Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем
Електронна книга | Код товару 10002461
Автор
Філ Барден
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2014
Перекладач
Інна Антіпкіна
Кількість сторінок
264
ISBN
978-5-00057-231-3
Тип
Електронна

Все про електронну книгу Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем

В этой книге поведение потребителей анализируется с помощью современной науки о принятии решений. Автор рассказывает о том, почему люди совершают покупки, что происходит в сознании покупателя, когда он принимает решение, и как можно использовать последние научные знания в своей маркетинговой деятельности.

На русском языке публикуется впервые.

Характеристики
Автор
Філ Барден
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2014
Перекладач
Інна Антіпкіна
Кількість сторінок
264
ISBN
978-5-00057-231-3
Тип
Електронна
Рецензії
Купити - Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем
Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем
132 грн
Доступні формати для скачування:
 
Інформація про автора
Фил Барден
Фил Барден

Популярний письменник і талановитий маркетолог зі світовим ім'ям. Творчість Філа Бардена насамперед цінна тим, що ця людина тривалий час керувала відділом маркетингу в таких компаніях, як Unilever і T-Mobile. Також автор кілька років розробляв новий підхід до маркетингу, на підставі якого і написані його книги. На думку письменника, для реалізації товарів або послуг підприємцю важливо розуміти пов...

Детальніше

Рецензії Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем

 
Характеристики Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем
Автор
Філ Барден
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2014
Перекладач
Інна Антіпкіна
Кількість сторінок
264
ISBN
978-5-00057-231-3
Тип
Електронна
 

Про автора Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем