Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем
Електронна книга | Код товару 10002461
Автор
Філ Барден
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2014
Перекладач
Інна Антіпкіна
Кількість сторінок
304
ISBN
978-5-00057-231-3, 9785000572313
Тип
Електронна

Все про електронну книгу Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем

Про книгу:

У цій книзі споживацька поведінка аналізується за допомогою сучасної науки про прийняття рішень. Автор розповідає про причини здійснення покупок на прикладі брендів і послуг, розповідає, що відбувається у свідомості покупця, коли він приймає рішення, і як ви можете використовувати сучасні наукові дослідження в своєму маркетингу.

Для кого ця книга:

Це книга для маркетологів, які хочуть краще зрозуміти споживачів, і для споживачів, які хочуть знати, як їх рішеннями маніпулюють.

Про автора:

Маркетер з 25-річним стажем, працював у Unilever, T-Mobile та інших великих компаніях.

Характеристики
Автор
Філ Барден
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2014
Перекладач
Інна Антіпкіна
Кількість сторінок
304
ISBN
978-5-00057-231-3, 9785000572313
Тип
Електронна
Рецензії
Купити - Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем
Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем
135 грн
Доступні формати для скачування:
 
Інформація про автора
Фил Барден
Фил Барден

Популярний письменник і талановитий маркетолог зі світовим ім'ям. Творчість Філа Бардена насамперед цінна тим, що ця людина тривалий час керувала відділом маркетингу в таких компаніях, як Unilever і T-Mobile. Також автор кілька років розробляв новий підхід до маркетингу, на підставі якого і написані його книги. На думку письменника, для реалізації товарів або послуг підприємцю важливо розуміти пов...

Детальніше

Рецензії Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем

 
Характеристики Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем
Автор
Філ Барден
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2014
Перекладач
Інна Антіпкіна
Кількість сторінок
304
ISBN
978-5-00057-231-3, 9785000572313
Тип
Електронна
 

Про автора Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем