу та сімейним підприємництвом
    Назва книги говорить сама за себе. Тут - сторінки історії, корпоративна культура, основні принципи та підходи до роботи сім'ї, відомої за межами Франції, зокрема в Україні, своєю мережею гіпермаркетів «Ашан». Для багатьох саме ця мережа магазинів стала місцем повсякденного відвідування. Величезний асортимент продуктів, домашні страви, мережа кав'ярень, бутиків одягу - тут є все, що завгодно. А головне - якість, компактність та зручне розташування, куди можна доїхати в будь-який час доби.
    Книга написана не нудно, добре сприймається, замість сухих цифр автор воліє оперувати образами та фактами. Наскільки це допоможе не заплутатися в більш семи сотнях родичів, аж до одинадцятого коліна однієї сім'ї (з урахуванням традиції називати дітей та онуків на честь заслужених предків) - точно не можу сказати. Але коли читав, то прямо якусь неповноцінність відчув, потребу у власному генеалогічному древі, знанні своїх пращурів.
    Що, окрім розважально-пізнавального аспекту, має ця книга? Вона відкриває завісу корпоративної структури та принципів управління конгломерату. Якщо ви захочете знайти якісь схеми мінімізації оподаткування, можливо, чим оперувалась родина Мюлье, то такої інфи тут нема. Та все ж деякі підходи, що дозволили зберегти цілісність контролю сім'ї над усім капіталом, а також, не дивлячись на сильно специфічний менеджмент - досягати хороших економічних результатів - представлені. У своїй більшості це традиційні підходи, якими керувались минулі покоління Мюлье ще на зорі 20 століття.
    Якщо ви шукаєте натхнення на прикладі сучасних діджіталізованих ринків, чи просто є постійними відвідувачами «Ашан», тоді прочитання цієї книги не пройде для вас даремно.
    p.s. Довідка про родину Мюлье. В Асоціацію сім'ї Мюлье входять засновник мережі «Ашан» 87-річний Жерар Мюлье і більше 600 його родичів. Ніхто з них не може продати свою частку в компанії комусь зі сторони, весь прибуток ділиться між членами асоціації порівну. Традиційно до цієї бізнес-імперії зараховують і деякі окремі активи сім'ї, що формально до AFM не входять. Сумарний оборот компаній Мюлье становить близько € 90 млрд., з яких € 53, 2 млрд. - виручка Auchan Group (35% від якої доводиться на Францію і 65% - на зарубіжні ринки).
    Завдяки принципу клановості, AFM багато років залишається найбільшою не публічною бізнес-структурою Франції, де про Мюлье кажуть, що якщо вони щось не продають, то здають це в оренду (натяк, наприклад, на компанію Kiloutou, засновану в 1980 році Френкі Мюлье , яка займається здачею в оренду індустріального обладнання). Окрім роздрібних брендів, Мюлье також належить фонд, який займається інвестуванням в різні галузі на ринках, що розвиваються. Нащадки Мюлье, незважаючи на всі суперечки й розбіжності, що виникають при управлінні величезним бізнесом, навчилися знаходити компроміс. «Можна завдати шкоди нашим компаніям, - говорить один з Мюлье, - але будьте впевнені в одному: з нашою сім'єю нічого не трапиться».
  •  
    Журналістське розслідування історії успіху бізнесу Мюльє
    Ця книга є результатом тривалого і дуже детального журналістського розслідування. Бертран Гобен десятиліттями збирав по крихтам інформацію про членів родини Мюльє, які є чи на найзаможнішим французьким кланом.
    Займатися бізнесом Мюльє почали ще століття тому, але спочатку їхня діяльність була пов’язана з текстильним виробництвом, а першим із сім’ї, хто змусив про себе говорити як про поважного підприємця був Жерар Мюльє-старший. Утім, він завжди був готовий до розширення свого бізнесу і в інших сферах промисловості й торгівлі. Його син, Жерар Мюльє-молодший, став тим, хто започаткував ідею гіпермаркетів самообслуговування у Франції і тим самим вивів сімейний бізнес на новий рівень, поширивши його за межами країни і значно збільшивши сімейні статки.
    Не буду переказувати всі особливості, успіхи й негаразди бізнесу сім’ї Мюльє, а зупинюся на тому, що мене вразило.
    Перше – це надміцні родинні стосунки. Кожен член дуже чисельної родини Мюльє (а зараз це понад 600 чоловік) має відсотки із сімейного бізнесу, до керування і розподілу прибутків з якого не допускається ніхто «зі сторони», лише члени клану.
    Друге – це локальні особливості роботи гіпермаркетів «АШАН» у різних країнах світу (тут є навіть над чим посміятися).
    Третє – це ставлення до вищої освіти. Її здобуття не визнається необхідною, з точки зору Мюльє, для роботи або керування в сімейному бізнесі. Проте ті з членів, хто таки здобував вищу освіту, відразу ж посідали високі посади в родинній справі.
    Четверте – це дивна, на мій погляд, робота з персоналом. З одного боку, керівництво не скупилося на проведення різноманітних заходів зі згуртування персоналу, а також заняття з підвищення кваліфікації персоналу гіпермаркетів у найвідомішого у Франції консультанта в галузі організації праці, професора Бруно Люссато. Але з іншого боку, Жерар Мюльє розмінювався на дрібниці і безглуздо прискіпувався до персоналу.
    Цікавий твір. Багато вражаючих деталей. Статистики зовсім небагато, і мені здалося, що автор прагнув показати не стільки бізнес родини Мюльє, скільки особистість найпомітніших її членів та їхні сімейні зв’язки.
  •  
    Семейный бизнес
    Увлекательнейшая книга-исследование о многолетнем бизнес-пути французского семейства Мюлье, сумевшего организовать всемирную сеть известных и успешных супермаркетов. В книге довольно много интересных фактов об особенностях бизнеса Мюлье, например, о том, как проводилось раньше и проводится сейчас обучение персонала и какие особенности продаж считаются главными у топ-менеджеров, какие есть различия в организации работы супермаркетов в разных странах (и даже приводятся удивительные факты из повседневной работы супермаркетов), как распределяется многомиллионный доход от продаж среди всех членов семейства (даже тех, которые не имеют совершенно никакого отношения к бизнесу), какие есть особенности отношений среди более 600 членов семейства, как семейный клан выходил из затруднительных бизнес-ситуаций и др. Мне кажется, что в этой книге много важной информации для тех, кто желает организовать успешный бизнес, ведь путь к успеху семьи Мюлье не был простым.
    Книга очень содержательная, великолепно оформлена.
 
Характеристики За кулисами империи Мюлье. Подлинная история семейного клана, создавшего сеть гипермаркетов "Ашан"
Автор
Бертран Гобен
Видавництво
Фабула
Серія книг
Нон-фікшн ("Фабула")
Мова
Російська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2015
Перекладач
О. Чувірова
Кількість сторінок
304
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
70х100/16 (~170х240 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Шрифт
Minion
ISBN
978-617-09-3522-9
Вага
680 гр.
Тип
Паперова