Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Як нам, дорослим, спілкуватися зі своїми дітьми так, щоб створити для них всі умови для гармонійного — інтелектуального, емоційного й осо- бистісного — розвитку? Завдання цієї книги — обговорити з зацікавленим читачем, як це зробити. Перші три частини книги розповідають про те, як дитина вчиться бути самостійною, оволодіває власною поведінкою, як відбувається розвиток мотивації до навчання та пізнавальної потреби тощо. Вирішення цих за- вдань дасть змогу дитині розвиватися цілісно, досягти психічної рівноваги, допоможе досягти успіхів в інтелектуальному та особистісному розвитку. Крім цього, в одному з розділів йдеться про позитивний вплив на пізнавальний розвиток дитини проживання під одним дахом з собакою. В четвертій частині подається невеликий екскурс в історію з описом та порівнянням різних педагогічних систем.
Як нам, дорослим, спілкуватися зі своїми дітьми так, щоб створити для них всі умови для гармонійного — інтелектуального, емоційного й осо- бистісного — розвитку? Завдання цієї книги — обговорити з зацікавленим читачем, як це зробити. Перші три частини книги розповідають про те, як дитина вчиться бути самостійною, оволодіває власною поведінкою, як відбувається розвиток мотивації до навчання та пізнавальної потреби тощо. Вирішення цих за- вдань дасть змогу дитині розвиватися цілісно, досягти психічної рівноваги, допоможе досягти успіхів в інтелектуальному та особистісному розвитку. Крім цього, в одному з розділів йдеться про позитивний вплив на пізнавальний розвиток дитини проживання під одним дахом з собакою. В четвертій частині подається невеликий екскурс в історію з описом та порівнянням різних педагогічних систем.