Книга В очікуванні копірайтера

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

У книзі авторка відчайдушно намагається переосмислити копірайтинг як точку перетину дисциплін: маркетингу, філології та, пробачте, літератури. На крики розпачу збігаються персонажі. Разом вони очікують того самого Копірайтера і водночас вправляються в письменницькій майстерності, розбираються в мотивах споживання, виділяють ознаки хорошого тексту, створюють нейми і слогани.

«В очікуванні копірайтера» буде корисна потенційним і практикуючим копірайтерам, неймерам, райтерам, SMM-щикам і всім, хто обрав текст способом заробітку. Або поневолення світу.

Стаська Падалка — копірайтерка креативного агентства «Arriba!», лекторка у Школі реклами і дизайну «Багаж» та багатьох інших платформах, координаторка LITOSVITA в Харкові. До успіху йшла через іняз, журналістику та піар. Зупинилась, знайшовши копірайтинг. Коли освоїлася, створила авторський курс, їздить з лекціями по країні.

Продавець товару
Код товару
833996
Характеристики
Тип обкладинки
Інтегральна
Тираж
2000
Опис книги

У книзі авторка відчайдушно намагається переосмислити копірайтинг як точку перетину дисциплін: маркетингу, філології та, пробачте, літератури. На крики розпачу збігаються персонажі. Разом вони очікують того самого Копірайтера і водночас вправляються в письменницькій майстерності, розбираються в мотивах споживання, виділяють ознаки хорошого тексту, створюють нейми і слогани.

«В очікуванні копірайтера» буде корисна потенційним і практикуючим копірайтерам, неймерам, райтерам, SMM-щикам і всім, хто обрав текст способом заробітку. Або поневолення світу.

Стаська Падалка — копірайтерка креативного агентства «Arriba!», лекторка у Школі реклами і дизайну «Багаж» та багатьох інших платформах, координаторка LITOSVITA в Харкові. До успіху йшла через іняз, журналістику та піар. Зупинилась, знайшовши копірайтинг. Коли освоїлася, створила авторський курс, їздить з лекціями по країні.

Відгуки
5 Відгуків
Ольга
31 січня 2024 р
5 балів
Awesome
Купила цю книжку оскільки працюю копірайтеркою. Очікувала чергового сухого нон-фікшену з правилами як треба. Але ж ні! Це, по-суті, п'єса-розмова маркетолога, письменника і філологині, де кожен зі своєї вежі ділиться інсайтами щодо того, яким має бути хороший текст. Цікаво і корисно! Прочитала за рекордні 3 дні!
Олександр
13 травня 2019 р
5 балів
Нон-фікшн, який не нудно читати?
Письменник, філологиня та маркетолог записалися на курси копірайтингу. Заняття за заняттям минають, а вони все ще в очікуванні копірайтера. Щоби не марнувати час, учасники обговорюють теми між собою, підкріпляючи все реальними прикладами та роблячи записи головного на фліпчарті. Ці записи допомагають читачу закріпити матеріал вкінці кожного заняття, а за потребу й повернутися до них. Написано все це у формі п'єси, що не притаманно книгам нон-фікш. І причому настільки круто, що не хочеться відриватися, доки не дочитаєш до останньої сторінки. Але, навіть після цього, випускати книгу з рук все одно не захочеться. А все тому, що вона захоплює й читається легко і швидко. Про продавальний текст та слогани, про редагування та фігури мови, про маніфест та нейми... Прочитати варто не лише копірайтерам – ця книга буде корисна кожному, хто хоч якось пов'язаний з текстами та буквами. Тобто всім. І про саме видання: яскраві вставки, круте оформлення, красивий шрифт та чудовий папір. Pabulum зробили все на вищому рівні. Все, окрім одного – зустрічаються слова російською, які схоже забули перекласти). Але це вже дрібниця на фоні всього іншого.
Екатерина
15 квітня 2019 р
5 балів
Практичні поради для копірайтерів
«В очікуванні копірайтера» — одна з найкращих книг для копірайтерів, яку я читала останнім часом. В ній Стаська Падалка намагається переосмислити копірайтинг з точки зору того, що він є міждисциплінарним, тобто поєднує в собі маркетинг, філологію та літературу. Це книга в стилі нон-фікшн, але написана вона у форматі п’єси з восьми глав. Як на мене, це креативний підхід і одразу відчувається, що авторка працює у сфері креативних індустрій. Кожна глава присвячена окремій темі, а в кінці резюмується основна інформація. Що ви дізнаєтеся з цієї книги? Складові продавального тексту (цільова аудиторія, задачі бренду, особливості брифу) та його ознаки, трішки про те, як людський мозок сприймає інформацію, на що він реагує, що йому подобається, декілька вправ, які допоможуть налаштуватися на письменницьку роботу (метод сніжинки, історія від іншого персонажу, предмету, всі слова на одну букву та інші), а також корисну техніку трьох чернеток. Є поради стосовно стилістики тексту та неймінгу (критерії ідеального нейму, прийоми для неймів), вигадування слоганів. І декілька слів стосовно самого видання: якісний друк, вдалі ілюстрації, оригінальне оформлення с закладинкою.
Виникли запитання? 0-800-335-425
140 грн
Немає в наявності
Паперова книга