Возвращенцы. Маркетинг возвращения. Как вернуть потерянных клиентов
Паперова книга | Код товару 1202998
Автор
Ігор Манн, Ганна Турусіна
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2020
Ілюстратор
Ірина Куніцина
Кількість сторінок
128
Ілюстрації
Кольорові
Формат
225х225 мм

Усе про книжку Возвращенцы. Маркетинг возвращения. Как вернуть потерянных клиентов

Робочий зошит для організації роботи з повернення ваших клієнтів.

Що це? Це нова книга-зошит, продовження серії, відкритої влітку 2012 року робочим зошитом «Точки контакту».

Як з нею працювати? Так само, як і з «Точками контакту».

Ви читаєте теорію і виконуєте завдання на полях. Потім збираєте всі думки з книги і власні ідеї, розробляєте план з повернення клієнтів - і дієте!

Для чого? Сьогодні багато компаній вже добре вміють залучати клієнтів, вчаться їх утримувати, встаючи на шлях клієнтоорієнтованості. А ось повертають  покупців, які пішли - одиниці!

У цій книзі ви знайдете 13 корисних правил, які вам потрібно знати для організації системної та ефективної роботи з повернення клієнтів. А також покроковий алгоритм, план дій, який необхідно запустити в компанії, щоб отримані знання стали працювати на практиці.

Характеристики
Автор
Ігор Манн, Ганна Турусіна
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2020
Ілюстратор
Ірина Куніцина
Кількість сторінок
128
Ілюстрації
Кольорові
Формат
225х225 мм
Рецензії
Купити - Возвращенцы. Маркетинг возвращения. Как вернуть потерянных клиентов
Возвращенцы. Маркетинг возвращения. Как вернуть потерянных клиентов
385 грн
Очікується в грудні
 
Інформація про автора
Ігор Манн
Ігор Манн

Ігор Манн - це один з найвідоміших російський маркетологів. Свою кар'єру Ігор почав в 1989 році, коли закінчив Московський Інститут Управління, факультет - Організація управління машинобудівної промисловості. Відразу після закінчення університету, Манн почав працювати в рідному інституті на кафедрі "Зовнішньоекономічна діяльність і зарубіжний досвід управління". Більшу частину свого часу, Ігор п...

Детальніше

Рецензії Возвращенцы. Маркетинг возвращения. Как вернуть потерянных клиентов

 
Характеристики Возвращенцы. Маркетинг возвращения. Как вернуть потерянных клиентов
Автор
Ігор Манн, Ганна Турусіна
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2020
Ілюстратор
Ірина Куніцина
Кількість сторінок
128
Ілюстрації
Кольорові
Формат
225х225 мм
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
ISBN
978-5-00146-791-5
Вага
360 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора Возвращенцы. Маркетинг возвращения. Как вернуть потерянных клиентов