Книга Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником

21 Відгук
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

«Взуття-буття» Філа Найта — одна з найулюбленіших книжок року Білла Ґейтса. Менше ніж за півроку набрала 1000 позитивних відгуків на Amazon.

Тематика

Бізнес, перемовини, управління, менеджмент, спорт, продажі.

Про книжку

Мало хто знає, що Філ Найт у підлітковому віці не мав змоги купити собі якісні кросівки. Ця історія — про величну взуттєву компанію, що почалася з півсотні позичених доларів. «Взуття-буття» — про те, як із пустими кишенями укладати багатомільйонні угоди й залишатися у виграші. Про те, як зібрати команду професіоналів і за роки роботи втратити лише двох топ-менеджерів. Про біг як спосіб ведення бізнесу та філософію.

Для кого книжка

Для якнайширшого кола читачів, усіх, хто цікавиться бізнесом, історіями успіху, управлінням та маркетингом.

Чому ця книжка

Філ Найт — загадкова постать у сфері бізнесу. Він рідко дає інтерв’ю. Ця книжка — рідкісна можливість дізнатися справжню історію Nike. Як можна настільки «горіти» ідеєю якісного і доступного взуття, щоб надихнутися вафельницею? Як купити у майбутньому всесвітньо відомий логотип за 30 доларів? Як побудувати імперію, не маючи значного стартовго капіталу?

Про автора

Філ Найт — американський бізнесмен, засновник фірми Nike, переможець змагань із бігу на середні дистанції, випускник Орегонського університету і Стенфордської бізнес-школи. Живе в штаті Орегон із дружиною Пенні.

Відгуки про книжку

"Напрочуд відверте нагадування про те, як насправді виглядає шлях до успіху в бізнесі. Це брудна й хаотична подорож, сповнена помилками й нескінченною боротьбою, і навіть жертвами. Тут Найт розповідає про кількох топ-менеджерів, яким вдалося пройти цей шлях. Не думаю, що автор хоче чогось навчити. Замість цього він робить щось значно більше — розповідає свою історію так чесно, як тільки може. І ця розповідь дивовижна".

— Білл Ґейтс

"Найкраща книжка з тих, що я прочитав минулого року. Філ… талановитий оповідач".

— Воррен Баффетт

"Путівник для топ-менеджера, який приведе до вершини. Я не міг відірватися".

— Білл Волтон, Wall Street Journal

Продавець товару
Код товару
751851
Характеристики
Автор
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Опис книги

«Взуття-буття» Філа Найта — одна з найулюбленіших книжок року Білла Ґейтса. Менше ніж за півроку набрала 1000 позитивних відгуків на Amazon.

Тематика

Бізнес, перемовини, управління, менеджмент, спорт, продажі.

Про книжку

Мало хто знає, що Філ Найт у підлітковому віці не мав змоги купити собі якісні кросівки. Ця історія — про величну взуттєву компанію, що почалася з півсотні позичених доларів. «Взуття-буття» — про те, як із пустими кишенями укладати багатомільйонні угоди й залишатися у виграші. Про те, як зібрати команду професіоналів і за роки роботи втратити лише двох топ-менеджерів. Про біг як спосіб ведення бізнесу та філософію.

Для кого книжка

Для якнайширшого кола читачів, усіх, хто цікавиться бізнесом, історіями успіху, управлінням та маркетингом.

Чому ця книжка

Філ Найт — загадкова постать у сфері бізнесу. Він рідко дає інтерв’ю. Ця книжка — рідкісна можливість дізнатися справжню історію Nike. Як можна настільки «горіти» ідеєю якісного і доступного взуття, щоб надихнутися вафельницею? Як купити у майбутньому всесвітньо відомий логотип за 30 доларів? Як побудувати імперію, не маючи значного стартовго капіталу?

Про автора

Філ Найт — американський бізнесмен, засновник фірми Nike, переможець змагань із бігу на середні дистанції, випускник Орегонського університету і Стенфордської бізнес-школи. Живе в штаті Орегон із дружиною Пенні.

Відгуки про книжку

"Напрочуд відверте нагадування про те, як насправді виглядає шлях до успіху в бізнесі. Це брудна й хаотична подорож, сповнена помилками й нескінченною боротьбою, і навіть жертвами. Тут Найт розповідає про кількох топ-менеджерів, яким вдалося пройти цей шлях. Не думаю, що автор хоче чогось навчити. Замість цього він робить щось значно більше — розповідає свою історію так чесно, як тільки може. І ця розповідь дивовижна".

— Білл Ґейтс

"Найкраща книжка з тих, що я прочитав минулого року. Філ… талановитий оповідач".

— Воррен Баффетт

"Путівник для топ-менеджера, який приведе до вершини. Я не міг відірватися".

