Автор |
Кирило Горський |
Видавництво |
Манн, Иванов и Фербер |
Серія книг |
МИФ. Маркетинг |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2016 |
ISBN |
978-5-00100-985-6, 9785001009856 |
Тип |
Електронна |
Все про електронну книгу В эфире - сарафанное радио. Практическое руководство по рекомендательному маркетингу
Книга про те, як використовувати рекомендації для просування товарів і послуг. З обмеженим або зовсім відсутнім бюджетом.
Від автора
Якщо до межі спростити найбільш поширену схему побудови нового бізнесу, вийде приблизно наступне: розробити або купити товар, вкласти гроші в рекламу, навчити продавців...
Покупцям в цій схемі відводиться пасивна роль. Вони повинні стати отримувачами рекламного повідомлення, довіритися продавцеві, а потім відкрити свій гаманець.
Але чому б не зробити покупця своїм компаньйоном, своїм продавцем? Чому б не довірити йому продаж товару? Ця ідея звучить дивно тільки на перший погляд. Припустимо, покупець вже купив наш товар, вже «проголосував гривнею», вже і має досвід використання нашого товару (або послуги). Так хто ж краще за нього розбирається в тому, що ми пропонуємо ринку? Нехай покупець поділиться своїм знанням про наш товар з друзями, знайомими, товаришами по службі, родичами, нехай переконає їх прийти до нас і купити наш товар!
Тут немає нічого неможливого: як ви знаєте, на більшості ринків більшість покупців роблять вибір не під впливом реклами, а за порадою друзів і знайомих. Ця книга присвячена створенню системи, яка зробить ці поради частиною вашої маркетингової машини.
І крім того. Для чого великі витрати на маркетингові дослідження, рекламу, дистрибуцію, весь комплекс маркетингу, якщо серед ваших клієнтів про якість ваших продуктів і послуг ходять огидні відгуки? Навіть якщо ці відгуки і далекі від правди. Ви можете запитати: «Як же можна змусити людей, які не працюють у нас в компанії, яким ми не платимо зарплату за послуги, продавати наш продукт?» Відповідаю: «Змусити їх продавати не можна. А от змусити захотіти продавати - дуже навіть можна». Коли ви закриєте останню сторінку цієї книги, в ваших руках виявиться цілий арсенал прийомів рекомендаційного маркетингу. Вам потрібно буде лише вибрати ті, що підходять саме для вашого бізнесу. І застосувати їх. Тому, щоб почати застосовувати рекомендаційний маркетинг, не чекайте післямови. Відкривайте першу главу і починайте працювати.
А для того, щоб допомогти вам вибрати прийоми і налаштувати систему рекомендаційного маркетингу в вашій компанії, я побудував цю книгу як робочий зошит. Кожна глава містить питання для мозкового штурму і домашні завдання, які дозволять негайно адаптувати отриману інформацію до вашого бізнесу.
Для кого ця книга
Це книга для студентів-маркетологів, власників бізнесу.
Автор |
Кирило Горський |
Видавництво |
Манн, Иванов и Фербер |
Серія книг |
МИФ. Маркетинг |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2016 |
ISBN |
978-5-00100-985-6, 9785001009856 |
Тип |
Електронна |

-
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
-
fb2
Zip-архів, підходить для ел. книг та інших пристроїв
-
mobi
Підходить для електронних книг Amazon Kindle
-
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Рецензії В эфире - сарафанное радио. Практическое руководство по рекомендательному маркетингу
Автор |
Кирило Горський |
Видавництво |
Манн, Иванов и Фербер |
Серія книг |
МИФ. Маркетинг |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2016 |
ISBN |
978-5-00100-985-6, 9785001009856 |
Тип |
Електронна |