Книга Величні за власним вибором. Невідомість, безлад та успіх - чому деякі процвітають усупереч всьому
Сумно спостерігати, як в одних компаній справи летять шкереберть, ледь на горизонті забовваніють щонайменші труднощі, в той час, як інші виживають, не зважаючи ні на що, ці авіаносці бізнесу не бояться економічних криз, політичних і соціальних катаклізмів. Книга «Величні за своїм вибором. Невідомість, безлад та успіх - чому деякі процвітають усупереч усьому» спробує наблизитися до розуміння феномену виживання компаній у ненадійних водах бізнесового океану. Свої гіпотези Джим Коллінз і Мортен Хансен перевіряли на багаторічному особистому досвіді і це дозволило їм виокремити певні принципи, методики та практики відносно того, як попри невблаганні обставини впоратися з будь-яким поставленим завданням, шукати і знаходити правильний шлях і цеглина за цеглиною розбудовувати величну компанію, здатну не просто пасивно реагувати на події, а створювати їх активною взаємодією з основними гравцями ринку.
Автори далекі від претензій на унікальні відкриття, вони не стануть вимагати купити в них чарівне зілля «від усіх хвороб». Вони розмовлятимуть з вами мовою фактів і прикладів. Коли кожну потенційну ситуацію буде розкладено на низку простих складових і причинно-наслідкових зв’язків між ними, менеджери та власники бізнесових структур побачать шляхи, що допоможуть стати справжнім лідером, провідником колективу до світу кращого майбутнього і фінансового процвітання.
Київ здатний розбурхати ваші амбіції, він як жодне інше місто провокує на ризик і спонукає без упину працювати на досягнення поставленої мети. Хто ж зробить вас величними, якщо ви самі того не запрагнете?
Сумно спостерігати, як в одних компаній справи летять шкереберть, ледь на горизонті забовваніють щонайменші труднощі, в той час, як інші виживають, не зважаючи ні на що, ці авіаносці бізнесу не бояться економічних криз, політичних і соціальних катаклізмів. Книга «Величні за своїм вибором. Невідомість, безлад та успіх - чому деякі процвітають усупереч усьому» спробує наблизитися до розуміння феномену виживання компаній у ненадійних водах бізнесового океану. Свої гіпотези Джим Коллінз і Мортен Хансен перевіряли на багаторічному особистому досвіді і це дозволило їм виокремити певні принципи, методики та практики відносно того, як попри невблаганні обставини впоратися з будь-яким поставленим завданням, шукати і знаходити правильний шлях і цеглина за цеглиною розбудовувати величну компанію, здатну не просто пасивно реагувати на події, а створювати їх активною взаємодією з основними гравцями ринку.
Автори далекі від претензій на унікальні відкриття, вони не стануть вимагати купити в них чарівне зілля «від усіх хвороб». Вони розмовлятимуть з вами мовою фактів і прикладів. Коли кожну потенційну ситуацію буде розкладено на низку простих складових і причинно-наслідкових зв’язків між ними, менеджери та власники бізнесових структур побачать шляхи, що допоможуть стати справжнім лідером, провідником колективу до світу кращого майбутнього і фінансового процвітання.
Київ здатний розбурхати ваші амбіції, він як жодне інше місто провокує на ризик і спонукає без упину працювати на досягнення поставленої мети. Хто ж зробить вас величними, якщо ви самі того не запрагнете?