— Білл Волтон, Wall Street Journal

Відгуки
21 Відгук
Роман Лозко
7 липня 2024 р
5 балів
крута історія бренду
Книжка настільки гарно написана, що забуваєш що це автобіографія засновника компанії Nike, а не цікавий бізнес-роман, від якого дуже важко відірватись... Історія реалізації Божевільної ідеї ( «весь наш світ побудований на божевільних ідеях» ). Ініціативний Філ об’єднав зусилля з легендарним тренером Боверманом, який постійно експерементував і винайшов підошву нової якості - розплавивши резину у вафельницях. Хочи починали вони перепродуючи взуття японського бренду Onitsuka ( зараз це Asics), а вже згодом започаткували власний бренд і виробництво по всьому світу. Примітно те, що Філ навіть не придумав назву компанії, логотип, технологію, але точно був потужним підприємцем. Історія бренду дуже цікава, з багатьма викликами ( спроба ворожого поглинання, кризи, взіт курсу, непорядність, зрада, конфлікт з урядом, постійний тиск, навіть смерть ) але і нові ідеї і шалений успіх. Оповідь великої компанії від її засновника - рекомендую. “боягузи ніколи за це навіть не бралися, а слабаки померли дорогою” “бухгалтер у мені бачив ризик, а підприємець - можливості”. “Щастя це ЯК, а не ЩО”. Рекомендую також переглянути фільм “Air Jordan” - про легендарну співпрацю з Майклом Джорданом.
НАТАЛЬЯ САЛАТА
2 квітня 2021 р
4 бали
Отличная книга
Это история парня по имени Фил Найт, который страстно увлекался бегом и решил связать свою жизнь с обувью. Он начал импортировать обувь японского производителя "Оницука" в США. А уже намного позже сам занялся обувным производством. Марка Nike принадлежит компании Блу Риббон, и основана Найтом в 1972 году в Орегоне. Интересно то, что название компании было придумано его партнёром, товарный знак - "крыло" тоже не им. Он никогда глубоко не занимался разработкой дизайна ни обуви, ни в последствии одежды. В этой книге вы не найдете практических советов о менеджменте организаций, стратегическом планировании и маркетинге, и.т.д. Книга ооочень объемная, и если бы автор сократил ее страниц на 150, это никак бы не отразилось на сути. Секрет успеха Фила Найта - основателя компании Nike, прост и, как может показаться, прозаичен. Вера в себя, свою мечту, невероятное упорство и трудолюбие. Или - делай, что любишь, и мечтай грандиозно. А ещё в умении собрать вокруг себя правильных по духу людей. Команду единомышленников. "Не кажи людям, як потрібно щось робити; скажи, що зробити, і нехай вони здивують тебе своїми досягненнями". "Я їм повністю довіряв і ніколи не чекав від них чогось поганого, а це породило між нами глибоку взаємну відданість. Стиль мого керівництва не підійшов би людям, які хочуть, щоб хтось командував ними на кожному кроці. Моя ж команда вбачала у цьому звільнення від тиску й особливі повноваження Я не заважав ім бути собою, не заважав їм діяти, не заважав їм помилятися, тому що мені завжди подобалось, коли люди ставились до мене саме так" "Чому одні лінії взуття продаються, а інші - ні ..... у нас не було фокус-груп чи маркетингових досліджень - у нас не було на це грошей - тож ми намагались збагнути це, спираючись лише на інтуїцію, передбачення, ледь не ворожіння на кавовій гущи" "Перемога над конкурентами - завдання відносно нескладне. Перемога над собою - вічний обовязок". "Я просто досі не вірив у силу реклами. Зовсім. Я думав, що продукт говорить сам за себе, або ж мовчить." "Одержимі люди були єдиними, хто підходив для роботи. Єдиними, хто підходив мені" "Здавалося, що я наймав на на роботу лише бухгалтерів. І юристів. Наймаючи на роботу бухгалтера, ти знав, що він чи вона вміє рахувати. Коли ти наймав юриста, знав, що він чи вона вміє говорити. Коли наймав маркетолого чи розробника продукції, що ти хнав? Нічого. Ти не міг передбачити, що він чи вона вміє робити" "Я хочу сказати чоловікам та жінкам, яким сьогодні 25, що вони не мають задовольнятися роботою, професією чи навіть карєрою. Шукайте своє покликання. Навіть якщо не знаєте, що це означає, все одно шукайте".
Євгенія Лосінець
29 червня 2020 р
5 балів
Рецензія
За сюжетом це автобіографія бренду, бо ми одночасно дізнаємось і про те, як почувався сам автор, які думки в нього були, як він організував команду, як він організовував бізнес і при цьому, паралельно, ми бачимо, як розвивається сам бред "Nike", з чого він починався і як він дійшов до наших часів. Структурно - це хронологічно побудована історія, яка починається з 1962 року, а завершується 1980. Тобто ми бачимо,як за 20 років було засновано компанію, як вона завоювала своє місце в світі серед інших бренд, завоювала купу прихильників і навіть створила певну революцію , тому що до цього кросівки були виключно спортивним взуттям (принаймні якщо вірити Філу Найту), а саме компанія "Nike" запровадила таку ідею, що в кросівках можна ходити будь де. Чому я вважаю, що це саме та книжка яку варто прочитати кожному, незалежно від того чим ви займаєтесь? Тому що, будемо чесними, немає у світі людини, яка жодного разу в житті не бачила фірмового значка компанії "Nike", яка ніколи б не чула про цю назву, яка взагалі уявляла собі світ без таких кросівок "Nike". Це більше ніж бренд, це просто якийсь інший рівень культури, який був створений завдяки Філу Найту і саме тому, мені здається так важливо, з першого джерела дізнатися, як будувалася ця компанія, яких цілей намагався досягнути засновник , про що він думав коли зустрічав безліч невдач на шляху, про що він думав коли його компанія темпами швидшими ніж будь який банк міг забезпечити її фінансово . Все це цікаво споглядати, як і з погляду бізнесу, так і з особистого, оскільки дуже багато уваги приділено тій команді яку Найт зібрав і він сам неодноразово наполягає на тому, що компанія це не тільки активи, в першу чергу - це люди, які працюють на твою компанію, люди які купляють твою продукцію. Тобто тут є безліч дуже і дуже корисних думок, " інструкція по створенню своєї компанії", а також цікава історія, яку ви можете прочитати, як в навчальних цілях, так і в цілях відпочинку.
Виникли запитання? 0-800-335-425
195 грн
Немає в наявності
Паперова книга