В эфире - сарафанное радио. Практическое руководство по рекомендательному маркетингу
Електронна книга | Код товару 1225195
Автор
Кирило Горський
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Серія книг
МИФ. Маркетинг
Мова
Російська
Рік видання
2016
ISBN
978-5-00100-985-6, 9785001009856
Тип
Електронна

Все про електронну книгу В эфире - сарафанное радио. Практическое руководство по рекомендательному маркетингу

Книга про те, як використовувати рекомендації для просування товарів і послуг. З обмеженим або зовсім відсутнім бюджетом.

Від автора

Якщо до межі спростити найбільш поширену схему побудови нового бізнесу, вийде приблизно наступне: розробити або купити товар, вкласти гроші в рекламу, навчити продавців...

Покупцям в цій схемі відводиться пасивна роль. Вони повинні стати отримувачами рекламного повідомлення, довіритися продавцеві, а потім відкрити свій гаманець.

Але чому б не зробити покупця своїм компаньйоном, своїм продавцем? Чому б не довірити йому продаж товару? Ця ідея звучить дивно тільки на перший погляд. Припустимо, покупець вже купив наш товар, вже «проголосував гривнею», вже і має досвід використання нашого товару (або послуги). Так хто ж краще за нього розбирається в тому, що ми пропонуємо ринку? Нехай покупець поділиться своїм знанням про наш товар з друзями, знайомими, товаришами по службі, родичами, нехай переконає їх прийти до нас і купити наш товар!

Тут немає нічого неможливого: як ви знаєте, на більшості ринків більшість покупців роблять вибір не під впливом реклами, а за порадою друзів і знайомих. Ця книга присвячена створенню системи, яка зробить ці поради частиною вашої маркетингової машини.

І крім того. Для чого великі витрати на маркетингові дослідження, рекламу, дистрибуцію, весь комплекс маркетингу, якщо серед ваших клієнтів про якість ваших продуктів і послуг ходять огидні відгуки? Навіть якщо ці відгуки і далекі від правди. Ви можете запитати: «Як же можна змусити людей, які не працюють у нас в компанії, яким ми не платимо зарплату за послуги, продавати наш продукт?» Відповідаю: «Змусити їх продавати не можна. А от змусити захотіти продавати - дуже навіть можна». Коли ви закриєте останню сторінку цієї книги, в ваших руках виявиться цілий арсенал прийомів рекомендаційного маркетингу. Вам потрібно буде лише вибрати ті, що підходять саме для вашого бізнесу. І застосувати їх. Тому, щоб почати застосовувати рекомендаційний маркетинг, не чекайте післямови. Відкривайте першу главу і починайте працювати.

А для того, щоб допомогти вам вибрати прийоми і налаштувати систему рекомендаційного маркетингу в вашій компанії, я побудував цю книгу як робочий зошит. Кожна глава містить питання для мозкового штурму і домашні завдання, які дозволять негайно адаптувати отриману інформацію до вашого бізнесу.

Для кого ця книга

Це книга для студентів-маркетологів, власників бізнесу.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Кирило Горський
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Серія книг
МИФ. Маркетинг
Мова
Російська
Рік видання
2016
ISBN
978-5-00100-985-6, 9785001009856
Тип
Електронна
Рецензії
Купити - В эфире - сарафанное радио. Практическое руководство по рекомендательному маркетингу
В эфире - сарафанное радио. Практическое руководство по рекомендательному маркетингу
169 грн
Доступні формати для скачування:
 

Рецензії В эфире - сарафанное радио. Практическое руководство по рекомендательному маркетингу

 
Характеристики В эфире - сарафанное радио. Практическое руководство по рекомендательному маркетингу
Автор
Кирило Горський
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Серія книг
МИФ. Маркетинг
Мова
Російська
Рік видання
2016
ISBN
978-5-00100-985-6, 9785001009856
Тип
Електронна